''mah dosadno,i naporno''rekla je namrgodjeno na sto sam se nasmijao
''idemo k deckima sad,i da moja najmladja sestra je tamo rekao sam.Ona me pogledala zbunjeno''imam jednu stariju i dvije mladje sestre,a najmladja je kod mene a druga kod ovw sto je starija od mene''rekao sam na sto sam se i ja zapetljao.
''aham nisam znala''rekla je nasmjeseno''bojim se''rekla je ponovno pomalo tuzno.Usporio sam i stao uz cestu i uputio joj zbunjen pogled''ovo nisam nikom rekla,znas da sam ja bila s David-om u autu za vrijeme nesrece i ja sam bila ranjena i on me vozio u hitnu''ja sam razgoracio oci
''nisam imao pojma''rekao sam i ona se malo uskomesila u sjedalu,istrpala je kosulju iz suknje koju je nosila i otkrila stomak.Na njemu je bio veliki rez od jedne strane stomaka pa do druge
''neko je poslao poruku i potpisao se kao David da se nadjemo i tu sam ranjena i David me nasao,kad je krenuo prema bolnici ne znam kako ali je izgubio kontrolu nad autom i..i..i''rekla je i pocela plakati.Zagrlio sam ju dok jw ona jecajuci rekla''umro je zbog mene ja sam kriva''rekla je i joy vise zaplakala.Bilo mi je tako tesko ju gledati tako slomljenu.
''Jess nisi ti kriva,on..on vjerovatno je nesto na autu''govorio sam i ona se pomalo smirivala''kazes mi cega se tocno bojis?''upitao sam ju i ona je kimnula
''bojim se reakcije ostalih,ne znam sto je s David-ovom tadasnjom curom i ona me krivi jer js izgubila decka,bojim se da ce me decki isto kriviti''rekla je ponovno jecajuci u mom zagrljaju.Odmaknuo sam ju od sebe i natjerao da me pogleda
''to uopce nije istina,David te mnogo volio i to je uradio kako bi te spasio,ne smijes sebw krivit,decki te nece osudjivati ne brini,David nam je svima mnogo znacio,i sretni su sto ti dolazis,OK?I ne zelim vise cuti da tako pricas''rekao sam i ona je kimnula.Ponovno sam pokrenuo auto i krenuo prema nasoj zajednickoj kuci
JESSICA P.O.V
Nakon sto sam ispricala Zayn-u sve bilo mi je punoo lakse.Sto smo ye vose priblizavali kuci ja sam bila nekamo nervoznija.Kad se Zayn parkirao u njihovom dvoristu doslo mi je da ponovno zaplacem.Zayn me jos jednom zagrlio i izasli smo iz auta.Priblizili smo se vratima i ja sam duboko uzdahnula.Zayn ih je otvorio i pridrzao ih kako bi ja usla.Cim sam usla unutra svi su pogledi bili na nama a ja sam spustila glavu dok me Hanna cura koja je bila s David-om gledala pogledom 'I will kill you''.Zayn je pratio moj pogled i napokon vidio u koga gledam.Presjekao ju je pogledom a ona je samo ljutito ustala i otisla u kuhinju valjda.Zayn mi je pokazao rukom i ja sam sjela na kauc na kojem yu sjedili Niall i decko smedje podignute kose i istih takvih smedjih ociju.Ja nisam mogla progovorit,ne znam ni sama zasto.One cure sto je bila s Niall-om i Zayn-om nije bilo.Par minuta niko nine pricai,neki su buljili u mene,neki u TV dok sam ja cjelo vrijeme gledala u pod.Odjednom se oglasio moj mobitel koji mi je govorio da imam novu poruku.
OD XXX:
Da zapocnem?-Zayn
Razmisljala sam malo i pogledala u Zayn-a te mu pomalo neprimjetno kimnula.On je ne pljesnuo rukama kako bi dobio paznju ostalih.
''umm Jessica ovo je Liam a ostale decke znas''rekao je Zayn pokazuj uci na decka pored mene.Okrenula sam se prema njemu i nasmijesio mi se.Ja sam mu uzvratila pomalo nervozan smjesal.
''ne trebas biti nervozna niti se bojati nas''rekao je Niall te mi prisao i zagrlio me.Nasmijala sam se ipte sam i ja njega zagrlila.Niz stepenice je sisla jedna djevojcica od mozda deset godina koja je jako slicila Zayn-u.Malo sam promislila i tek sad skontala da je to zapravo njegova sestra.Nasmijala sam se sama sebi te me Niall napokon pustio iz zagrljaja i vratio se na svoje mjesto.
''Jessica ovo je moja sestra Safa''Zayn je rekao hvatajuci Safu za ruku i spustajuci ju u svoje krilo.Nasmijale smo se jedna drugoj i svi su nesto pricali a mene je stomak od jednom uzasno poceo boliti.
''gdje je wc?''upitala sam suzdrzavajuci se da ne povratim.Liam me pogledao te ustao.Krenula sam za njim i cim smo dosli do njega utrcala sam u WC.Nagnula sam se nad WC solju i izbacila dusu iz sebe.Pogledala sam u solju i opet povratila.Na svojoj kosulji vidjela sam krv.Iza mene je vec stajao Liam gledajuci sve to.Uhvatila sam se za stomak i dalje niaam shvatala sto se dogadja.Onda sam se sjetila.Prije par dana sam sila stomak ponovno jer sam se udarila.Podigla sam kosulju i vidjela da su savovi popucali i da poprilicno krvarim.
''sranje''cula sam Liam-a i on se sagnuo kako bi me uzeo u narucje.Ja sam se tako lose osjecala i jedva sam gledala.Iznjeo me iz kupatila i krenuo prema vratima dok su svi vjerovatno gledali u nas.Naslonila sam glavu na Liam-ova prsa i vise se niceg ne sjecam.
LIAM'S P.O.V
Dok sam nosio Jessicu prema izlazu iz kuce ona je izgubila svjest.Potrcao sam prema autu dok mi je jedan od strazara otvorio zadnja vrata gdje sam sjeo s njom a njemu rekao da vozo.Vidio sam decke kako sjedaju u svoja auta.Gledao sam u nju i skinuo svoju kosulju ispod koje sam imao majicu te ju stavio na njen stomak kako bi zaustavio krvarenje.
''daj ubrzaj malo''zaderao sam se.Gledajuci ju tako dok je lezala u mom krilu.Toliko je licila na David-a.Njeno lijepo andjeosko lice,te smedje prelijepe oci..Napokon se auto zaustavilo i zastitar mi je otvorio vrata kako bi ju iznijeo.I ona se vec polako pocela budit.Cim je otvorila oci napravila je bolnu grimasu.''shh blizu smo''sapnjo sam i dva doktora su s onim pokretnim krevetom dosla do nas.Spustio sam Jessicu na njega i oni su ju odvukli unutra ostavljajuci nas vani da cekamo.
EVO GA NOVI NASTAVAK.JA NISAM IMALA INTERNET RADI POPLAVA.I IMAM JEDNU ZAMOLBU ZA SVE CITAOCE AKO VIDITE OVU PRICU NA FEJSU ZNAJTE DA JU JA NE OBJAVLJUJEM.PAR PUTA SAM JEDVA NAGOVORILA CURE DA OBRISU I OPET JE NEKO POCEO.MOLIM VAS NEMOJTE,jJA NASTAVAK OVE PRICE ZNAM PISAT DANIMA I POKUSAVAM JU CESCE OBJAVLJIVAT.OVO JE PRVA PRICA KOJU SAM IKAD NAPISALA PRIJE 2-3 GODINE ALI JU NISAM ODMAH OBJAVLJIVALA ZATO MOLIM VAS PISITE AKO VIDITE NEGDJE OVU PRICU NAPISITE DA JE KOPIRANA