Ik heb dus een meisje ontmoet samia het begon allemaal zo. Ik was miet wehed goeie leerling op school dus ik werd er altijd uitgestuurd en shit maar op een dag zat ik in een klas. En er kwam wehed meisje binneennuu pifff samia heette ze mooier dan souhaiala en sarah bij elkaar ( mar niet zo mooi als mij bitch xxschrijfster) ze moest naast mij komen zitten. Ze vroeg met haar mooie stem of ik nieuw was in de klas en haar glimlach ppffff haar glimlach 50000 jongens vallen neer als ze haar glimlach zien. Lmohim ik vroeg haar uit drinken ze zei jah je weet hoe die kut liefdesverhalen gaan. Ik kocht alles voor haar wollah ze hoefde het allen te vragen of ernaar te kijken en ik kocht het liefde maakt blind ( heb een hoop brillen ha ze doen haar na kan der cloone vinden moet nogg ff paar gesprekken uit me phone wissen ofso wollahme ik weet hoe die gaat gwn heel het moment verpest 😂😂 xxschrijfster bitch) toottt ik een foto liet zien aan mijn vriend ik liet een foto zien van ons twee, hij zei dat hij met haar praAtte enzo ik geloofde niet hij liet gesprekken zien alles maar toch geloofde ik niks. Ik ging naar der toe en vroeg of ze contact had met andere jongens tuurlijk zei ze nee ik geloofde haar natuurlijk. Tot de dag dat ze vroeg om me pinpas ik gaf hem aan haar met de code alles wollah nie vragen ik was wehed moogooll door haar wollah je wil nie weten. Ze kwam nie meer terug en 2 weken later zag ik haar met shi jongen in de stad zitten kussen wolllah ik was dood ik wou dood wollah ik heb die dag vior de eerste keer gehuild nie veel ofso gwn shi paar traantjes. Ik was kpt gaf geen emotie meer niks ik vertrouwde geen een meisje. Chaimae heb ik wehed preek gegeven dat als ze dit zou doen ik haar in de muur gooi. Lmohim ik wou kpt maar toen we verhuisde. Probeerde ik haar te vergeten het was me gelukt maar vertrouwde nog steeds niemand is nog steeds zo gebleven ik zou nooit een relatie geven en al hlm nie. Dat is dus mijn verhaal, zouhair is ook weer opgezet maar hij heeft haar mishandelt en opgehangen omdat ze vreemd ging.( wollah zouhair is stijder xxschrijfster)
Dat was mijn verhaal drm haat ik meisjes wollah he ik zeg jillie meisjes vertrouw geen jongen geef je nummer aan mij ben wel weer toe aan shi gekke wifeyMohim dat duss ik heb wellouw inspiratie dus kan lang duren tot er een nieuw deel komt en ik heb kpt veel toetsen deze week en moet gaan leren dus zoiezoe deze week mis een deel ofso 😘😘.
JE LEEST
Ik Zou Voor Jou Door Het Vuur Gaan!!
Romanceweet je hoe het voelt om van iemand te houden. alles voor diegene over te hebben. maar dan kom je erachter dat zijn liefde gwn nep was. hij speelde met jou gevoelens. hij houdt niet van je HIJ GEBRUIKT JE. onthoud dit goed want alles wat in mijn le...