3.Göz Nasıl Açılır

24.8K 13 1
                                    

 

Üçüncü Göz Nasıl Açılır?  

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Üçüncü Göz Nasıl Açılır?  

 Üçüncü göz aynı zamanda alın çakrası olarak bilinir ve rengi çivit mavisidir. Sezgilerimiz, duru görü, hayal gücümüz için gereken enerjiyi sağlar. Hipofiz bezi ile bağlantılıdır. Bu bezin işlevi, büyümeyi ve metabolizmayı kapsayan hormonları salgılamaktır. Bu çakra, hem fiziksel, hem de spritüel anlamda görme ile doğrudan bağlantılıdır.  

Hepimiz doğarken üçüncü gözümüz açık olarak dünyaya geliriz. 10 -11 yaşlarına geldiğimizde kötü beslendiğimiz, kalitesiz sular içtiğimiz ve hiç kullanmadığımız için uyku durumuna geçer.

Hiçbir toplum,kültür veya eğitim sistemi üçüncü gözümüzün açılması için faaliyete geçirmeye yardımcı olmaz. Üçüncü göz olarak adlandırdığımız altıncı duyu merkezimiz iki gözümüzün arasında yer alır. Eğer kişi önceki hayatında çok meditasyon yapmışsa bu göz daha aşağılardadır, meditasyon geçmişi yok ise iki kaşımızın ortasında alnımızın üst kısmına daha yakındır.

  'Bilinçli Farkındalık Merkezi' olarak da bilinen üçüncü göz çakrası, beş duyu ötesi algıların, zaman ve mekanı aşan düşüncenin merkezidir. 

Bu çakranın fonksiyonu, barış ve huzurun doğal bir şekilde tezâhür ettiği odaklanmayı sağlamaktır. Bu çakrayla bağlantılı olarak zihin, gerçek olana yönelir.

Zihin, ikiliğin ötesindeki birlik haline odaklandığında, rasyonel aklın sınırlamaları aşılmış olur. Kişi, içe doğma, sezgisel biliş gibi psişik halleri deneyimlemeye başlar. Kendi gerçeğinin farkına vararak, içsel gücünün rehberliğinde, realitesini yaratmada aktif bir rol oynamaya başlar.

Gerçek motivasyonlarımızın kaynağı olan bu çakra, davranışlarımızı ve böylece yaşamımızı belirleyen üst bilinç seviyesini temsil eder. Bu bilince erişen kişi, fizik alemindeki her olguyu, ilgili varlık birimlerinin ortak düşünce alanının bir tezahürü olarak görür. Bütün çakralarınızı açmak ve çakra meditasyonu yapmak için  Bu Yazıyı sonunda kadar okuyunuz.

 Bütün çakralarınızı açmak ve çakra meditasyonu yapmak için  Bu Yazıyı sonunda kadar okuyunuz

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Üçüncü gözümüzü (alın çakramızı) açma meditasyonu;

1. Rahatsız edilmeyeceğiniz bir odada rahat bir yer bulup oturun.Her türlü elektronik aleti kapatın, telefonunuzu sessize alın.

2.Odanın güzel altın rengi,metalik bir ışıkla dolduğunu hayal edin. Bu ışığı birkaç kez derin bir biçimde içinize çekip ciğerlerinizi doldurun.Işığı içinize çekerken bedeninizin yenilendiğini ve gevşediğini hissedin.İçinize mümkün olduğunca çok ışık çekin ve sonra onu yavaşça dışarı verin.

3.Şimdi dikkatinizi iki gözünüzün arasındaki alana toplayın. Önünüzde,gözlerinizin arasında bir başka göz görün ya da hissedin.Bu sizin üçüncü gözünüz yani gerçek benliğinizin gözüdür.Tüm yaşam tarihinizi kaydeden ve siz öbür tarafa geçtiğinizde yaşamınızın bir özetini gösterecek olan gözünüzdür. Üçüncü gözünüzün kapağının açık mı,kısmen açık mı,yoksa tamamen kapalı mı olduğunu görün yada hissedin.Eğer göz kapağı açık değilse,altın ışıktan çok derin bir nefes çekin.Bu ışığı başınızın içine getirin. Şimdi nefesiniz ve niyetinizle,bu ışığı üçüncü gözünüzden geçirerek odaya verin.Bu sırada üçüncü göz bölgenizde hafif bir baskı hissedebilirsiniz. Yinede nefes alıp vererek altın ışığı üçüncü gözünüzden dışarı yollamayı sürdürün.

4.Üçüncü gözünüzü temizlerken,ruhsal görünüzü engelleyebilecek her türlü düşünceyi de salıverebilirsiniz.

5.Kesin bir karar ve niyetle,üçüncü gözünüzün kapağını açın. Lütfen bunun için çok zorlamayın ya da çabalamayın.Sadece onu açmaya karar verin göreceksiniz ki herhangi bir bedensel hareket kadar doğal ve kolay bir biçimde açılacak.

6.Hep böyle açık kalmasına karar verin (istediğiniz zaman da kapayabilirsiniz) ve meditasyonunuzu teşekkür ederek bitirin. 

Herkese farkındalık dolu günler...  

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 06, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

3. Göz Açma TeknikleriWhere stories live. Discover now