Аз съм Роуз и съм от Сеул. Днес ставам на 18 и разбира се трябва да вдигна супер як купон. Наех една двуетажна вила с много стаи извън града с голям басеин, много ясно. Купона щеше да бъде от 21 довечера и затова най-късно 15 часа трябваше да отида за да приготвя всичко.
Реших да изсипя няколко туби течен сапун в басейна, за да се напълни с пяна. Макар че не мога да плувам много добре щях да вляза за малко. Купих храна и разбира се много алкохол, все пак ставам веднъж на 18.
Най-добрият ми приятел Техьонг, реши да дойде и да ми помогне с подготовката. Исках всичко да бъде перфектно, бях поканила полувината училище и момчето което харесвах. Казва се Юнги, знаех че никога няма да ми обърне внимание но тази вечер щях да си опитам късмета.
Преди имах някакви чувства към Тае, ноо го чух да казва на брат ми че за него съм като сестра от тогава се опитвах да подтискам чувствата си и един ден Юнги се премести да учи тук. Веднага ми хвана окото и така разговаряхме излязохме няколко пъти, но само като приятели. Надявах се днес да бъде различно.-Техьонгггг какво правиш по дяволите те, ще чупиш всички чашииии като ги носиш наведнъж..
-Спокойно бе панико такава.. Няма..
Точно щеше да каже пак нещо, но на вратата се звънна, сигурно са пиците..
Отидох да отворя и това наистина бяха те. Платих на доставчика и ги внесох вътре. Вече всичко беше готово. Отидох да се преоблека. Ето как се бях облякла.
Стана 21 часа и вече хората почнаха да идват. Дойдоха повече отколкото бях поканила, но нищо колкото повече толкова по-добре нали.. НАЛИИ??
Към 22:30 вече полувината бяха пияни други се натискаха по коридорите.
Видях Юнги, седеше до масата с алкохола, която беше отвън. Беше с още няколко момчета вероятно нейгови приятели.
Реших че ще се престраша и ще го поканя да излем. Тръгнах към него, но като стигнах едно момиче ми препречи пътя. Сигурно е пияна...