× Prolog ×

377 24 0
                                    

Dveře výtahu se otevřely a do velkého tmavého sálu vstoupila vysoká postava v černé kápi. Na obličeji měla masku typickou pro rytíře z Renu a dlouhý černý plášť za ní hrdě vlál, zatímco kráčela sálem až k obrovskému trůnu. Několik metrů před trůnem se rytíř zastavil, poklekl a sklonil hlavu.

,,Vstaň," místností se rozlehl Snokův hrubý hlas. Rytíř povstal a vzhlédl k hologramu na velkém trůnu.

,,Volal jste mne, mistře?" řekl hlubokým hlasem zpod masky a nespouštěl ze Snoka zrak. Ten mu pohled opětoval a jako vždy se tvářil zlověstně a povýšeně.

,,Ano," Snoke se lehce předklonil, ,,mám pro tebe další úkol, který bude součástí tvého výcviku," na moment se odmlčel, aby zdůraznil svoje slova a poté pokračoval, ,,v nedaleké galaxii se nachází chudá, nezajímavá planeta jménem Iatis. Nedávno jsem ale ucítil jistý záchvěv síly. Na této planetě se nachází něco mocného a já se domnívám, že by to mohl být světelný meč," ukázal na něj kostnatou rukou, ,,světelný meč Darth Vadera."

Místností se na okamžik rozhostilo ticho. Snoke propaloval svého učně pohledem, jakoby snad chtěl vyčíst jeho emoce, které nebyly přes jeho masku znát. I přes to však moc dobře věděl, jak se cítí. Překvapeně, zaraženě, dokonce i s náznakem nepatrného nadšení. Tohle všechno věděl pomocí síly, díky které dokázal proniknout do jeho myšlenek. 

,,Jak se ale světelný meč mohl dostat na planetu jako je tahle?" ozval se po chvilce učeň a zavrtěl hlavou.

,,Obyvatelé této planety jsou známí tím, že sbírají všechny možné předměty ze všech koutů galaxie. Nebudou se chtít tak mocného předmětu vzdát."

,,V tom případě udělám všechno proto, abych ten meč získal, mistře."

,,Nepodceň svůj úkol, vůdce rytířů z Renu," zavrčel výhružně Snoke, ,,tento meč je pro osud Prvního řádu velice důležitý. S ním a jeho mocí můžeme konečně zničit Jedie jednou provždy."

,,Nezklamu vás," uklonil se rytíř a otočil se k odchodu. Po pár krocích za sebou ale znovu uslyšel Snokův hlas: ,,A nezapomeň na to, že maska z tebe Sithského lorda neudělá!"

Po jeho slovech se hologram vypnul a slabé světlo v místnosti zmizelo spolu s ním. Rytíř, nevšímajíc si jeho poznámky, stále pokračoval k východu. Nastoupil do osvětleného výtahu a než se před ním zavřely dveře, pozoroval velký černý trůn, na kterém ještě před chvílí seděl hologram jeho mistra.


Tak, po dlouhém rozmýšlení jsem se konečně dokopala k tomu, abych ten příběh přece jen vydala 😅 Předem upozorňuju, že se tento příběh nebude úplně shodovat s událostmi ve filmech Star Wars. Jinak budu ráda za každý komentář. 😊

Kneel Before Us || Kylo RenKde žijí příběhy. Začni objevovat