Rosemarry pov :
Ma trezesc peste o ora și observ să-s singura. Ma ridic și observ ca nu ma mai doare spatele. Doar pe la mana mai simt piscături de la amorțeală. Aud pasi de jos și ma duc lângă ușa și ascult.
- Luna nu te poți duce acolo, Dimitry a zis că-i periculoasă .-spune o voce de adolescent.
- Oh haide Luca! Știi ca asa face el mereu!! Vrea sa ma tina departe de persoane noi!
- Știu dar pana și Erik a spus sa nu o deranjam.
- A spus sa nu o deranjam nu a spus sa stam departe de ea -spune revoltata fata
- Bine bine! Mergem la ea....
- Yay!!!
- Dar îl chem pe Tylor sa aibă grija de tine cat timp ești aici ca eu trebuie sa plec.
- Ughhh! Nu mai sunt un copil sa știi!!!!
- Da da cum zici tu!
Și îl aud ca pleacă. Stau și ascult cat timp aud pașii fetei ce se îndreaptă în direcția ușii. Eu fug și ma pun pe pat. Pe ușa intra o fata cu parul de un albastru deschis și cu ochii căprui. Se uita la mine ca la felul 14. Ma analizează din cap pana în picioare. De abia acum am observat ca eu aveam doar bandaje în partea de sus a corpului meu.
- Wow! Arăți minunat!! -striga ea fericita.
- M-mersi.... Spun eu rușinată.
- Nu ești de loc, de loc...
- Periculoasă și nebuna? Nu nu sunt! - acum mi-am dat seama ce tocmai am spus și îmi pun mana din instinct la gura.
- Vroiam sa zic o îngâmfata care dacă ziceam ca arata minunat zicea "da stiu" dar nici asa nu ești.
- M-mersi... Cred..
- Cum te mai simți?
- Bine, presupun.
- Ma numesc Luna iar tu ești?
- Rosemary dar îmi poți spune Rosey.
- Ce nume încântător!!!
- Mersi! Și al tău este. *///-\\\*
- Awwwe hai sa te ajut sa te îmbraci, să-ți dam bandajele jos.
Intre timp în casa intra cineva și chiar când termina cu bandajele, pe ușa camerei intra un băiat cu parul castaniu și ochii verzi. Se uita la mine studiindu-ma și el din cap pana în picioare și apoi spune inrosindu-se
- Îmi cer scuze sa va deranjez dar m-a trimis Alec sa am grija de tine Luna.
- Tylor! Ajută-mă sa o îmbrac ca ea nu poate din cauza mâinii stângi.
Nemai stand pe gânduri vine în spatele meu și ia o bluza de pe pat și când vrea sa mi-o pună se opri.
- Ce s-a întâmplat Ty?intreba Luna.
- Hey.. Tu...
- Rosey
- Rosey... Semnul de pe spate cu 2 aripi... Este un tatuaj sau le ai din naștere?
- Din naștere, de ce? Întreb eu întorcându-mă cu fata la el iar ochii chimbandu-mi-se în verzi ca ai lui doar ca mult mai aprinși și luminoși.
- Nu contează. Doar ca arata uimitor.
- Vreau sa vad! Spune Luna.
Se duce în spatele meu și vede 2 simboluri imense ca 2 aripi de înger.
-Wow!-spune Luna atingandu-mi simbolurile.Atunci o forta invizibila o impinge pana atinge cu piciorul peretele.Nu a lovit-o sau ceva dar a impins-o demonul meu. Noroc ca ingerul a oprit-o.Amandoi se uitau surprinsi la simbolurile mele. Acum una din aripi se transformase intr-una de demon.
- Noi trebuie sa plecam,-spuse Tylor punand bluza pe mine si pupandu-ma pe frunte cand Luna iesise din camera,dupa facand si el la fel .Eu ramasesem ca muta uitandu-ma la usa, cand demonul [noul meu acompanion nu-l aveam pana sa atinga Luna aripa]prelua coducerea.Se ridica si se uita pe geam.Cei doi ies in fuga din casa iar apoi demonul ma lasa la conducere.Tylor pov :
Dimitry m-a pus pe mine sa am grija de Luna. Sincer nu vad ce găsește asa de periculos la o fata care-și schimba culoarea ochilor după cum se simte. Ajung în cabana lui Erik și aud 2 voci de fete de la etaj. Ma îndrept spre ușa camerei lui Erik și o deschid. În fata mea se afla o fata cu parul ca sângele și cu ochii de smarald dar când m-a văzut ca ma holbez la ea, ochii ei i s-au schimbat în mov. Luna imi spune sa o ajut sa puna o bluza pe fata asa ca merg in spatele ei si ridic bluza de pe pat.Vreau sa o pun pe ea dar ma opresc si ma holbez la ceea ce avea pe spate fata. O intreb cum o cheama si ea imi spune ca Rosey. Am intrebat-o daca aripile de pe spate sunt tatuaje sau din nastere. Ea imi spune ca din nastere. Atunci imi aduc aminte de ce am citit intr-o carte veche. Doar o persoana o data la 1000 de ani se naste cu aripi de inger pe spate, iar aceasta persoana este noua printesa a lumii paranormale.Luna vine si se uita si ea si le atinge.Atunci o forta invizibila o impinge foarte tare de credeam ca ii va sparge capul de perete, dar sa oprit fix cand a atins peretele cu piciorul.Atunci m-am uitat la simbolirile ce se schimbau. Acum una din aripi era de inger iar cealalta de demon.Eu spun ca trebuie sa plec cu Luna , iar cand Luna iese din camera eu o pup pe Rosey pe frunte si ies,murmurand un scuze.Il caut pe Alpha,adica Dimitry sa ii spun ce e cu fata asta. Il caut dar nu-l gasesc. Imi amintesc ca s-a dus sa rezolve ceva cu tatal lui Rosey.II iau urma lui Dimitry si ma transform.
CITEȘTI
Noua Alpha
WerewolfRosemarry are parul rosu ca sângele și ochii se schimb în funcție de cum se simte. Are 16 ani și este o fire foarte timida dar și fricoasa, dulce și jucăușă. Trebuie doar sa ajungi sa o cunoști.