Odada saatlerce kitli kaldıktan sonra bi anda kapı açıldı. Lil Pump yavaş ama sexi adımlarla içeri girdi yanıma oturup benden özür diledi ilk seferim olduğunu bilseymiş daha yavaş gireceğini söyledi. Bende ona önemli değil diyip aniden içine girdim. Okadar hızlıydım ki onun o küçük smurf willysinden kanlar alıyordu. Bana "Lanet olsun derdin ne senin psikopat kaltak!!😡" dedi. Bir kahkaha atıp "İlk seferin miydi?" deyip onu odaya kilitleyip gittim. Ertesi sabah okulda onu görünce şaşırdım. Nasıl odadan kaçabilmişti? Dolaba gittiğim sırada yanımda belirdi o kadar sinsice ve sessizce hareket etmiştiki geldiğini fark bile etmemiştim. Bana dün gece yaptıklarımın onu çok etkilediğini söyledi.
Lil pump:
- Bu akşam evimde bir parti var gelmek ister misin?
dedi ve bana - neden olduğunu anlamadım- bir oda anahtarı uzattı. Anahtarı aldım ve arkamı dönüp İngilizce sınıfına yürümeye başladım. O da sınıftaydı. Gidip ona neden her olduğum derste onunda olduğunu sordum. Bana şöyle karşılık verdi:
- Zevklerin uyuşuyor davsahn.
Göz kırptı ve o piç gülüşünden yaptı.
Midem bulandı kafasına tavayla vurdum.
O gün okul çok kötü geçmişti evde kitap okuyordum ama sıkıntımın gitmesine yetmiyordu. Bende Lil Pump'ın beni davet ettiği parti aklıma gelmek. Dünden attığı adresi buldum ve gittim. Evin önü çok kalabalıktı. Tanıdık yüzler aradım ama tek gördüğüm kimya sınıfından orospulardı. İçeri girdim ve tezgaha gidip biraz içki aldım. Sonra bana verdiği elimdeki anahtara baktım ve beni kilitlediği oda aklıma geldi. Üst kata çıktım ve odayı buldum. Kapı kolunu kavrarken çok gergindim. İçeriden sesler geliyordu. Kapıyı sessizce açtığımda Lil Pumpı yatakta bir kadınla gördüm. AMAN TANRIM! O KADIN ANNEM! Hemen üzerimdekileri çıkarıp onlara katıldım beraber çok eğlendik. Uzun bir süre sonra partiden ayrılıp eve geçerken yol boyunca annemle konuşmadık. Eve vardığımızda annem bana çok eğlendiğini vb. anlatıyordu. Beklediğim gibi geçmemişti yani aklımdaki karede annem yoktu ama güzel bir partiydi. Ah bu arada söyelemyi unuttum canlar. Ben Melissa!