-Gyönyörű ez a hely-mondtam az éterem asztalánal ülve. Alugustus az épület teraszi részén foglalt asztalt ahonan látni lehetett egész Seattle-t. (Igen, Seattle-ben élek). Gyönyörű volt a kilátás, az egyész város ki volt viladitva.
-igen, valoban az -helyeselte Alugustus -de hiszen egy gyönyörű hölgynek... -itt félbeszakadt a mondata mert pont a bók kellős közepén megjelnent a pincér fanyar unott képpel.- jó estét! - jelentette ki és egy-egy étlapot osztott nekem és Augustusnak.
- jó estét!- Köszöntünk vissza egyszerre mire kissé kínos mosollyal egymásra néztünk. Mélyen egymás szemébe néztünk amikor a pincér kizökentett minket és hirtelen mindketten a firfira néztünk.
-italt mit hozhatok? -kérdezte majd a kezébe vette a kis noteszét és a tollát.
-te mit innál -fordult felém illedelmesen Algustus.
- Én egy vörösbort kérnek -fordultam a pincér felé.
-Akkor legyen inkabb kettő. -Mondta majd kinyitotuk az étlapot. -Te mit ennél ?
-én szerintem egy szarvas sztéket eszek sült burgonyával. Te?
-ééén... -mondta az "én" szót elhúzva. -szerintem sült bordát eszek párolt lilakáposztával.
-váó...az jol hangzik. Egyébként mielöt jött a pucér te elkeztel mondani nekem valamit.
-ja igen. Csak annyit mondtam hogy egy ilyen gyönyörű hölgynek gyönyörű hely jár. -erre én el mosolyodtam és el vörösodtem.
Ekkor visszajött a pincér és egy nagy femtálcán hozta a két italt.- sikerült valasztani? -kérdezte mire mi elnmondtuk mit szeretnénk ő felírta, majd elment.
-na és, mi a kedvenc szined? -erre hirtelen felkaptam a fejem.
-ömmm, a királykék, de ez most hogy jött ide?
-ja csak szeretnék egy kicsit többet tudni tudni rólad?
-oh, értem. Akkor neked mi a kedvenc szined?
-narancs sárga...kedvenc italod?
-fanta, de a bort is szeretem. -erre elvigyorodtam ő pedig viszonozta. -neked?
-hát... Én kólas vagyok, de a bort én is szeretem. -mosolygott- Hany éves vagy?
-32, November 8. a születésnapom. Te?
-34, Szeptember 27.
Miután megvacsoráztunk Alugustu segített feladni a kabátomat beültünk a kocsiba és hazavitt.
Hazaértünk, de mielőtt kiszálltam volna a kocsiból oda fordultam Algustushoz.-bejössz... Mármint lenne kedved?
-oh, persze... Szeretnek.-mondta majd kiszaltunk és együtt bementünk.
-Bocsi ...egy kicsit kupi van. -mondtam és felakasztottam a kabátomat, felkapcsoltam a villanyt és egy kicsit rendet raktam az asztalon. -ülj le! -mutattam rá a kanapéra.
-és... Mit szoktál itthon csinalni? -ült le Algustus.
-hát sokmindent, mondjuk főzök vagy filmet nézek vagy takarítok ,igaz az már kicsit rég volt, de szoktam. Szóval nem unatkozok!
-oh, értem... Akkor ha mar úgyis szoktál filmet nézni, mi is nézhetnek eggyet.
-ja okés nézzünk! -jelentettem ki mosolyogva. -ott vannak filmek a baloldali fiókokban válassz egyet. -Alugustus felállt és odasétált a fiokokokhoz.
- milyen legyen? -fordult hátra.
-ömmm... Lepj meg! -oda sétáltam a konyhaszekrényhez és elővettem a patogatott kukoricát majd beraktam a mikróba.
-meg van! -szólt oda Gus, majd leült a kanapéra.
-renben maris megyek. -kivettem a kukoricát és leultem Gus mellé. Bekapcsoltuk a filmet:Algustus egy romantikus akció filmet választott, szerettem ezt a filmet akkor is ha csak kétszer láttam.
1 óra és 35 percel később a film vége felé a romantikus résznél tartottunk (a hős a lányt választotta ezzel lemondott a képességéről). Kb. hajnali fél egy lehetett. Mindketten fáradtak voltunk. Algustus kihasználta a helyzetet és egy pasis ásitassal és nyujtozkodassal átkarolt, mirre én közelebb húzódtam hozzá. Egymás felé fordultunk és mélyen egymás szemébe néztünk. A szívem úgy vert mint még soha. Gus megfogta az állam mire én csak becsuktam a szemem és vártam. Ekkor az ajkaink össze értek. Az az érzés ami akkor elöntött... Egyszerűen csodálatos volt, amikor hirtelen mindketten elhúzódóstunk.
-sajnalom... Ömmm... Ne haragudj... Tudom ez... Ez gyors, ez túl gyors neked. -mondta kínosan es elvörösödve.
-huh.. Igen, egy...egy kicsit az. -én is felpattantam és úgyszint elvörösödtem.
-igen ,szóval nekem most mennem kell ...mert már késő van és ez a dolog most egy kicsit kínos... -mondta, de mostmár mosolygott. Erre én is elmosolyodtam
-igen, egy kicsit az.
-akkor én... Én most megyek. -felvette a kabátját kinyitotta az ajtót én pedig ki kísértem.
-akkor... Viszlát Meggie!
-viszlát Algustus! -egymásra mosolyogtunk majd megfordult beült a kocsiba és elhajtott. Becsuktam az ajtót és az ajtónak dőlve lecsúsztam a földre majd mosolyogva az alsó ajkamba haraptam.
YOU ARE READING
Múltba Tekintve
RomanceKét ember, egy nő és egy férfi. Bonyolult élet, nehéz kapcsolat, nehéz döntések sokasága ami mind rájuk zúdul. De miét is ilyen bonyolult ez a kapcsolat ez az élet ezek a döntések? Azt nektek kell kiderítenetek.