- Πριν από λίγο καιρό τα μαλλιά μου ήταν κανονικά αλλά τώρα έχουν γίνει ξηρά. Γιατί;
Κάτι θα άλλαξε τον τελευταίο καιρό. Μπορεί να άλλαξες την διατροφή σου, να ξεκίνησες κάποια φαρμακευτική αγωγή ή να δοκίμασες κάποιο διαφορετικό προϊόν για τα μαλλιά σου.
- Πώς μπορώ να χτενίσω τα ξηρά μαλλιά μου για το σχολείο;
Μπορείς να τα πιάσεις σε μια απλή αλογοουρά, έναν χαλαρό κότσο ή πλεξούδες. Πρόσεξε να μην τα πιάσεις πολύ σφιχτά.
- Τι κάνει τα ξηρά μαλλιά να φριζάρουν;
Τα μαλλιά σου μπορεί να είναι από μόνα τους ξηρά και να φριζάρουν. Αλλά η έλλειψη ενυδάτωσης μπορεί επίσης να τα κάνει να φριζάρουν. Αν δεν χρησιμοποιείς conditioner ή χρησιμοποιείς πάρα πολύ σαμπουάν, μάλλον τα μαλλιά σου χρειάζονται ενυδάτωση. Θυμήσου να χρησιμοποιείς conditioner και μάσκες μαλλιών. Μπορείς να βάζεις στα μαλλιά σου έλαιο argan ή καρύδας, εφόσον χρειάζεται.
- Πως "επιδιορθώνω" τα ξηρά μαλλιά που σπάνε με σαμπουάν;
Χρησιμοποίησε μάσκες για να ενυδατώσεις τα μαλλιά σου, και κάνε μασάζ το τριχωτό της κεφαλής με συγκεκριμένα έλαια. Αν οι τρίχες σπάνε την ώρα που λούζεσαι, δοκίμασε κάποιο σαμπουάν που θα ενυδατώσει το τριχωτό. Την ώρα που λούζεσαι κάνε απαλό μασάζ. Μην ξεχνάς όμως πως είναι φυσιολογικό να "μαδάς" που και που.
- Πως μπορώ να κάνω τα μαλλιά μου ξανά υγιή, ενώ έγιναν ξηρά αφού τα έβαψα;
Μπορείς να κόψεις τα μαλλιά σου πολύ κοντά για να ανανεωθούν. Αν δε θες να τα κόψεις, χρησιμοποίησε conditioner για βαθιά ενυδάτωση, και άσε τη βαφή να "φύγει" από μόνη της.
BINABASA MO ANG
Girl's Secrets
RandomΩς κορίτσια όλες έχουμε τα ελλατωμάτα μας... Τι θα έλεγες να τα εξαφανίσεις; Το βιβλιο αυτο φωνάζει από μακριά ΤΕΡΜΑ ΣΤΙΣ ΑΤΈΛΕΙΕΣ!