Simt cum doua brate ma ridica. Sunt încă leșinată și cred ca persoana care ma salvat merge de minute bune. Aud ca vorbește cu cineva iar apoi ma da în bratele altcuiva. Încerc din răsputeri sa ma trezesc dar nu pot. Dat fiind faptul ca pierdusem mult sânge era de așteptat. Sunt lăsată jos pe ceva moale iar apoi 2 înțepături în același timp una lângă alta se simt pe mana mea. Încet, încet durerile se ameliorareaza iar ochii mei se deschid ușor.
Vad un băiat ce îmi bandajeaza tot pieptul și mijlocul. Ochii îmi sunt largi deschiși iar acum băiatul se uita la mine. După părerea mea ochii mei sunt portocalii acum din cauza durerii. Ma uit la mana mea și o vad și pe ea bandajata. Încerc sa ma ridic dar băiatul ma tine și ma pune la loc spunand:
- Trebuie sa te odihnești! Nu te mișca ca nu cumva sa pierzi mai mult sânge de la mana. Efortul tău de a merge minute în sir a cauzat sângerarea.
- Hmmmmmm.....spun în timp ce spatele ma omoară.
- Spune-mi, ce căutai în inima pădurii departe de populația omenească?
- A-am fugit de a-acasa.... Spun începând sa simt cum fata îmi fierbe de la lacrimile ce mi se prelinse pe ea iar capul nu ma lasă.
- N-nu plânge... O să-ți faci mai mult rău.... Dar dacă e posibil..ai putea să-mi spui de ce?
- Adevărat..... Bine... Am.. Am plecat de acasă din cauza părinților. De..de când sora mea geamănă a murit, mama se d-d droghează și aduce acasă numai bărbați iar t-tata bea și ne bate pe mine și pe mama. Măcar ea nu ma lovit în veci. Ceea ce tocmai mi-ai vindecat au fost din cauza lui tata. -încep sa plâng pe necontrolate iar băiatul ma ia în brate mângâindu-mi parul ca focul în timp ce simțeam cum tricoul lui se înmoia de la lacrimile mele.
- Shhhh, ești în siguranță aici.... -spune dandu-mi drumul din imbratiseala. Eu sunt Erik, sunt un doctor va-
- Vampir..... -îl completez eu. Rosemarry dar îmi poți spune Rosey.
- Incantat -spune zambind. Acum odihneștete Rosey. Am să-ți aduc mai târziu ceva de mâncare.
- O-ok... Spun inchizandu-mi ochii și adormind imediat.
- Ce ființă drăguță.... Păcat ca nu e sufletul meu pereche.... -spune șoptit dar cu o urma de tristețe în glas, iar apoi ieși din camera.Din perspectiva Erik:
Ma plimb pe potecile satului în care locuiesc. Oi fi eu vampir dar varcolacii de aici m-au primit cu bratele deschise alaltăieri. Sunt strigat de către prietenul meu Dimitry care vine în fuga cu o persoana în mâini, dar nu pot să-i vad fata deoarece are o bandana la ochi și gluga în cap.- E-erik!!! Spune acesta gâfâind. Te rog ajut-o pe fata asta! Are nevoie de îngrijiri medicale urgent!
- Oh doamne..spun rasufland panicat deoarece nu îi simt pulsul. -o iau și fug în casa mea și o asez pe pat. Îi dezinfectez rana de la mana și i-o bandajez. A pierdut mult sânge deci va trebui sa o mușc ca sa i se regenereze sângele și sa nu mai simtă dureri asa mari ca sa se odihnească. O controlez și observ ca spatele îi este învinețit. Am o presimțire ca nu s-ar fi lovit în pădure. Îi dau gluga jos iar apoi haina. Parul îi era de un rosu mai aprins ca sângele iar pielea palidă dar se asorta de minune cu parul ei luminos stai o clipa!!! Ce tocmai am zis?? Nuuu tocmai m-am îndrăgostit de o străină... Fato ce-mi faci?????! Îi dau bandana jos de pe ochi iar apoi ma holbez la ea.
Ies din transa și îi dau jos și tricoul. Doamne ce noroc am ca poarta chestie din aia.... Bustiera așa ca altfel nu ma mai puteam controla și o sărutăm pe loc. Ii bandajez tot corpul cu grija și apoi o mușc în mana ca sa scape de dureri și continui sa o bandajez.Când termin ea se trezește și începem sa discutam...... Săraca Rosey... A trecut prin atâtea. E asa drăguță când doarme.... Bărbatul ala va plății cu vârf si îndesat!
Și ies din camera pentru al informa pe Dimitry ca fata e bine.
- Hei Dimitry!
- Cum se simte fata?
- Rosey e in regula. Am bandajat-o și am aflat și de ce era în pădure.
- Rosey, huh? Lui Luna o să-i placa când va afla ca este o noua fata în sat. Dar ce este?
- Nici eu nu știu.... Dar cel mai probabil e om... Dar îmi miroase și a varcolac dar și a vrăjitoare...
- Ciudat... Deci de ce se afla în pădure?
- A fugit de acasă.. Tatăl ei era bețiv și a bătut-o de aia avea rănile alea. Eu zic sa mergem și sa facem ceva în legătură cu asta. Pe drum îți voi spune tot ce mi-a spus despre ea. Dar anunța-i pe toți sa nu intre la mine în casa cat timp suntem plecați ca habar n-am de ce e în stare fata asta. Când s-a trezit ochii ei erau portocalii dar când a început sa plângă erau de un albastru fulgerător.
- Ok.... Sa trecem la treaba.
Ne transformam și mergem după mirosul asemănător cu al lui Rosey. Eu mi-am scos dinții și am folosit super viteza iar Dumitri s-a transformat in lupul lui.
CITEȘTI
Noua Alpha
Hombres LoboRosemarry are parul rosu ca sângele și ochii se schimb în funcție de cum se simte. Are 16 ani și este o fire foarte timida dar și fricoasa, dulce și jucăușă. Trebuie doar sa ajungi sa o cunoști.