Shi-Woon Yi
Hikayemizin baş kahramanı. Başta korkağın teki ve okulun zorbası tarafından tartaklanmaktan başka bir şey yapmıyor. Ayrıca okulun en güzel kızının çocukluk arkadaşı. Aynı zamanda çoğu shounen'de olduğu gibi seçilmiş çocuk özelliklerini taşıyor. Dayanıklılık kavramını başka boyutlara taşıması da cabası. Ayrıca Chun-Woo Han'dan eğitim görüyor.
Chun-Woo Han
Murim-in denilen dövüşçülerin saklı dünyasının bir üyesi. Aynı zaman Nine Arts Dragon Lisesi'nin yeni öğretmeni. Shi-Woon Yi ile talihsiz bir şekilde karşılaşıp da bir daha ondan kurtulamayınca, Shi-Woon'un kararlılığını da görüp onu eğitmeye karar veriyor. Aynı zamanda Murim-in içinde çok önemli birisi ve hikayenin her şekilde temel taşı sayılabilecek bir kısmını göğüslemekte. Ayrıca hikayenin en "cool" karakteri, açık arayla. Sapık olduğunu söylemedim sanırım.
Shi-Ho Lee
Chun-Woo'nun destekçilerinden birisi. Chun-Woo gibi, Shi-Ho da Nine Arts Dragon Lisesi'ne gelmiş ve orada hemşire olarak görev yapmaktadır. Öte yandan ise Shi-Ho, Heavenly Maiden Skill'in bir üyesidir ve ilaçlar, insan vücudu ve Ki üstünde uzmandır. Dövüş kısmında da Chun-Woo'dan geri kalır yanı yoktur. Kadın olsa da büyük gruplara karşı tek başına durabilmektedir. Ama genellikle kaba kuvvet yerine en güçlü silahı olan cazibesini kullanmaktadır. Ayrıca Chun-Woo'ya yanıktır.
Diğer Karakterler
So-Sul: Hikayede olayların bu hale gelmesinin baş sebebi. Tüm bunları isteyerek yapmasa da Murim-in içindeki pozisyonu, olayların arkaplandaki ateşleyicisi oluyor.
Sae-Hee: Nine Arts Dragon Lisesi'nin en güzel kızı. Aynı zamanda bizim ezik baş karakterle de çocukluk arkadaşı ve Shi-Woon, Chang-ho tarafından hırpalanırken ona arka çıkan tek kişi. Baş karakterin yanındaki güzel kız rolünde.
Chang-Ho: Lisenin sosyopatı. Baş belasının teki.
Alex: Lise'nin hademesi. Aynı zamanda Chun-Woo-Han'ın destekçilerinden birisi. Shi-Ho hayranı ve aynı zamanda onun ayakçısı. Sürüş yetenekleri eşsiz. (Emin olun, belki de en iyi aksiyon bu elemandan geliyor.)
Daha birçok karakter var ama yeter bu kadar. Fazla bile insan tanıttım sanırım.
kısacası bunlar genel karakterler ama bu tanıtılar daha çok manfaya göre ben de değişik br şey yapmak istiyorum.Ama bazılarınız sevmeyebilir bu mangayı okuyanlar.
eğer bu dövüş işlerine bulaşırsa çok fazla olay oluyo ve bu yüzden düzgün yazamam ayrıca isimlerin hepsi çok zor yazılışları falan hatırlayamıyorum bile bu yüzden bunları daha normal bir okul hayatı şeklinde yazmayı düşünüyorum lütfen itirazınız varsa belirtiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Breaker(yaoi)
FanfictionHikaye the breaker mangasının yaoisidir.Okumanızı tavsiye ederim. Bu arada yaoi iki erkeğin cinsellik içeren askıdır.Eğer bu tarz şeyler sevmiyorsanız kötü yorumlar atıp yazarın (benim) canını sıkmayin. Shioon x Goomoonryong aşkıdır. Asıl mangadan...