Jediná kapitola

31 2 0
                                    

Bylo nebylo, v jedné maďarské továrně na totální dementy se zrodil AlfaMaďar. Dementi z  továrny byli posíláni do všech koutů světa, kde mírně škodili a byli malou osinou v ánusu obecném. Ovšem na našem "HRDINOVI" se prostě muselo asi něco totálně dodrbat, a tak ho poslali na nejdokonalejší Discord server, kde měl tiše zapadnout mezi jemu podobné.

             Byli tam krásní kluci bez mozku, nádherné slečny s "vypracovanýma rukama" (:lenny:) a dokonce i král s královnou, ale to je zase na jiné vyprávění plné sexu a spaní venku.

             Zpočátku to tak fungovalo. Monarchie si držela svůj post,  všichni se nesnášeli, král spal venku, kvůli jeho skvělým názorům, ženy krkaly do mikrofonu a Fetsa stále ujížděl na všelijakých druzích zeleně. 

            Jednoho dne se k nim přidala kočičí královna Bajata. Hned jak přišla, tak se začaly dít problémy. Byly vzpoury a lidé začali používat mozky. Náš "HRDINA" se ale místo upgradu z důvodu zakořenění mezi svými spíš aktivoval ke svému dřívějšímu účelu. 

            Místo podporování rozvratu už vymýšlel svůj dementní plán, jak zabije krále a přesune království do Maďarska. Plán vycházel zprvu skvěle, ale pak přišel stop a "HRDINA" byl odhalen. Král zvolal: ,,ABN, na toho Maďara!"

            Plebstvo se probralo a Maďar se musel pod návalem kritiky jeho domoviny stáhnout. Myslel si, že je sám. Úplně samotinký. A TAKY BY KURVA BYL, KDYBY TO NEMUSELO POKRAČOVAT!

            Ale netušil, že celou tu dobu, ho zpovzdálí sledovala právě hlavní rebelka Bajata. Po velké porážce a jednom ABNU se s Maďarem Bajata tajně spojila.

           Maďar sa zlakol, když mu přišla zpráva v civilizovaném jazyce, který nepocházel od jeskynních lidí. Pomalu četl: ,,Máš fakt koule ty krávo. Večer v 21:30 buď v Ostravě a dám ti cokoliv budeš chtít."  Nadržený Maďar vzal kondom, peněženku a kľúče a vyběhl do Ostravy.

          Když doběhl do Ostravy (jelikož vole věděl, kam má běžet), tak spatřil tu kočičí redheadku. Byla pouze v noční košili a špíčky jí roztomile přetékaly přes...ehm...vše?

          Jejich oči se střetly a Bajata řekla: ,,Tak co si tedy přeješ, ty hrdino zkurvenej."Maďar ani sekundu nepřemýšlel, nasadil si kondom na hlavu (HEH), naposledy se podíval na její "namakané ruce" a vyslovil svoje přání: ,, Povedz prosim Mírovi, ať si mňa plz plz odblokuje na discordu." 

         Maďar čekal. Byly to minuty, hodiny, dny ale nakonec se Bajata znovu zjevila. ,,Prý si tě odblokuje, pokud mi uděláš dobře, jako nikdo jiný před tebou," řekla redheadka. Tentokrát odešel Maďar. 

         Za pár dní přišla Bajatě zpráva: ,, Stalkoval som Míru 3 dny a mám to, čo jsi po mňa chcela." Přišla hned další zpráva. Byla to fotka. Bylo to celý album 30ti fotek. Byl na nich Míra. Jeho obří penis zakrýval vše okolo a jeho břišáky měly vlastní břišáky. BYL VE VANĚ BEZ SPRCHY! 

        Nikdo do dnes neví, jak se Maďar dostal do královské koupelny, ale jedno víme jistě. Bajata má nekončící orgasmus a Maďar má stále ABN a nikomu nechybí.


                                                                KONEC, MRDKY!!!!!! 

Bajata a Maďarský BajajaWhere stories live. Discover now