Als ik de volgende dag naar het huis van Zayn en de andere boys loop denk ik steeds na over Niall en Carlijn. Hoe kan het nou uit zijn! Ze waren perfect voor elkaar. Ik kom aan bij het huis en de deur wordt meteen open gedaan door Zayn. 'Heey schat'! zegt hij. Hij geeft me een zoen. Wow dat was onverwacht! Niet dat dat erg is ofzo hoor:). We staan nog te zoenen in de deur opening totdat we gekuch horen. *zucht* 'Louis je verpest het momentje!' Maar jullie staan in de weg en ik wil naar Sietske toe! Dus tortelduifjes aan de kant'. Hij duwt mij aan de kant. Ik val bijna maar gelukkig vangt Zayn me op. Ik geef hem snel een zoen op zijn wang en we gaan naar binnen. We ploffen op de bank. 'Wat voor film wil je kijken'? Ik spring op en stuiter de hele kamer door. En roep: 'The Muppets! The Muppets! Hij zet de film aan en komt naast me zitten. Hij slaat zijn arm om me heen. We waren op de helft van de film toen Zayn wat eten ging halen. Helaas zat Niall in de keuken. En je moet echt niet aan zijn eten komen. Dat had Zayn ook gemerkt want hij kwam met een zak chips in zijn hand de kamer in gerend, met Niall achter zich aan. Ze renden het hele huis door maar uiteindelijk had Niall Zayn te pakken, en sprong op zijn rug. Ze kregen een heel gevecht, maar Niall liet Zayn toch maar de zak opeten samen met mij. Maar toen hij ons zo samen best wel close zitten, kreeg hij tranen in zijn ogen en staarde maar een beetje voor zich uit. 'Niall waarom heeft Carlijn het eigenlijk uit gemaakt, het ging toch gewoon goed tussen jullie? Hij schrok op uit zijn gedachte en zei:'Dat dacht ik ook maar ze stuurde me een sms'je dat ik ze me in het park wilde zien. En toen ik in het park kwam en haar een zoen wilde geven, draaide ze haar hoofd weg. Ze duwde me zacht weg en zei waarom ik dat haar aan had gedaan en dat het over was. Daarna rende ze weg, maar ze heeft nooit gezegd waarom ze me heeft gedumpt. En toen ik thuis kwam zag ik de jongens allemaal met hun vriendinnetjes zitten, en ze vroegen waarom ik zo snel weer thuis was. Omdat ik niet wilde dat de meiden me zagen huilen ben ik snel naar boven gerend'. Ik zie de tranen over Niall's wangen lopen dus ik geef hem een knuffel. Hij is helemaal in paniek. Ik besloot naar Carlijn te gaan en te vragen waarom ze Niall's hart brak. Ik belde Carlijn snel en zei dat ik even met haar over Niall wil praten. Gelukkig zei ze dat ik kon komen. Ik zei snel de jongens gedag (de rest van de jongens waren met Fabienne en Sietske ondertussen al thuis gekomen). De meiden snapte waar ik naartoe wilden gaan dus gingen ze mee.
Bij Carlijn
Ook Carlijn had tranen in haar ogen maar begon toch te vertellen. Niall is natuurlijk erg populair bij de meiden, dus ik was al bang dat hij mij zou dumpen. Hij had het steeds druk met zijn werk dus ik zag hem niet meer zo vaak. Er kwam een best knap meisje naar mij toe en begon te vertellen dat Niall vreemd ging met haar en dat ze met hem had gezoend. Ik ben toen weggerend en heb meteen Niall gesmst dat ik hem wilde spreken. Hij kwam heel vrolijk naar me toe en wilde me zoenen maar ik draaide mijn hoofd.Ik heb hem niet gezegd waarom ik hem dumpte want dan wist ik al dat hij het ging ontkennen.
Carlijn was klaar met het vertellen. Maar iets was een beetje raar. Niall hield heel veel van haar en zou zoiets nooit doen. 'Fans zijn alleen maar jaloers en anders zou dat echt wel op tv geweest zijn hij houd gewoon te veel van je om je zoiets aan te doen'. Ik zag dat ze na dacht. Fabienne zei ook zulke dingen en dat ze met Niall moest praten omdat ze zeker wist dat hij dat niet had gedaan. Sietske pakte Carlijn's mobiel en typte iets. Overmorgen zou Carlijn met Niall gaan praten. Ik ga uitzoeken of het waar is wat dat meisje tegen Carlijn had gezegd. Als dat niet zo was gingen ik en de meiden ze weer koppelen.
De rest van de avond zijn we bij Carlijn gebleven en hadden wat ijs op en films gekeken. Na onze preek over waarom ze hem niet had moeten dumpen, voelde ze zich al weer wat beter. Ik ging naar huis en ging douchen. Daarna ging ik naar bed en viel in een rustige slaap...
~Lees allemaal Het begon met een wortel van SietskevandenHeuvel. Thanx for reading! Comment? Vote? Xxx me~
JE LEEST
Be mine; a Zayn Malik fanfiction
FanfictionMara heeft in een korte tijd een goede band opgeboud met one direction, alles gaat goed en ze krijgt zelfs iets met Zayn! Helaas gaat dit niet zonder slag of stoot...