эхлэл

27 3 0
                                    

Сайн уу намайг А гэдэг. Би 17 настай. Би энэ жил шинэ сургуульд орсон. Надад тэнд хуучин сургуулиас минь арай гайгүй санагдсан. Яагаад гэвэл би 2 сургууль дамжсан. Одоо миний түүх эхэллээ.
Анх би америкаас 2 настайдаа ирж байсан. Намайг энд авчирсаны дараа аав ээж хоёр минь буцаад америк явсан. Монголд ирээд хэдэн жил болсоны дараа би цэцэрлэгт орсон. Цэцэрлэгт орно гээд би үнэхээр сандарч байсан. Гэхдээ би үеэлтэйгээ орох болсон учир үнэхээр их баярлаж байсан. Цэцэрлэгтэй орж ирээд би лийрэн дээр суудаг болсон кккк. Их хүүхэдтэй болохоор надад үнэхээр сонирхолтой санагдсан. Найз олдохгүй үеэлтэйгээ найзлах гэсэн ч үеэл минь өөр хүүхдүүдтэй найзлаад намайг тоогоогүй ээ. Гэхдээ зүгээрээ хэсэг тэгж байсны дараа би Хулан гэдэг хүүхэдтэй найзалсан. Тэр хүүхэд нэг л сонин гажиг ч юмшиг заримдаа миний дотор бурхан байгаа гээд л яриад байдаг. Би ч тэрэнд нь ач холбогдол өгдөггүй байлаа.  Манай ангид Эгшиглэн гэж нэг өндөр охин байдаг байсан. Би тэрнийг ийм өндөр юм байж яагаад ахлах бүлэгт ороогүй юм бол гэж их гайхдаг байлаа. Манай үеэл тэр охинтой их дотно хааяа юм ярьж харагддаг. Цэцэрлэгт явахын хирээр би дуугай болсон. Хааяа л ээж аавтайгаа дугардаг байлаа.
Та нар энийг уншаад зохиомол гэж бодож магадгүй гэхдээ үнэн  түүх энэ нь дээр миний цэцэрлэгээс сургууль хүртлэх амьдрал минь гарна.

Би тэнэгWhere stories live. Discover now