Cea mai frumoasa zi!!!

5 0 0
                                    


Urma ca ziua de 28 iulie sa fie cea mai frumoasa zi din viața mea. Ma pregăteam pentru petrecerea de ziua mea. Cu atâta lume venită nu am observat ca lipsește cine. Cea mai importanta persoana din viața mea in momentul de față.  Iubitul meu Angi. 

Eram prinsa de muzică si distracție si nu mi-am dat seama ca el mu era cu mine. Iar daca stăteam bine sa ma gândesc nici pe sora mea nu o văzusem de ceva vreme așa ca am mers sa o caut.

Dar in camera ei i-am găsit pe ambi sărutânduse. Am făcut o criza de gelozie am loviți rău pe sora mea si am ieșit din camera am plecat de la petrecerea mea intr-un parc liniștit.

Acolo imi luasem un pachet de țigări si ceva băutură eram foarte supărata nu atât pe iubitul meu cat oe sora mea. Ma gândeam cu i-am greșit am fost alaturi de ea atâția ani si ea ce face?

Deja nu mai judecam eram beata iar lângă mine pe banca se așeaza cineva. Cum nu aveam toate mințile in cap am  sărit la bătaie și am luat o bătaie de neexplicat. In acea seara am adormit pe banca. 

A doua zi de dimineața m-a trezit cineva. Era Max????? Nu nu putea fi el, credeam ca inca sunt sub influenta alcoolului dar nu după 2 minute mi-am dat seama ca era Maximilian Ioan. Eu eram tot trista dar el văzândumă așa ma întrebat daca sunt ok si daca am nevoie de ceva ? 

Dar eu am început sa plâng iar el ma îmbrățișat si mia zis sa ma calmez si sa ii explic ce sa întâmplat. După ce iam povestit mia zis ca ar trebui sa mamanc ceva si am mers cu el la o pizzerie acolo i-am povestit mai multe despre mine si am început sa ne cunoaștem si sa ne  înțelegem.

El ma întrebat daca vreau sa merg acasă si eu am apus ca nu vreau sa mai merg in acea casă. Iar el ma întrebat dar unde voi merge ???? Iar eu am răspuns ca nu știu

Max: Uite, nu stiu cum sa îți spun sau cum o sa o iei tu dar daca vrei poți sa vi sa dormi la mine.

Eu: Pai nu stiu......

Max : Nu trebuie sa o iei ca pe o obligație faci cum simți daca vrei vi daca nu nu ok?

Văzând ca Max nu este interesat de mine m-am gândit sa merg la el ca nu se poate întâmpla nimic.


După ce am răspuns afirmativ la propunerea sa am urcat intr-un taxi. Eu îmi verificam telefonul. Am văzut ca am mi de mesje si apeluri de la ai mei. Așa ca iam sunat si le-am spus ca sunt bine dar ca nu voi veni câteva zile acasă. Si am inchis mi-am spune telefonul ca sa nu mai sune si mi-am continuat drumul

Ajunsa acasa la Max am intrat direct in duș iar in acest tim Max a mers la magazin si mia cumpărat niste haine. Când am ieșit din dus el mia dat haine si mam  îmbrăcat. Am mers la masa. Max era foarte drăguț cu mine cu toate ca nu cunoștea aproape de loc.

In acea seara nu am putut dormi așa ca lam întrebat pe Max daca pot sta cu el in camera. A spus da. Am tit vorbit întruna pana Max a adormit. Eu mam dus in camera gândindumă la ce se va întâmpla in zilele următoare.

Mam trezit înaintea lui Max si am pregătit micul de jun. Când sa trezit si el a făcut o gluma pe seama acțiunilor mele "Daca continui tot așa te iau de nevastă😂😂😂) 

Eu mam simțit un pic stânjenita dar am schimbat repede subiectul si nu mi sa părut un lucru cățuia să-i dau atentie am mâncat si am ieșit in oraș am mers pa un suc si ne-am plimbat dar vremea incervpca sa ne supere. Dar noua nu ne prea pasa de vreme noua ne plecea sa ne petrecem timpul împreună. 

Era seara eu si Max stăteam in pat si ne uitam la ceva pe youtube eu eram foarte obosită așa ca mi-am pus capul pe pieptul lui Max iar el îmi mângâia parul era ciudat sentimentul pentru ca asta îmi făcea si prietenul meu. Dar îmi placea încet încet sa lăsat si Max pe spate iar atunci eu simțit mâna lui pe sâni mei.

Nu stiu  din ce motiv dar nu mi se părea ciudat asa ca eram din ce in ce mai relaxată Max devenea di ce in ce mai apropiat de mine. Pana când eu mam hotărât să-l sărut. Era un sentiment de nedescris si am tot continuat pana când Max a încercat sa ma dezbrace. Nu mint îmi doream asta foarte mult dar am avut un moment de ezitare dar tentația a fost prea mare. După o noapte in patul lui Max mam trezit din nou vu chef de viață.

Dimineața eu nu credeam ca Max ar fi vrut sa die vu mine dar imediat ce mam trezit Max a venit după mine si ma sărutat lung si ma privit in ochi si mia spus ca nu regreta ce a făcut cu mine ai spera ca nu e ultima oara eu atunci am zâmbit si iam sărit in brațe .

După "joaca" noastră de dimineața mam hotărât sa merg acasă sa îmi iau ceva haine dar am vrut sa vina si el cu mine. Ajunși la mine acasă mama fiind foarte streasata mia pus 100000 de întrebări eu nu prea iam răspuns am mers sa îmi iau haine iar sora mea era acolo parca ma astepta.

Nu iam apus nimic am intrat in camera mi-am luat haine si am coborât in timpul acesta mama si tata il interogase pe Max iar eu le-am spus sa o ia mai usor cu intrebarile. Mama nu a prea vrut sa ma lase sa plac dar Max a fost convingător. Am mers la el acasă unde după ce am spart gheata chiar ma simțeam  confortabil.

Dar era prea liniștit stand așa cu Max in pat bate cineva la ușă

Max merge sa deschidă eu rămân in pat uitândumă pe telefon când aud țipete mer sa vad ce e și era Angi (fostul) a început sa facă scandal ca din cauza lui ne-am despărțit noi numai tampeni scotea pe  gura si după ce sa certat cu Max mia spus ca daca nu pot fi a lui nu o sa fiu a nimănui. 

La început nu mia prea  păsat dar nu aveam de unde ști ce se va întâmpla. Uitând de amenințările lui Angi am ieșit singură in oraș iar la coltul blocului era Angi cad lam văzut am fugit si nu m-am mai uitat in spate dar am crezut ca lam pierdut așa ca m-am uitat in spate si in acel moment ma lovit o  mașină.

Presupun ca eram inconștiență pentru ca m-am trecut la spital iar lângă patul meu era Max. Lam întrebat ce sa întâmplat iar când mia povestit a intrat familia mea in acel moment am iertat-o pe sora mea de atunci nu am mai vorbit cu Angi.

In acel moment am pus punct iar relația mea cu Max a continuat si in ziua de azi suntem mai fericiți ca niciodată si nimeni nu ne poate lua fericirea sau strica relația mea cu Max.😍😘😍

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 03, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Emma si Max (cuibușor de nebunii)😍Where stories live. Discover now