ik: THAAA THING GOEESSSS SSSSSKKRRAAAAA BA BA KA KA KAA SKIBIDIEEE BAA BAAAA AND A BOEM BOEM BOEEEEEEEMMM SKIAAAAAAA BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM YOU DON NO 2 PLUD 2 IS 4 MINUS 1 IS 3 QUIQ MATTS EVERY DAY MESS ON THE BLOCK SMOKE TREESS.
ayoub: HJBBBB
appie: JAAA MAN DOE 3ROBI
ik: JAAAAAAAAAAAA DOE ZIJN SESSIE BIJ 101 BARZZZ A SAHH
souhail; WJOOWWWW AH KKR HOER MIET SCHREEUEE.
ik: JAAA DAT ZEI JE VADER OOK TEGEN JE MOEDER TOEN ZE JOU ZAG.
souhail: tazzzzz
ik: jaaaahhh tazzzz
ik zit in tha car met ayoub souhail en appie ennin de andere auto zitten zouhair fatima soumaya en chaimae. dusss jaah we kwamen aan bij zwembad en kleedde ons om.
ik: SOUMAAAYYYAAAAA DEZE KKR BADPAK PAST NIET
soumaya: WAARR BOVEN OF BENEDEN.
ik: BOVEN.
soumaya: AAHHH KOM.
ze kwam de kamer binnen en pakte de rits.
soumaya: ik zei nog ga naar hunkemoller maar neee jij wil bij primark.
appie: OEEEHHH SEXXXYYYYY HAAR BORSTEN PASSEN NIET IN BADPAK.
ik: WJOOWWE APPIE WOLLAH KZWEER OK GA JE SLAAN.
soumaya schreewde helemaal omdat ze die rits dichtdeed.
soumaya: AAAAAAAAAAAGGHHHHHHHH JAAAAAAA HIJ IS DICJT
IK: si senorita.
ik pakte me vest en liep naar buiten.
soumaya: wats datt
ik: dat is een vet
soumaya: hhhhh yit doen nuu nuuu
ik: neeeee
ze rebde naar me toe en kneep in me kont en trok me vest uit en gooide het in de prullenbak ik keek haar met openmond aan en kneep in haar kont.
soumaya: AAAWWWHHHH
ze rende achter me aan richting get zwembad waar de jongens zitten. ik rende rondjes om get zwembad tot ik viel.
ik:auw
appie en zouhair keken met open mobd naar mij souhail keek weer scgeef.
ik: WJOOWWW WESH DENKEN JULLIE BIOS OFSO
soumaya: JAAAAAA BIOS IS HIEERR.
ik duikte in de zwembad en zwembde naar de jongens ik sprong op me broer en hijnviel naar de bodem.
ik: HAHAHHAHAHAHAHAHA
in twee seconde was ik beneden en hij boven ik kwam buiten adem naar boven. ik zag fatima heel sneaky achter de muren verstoppen.
ik: FATIMAAAAAAA
fatima: stil stil stil uuhh hoooiiii
ze liep heel snel naar get zwembad en spromg er kapot snel in.
ik: HAHAHAHAHAHHAHA WJOOWWW
chaimar kwam hc naar binnen met een bikini. aaawwilliieeee haar broers zeggen nie eens iets pfffff leunde aan me broer en pratte mee met het obderwrrp fatima en soumaya zijn h2o just at water aan het spelen zeemerminnen dus whahahahhahahaha. ik stapte uit het zwembad en liep snel naar me kluishe ik pakte me telefoon en liep terug ik ging zitten. ik riep soum en faat en maakt snap. op het liefje van i am aicha guala.
JE LEEST
Ik Zou Voor Jou Door Het Vuur Gaan!!
Romanceweet je hoe het voelt om van iemand te houden. alles voor diegene over te hebben. maar dan kom je erachter dat zijn liefde gwn nep was. hij speelde met jou gevoelens. hij houdt niet van je HIJ GEBRUIKT JE. onthoud dit goed want alles wat in mijn le...