Yatakta uzanıp uykusuz bir şekilde tavanı seyredip olanları düşünürken ne kadar midesiz gerizekalı bi orospu çocuğu olduğumu farkettim. O geceden sonra değişmeye karar verdim. Önemli eşyalarımı ve kıyafetlerimi özenle topladıktan sonra anne babamın cüzdanlarındaki paraları çalıp kaçtım. Okuldan yakın arkadaşım olan Yasin yavşağının evine gittim. Ona annemlerle yaşamak istemediğimi kalcak yere ihtiyacım olduğunu söylediğim halde beni reddetti oç. Sonra diğer bir arkadaşım Menekşenin evine uğradım beni hemen kabuk etti. (Menekşe bffm). Beraber parkta yürüyüşe çıktık. Üzerimi değişmiştim artık rahat gri bir eşofman üzerine bol yeşil bir tişört giyiyordum. Menekşeyle yürürken yolda çok sexi erkekler gördük. AMAN TANRIM! BUNLAR BTS'DEKİ GAY OROSPU ÇOCUKLARI!!!!! Menekşeyle aniden içlerine girdik. Bi anda Yasin yavşağı yanımızda belirdi o da bizimke beraber onların içine girdi. Beraber BTS nin içine girdikten sonra yürümeye devam ettik. Bi bank bulup oturduktan sonra onlara Lil Pump şerefsiziyle başımdan geçenleri anlattım. Annemin yaptıklarını ve kendimden ne kadar nefret ettiğimi! Lanet olsun ne zaman böyle bir pisliğe dönüşmüştüm ben!1!1?2??2)?2₺->82. Hıçkırıklarla boğularak ağlamaya başladım. Yasin yavşağı beni teselli ederken Menekşe bi anda içine girdi. Çok hızlıydı. Menekşe kendini alamadı ve bi anda Yasin yavşağının da içine girdi. Yine çok hızlıydı. Oturduğumuz banktan kalkıp Menekşenin evine yürümeye yola koyulduk. Yürürken BTS oçları kaşrımıza çıtkı. Bi anda içimize girdiler. "ARTIK YETER" diye bağırıp teker teker önüme çıkan herkesin aniden içine girdim. Bu akşam çok yorucuydu. Menekşenin evine vardığımız an yatağa yığıldım ve uyuya kaldım.