1.Kapitola

174 19 3
                                    

Ráno
,,Crrrrr".Zase slyším ten otravný zvuk.Je 5:50,a ja musím vstavat.Šla jsem do koupelny si uďelat rání higienu,trošku jsem se naličila (korektor,půdr,lesk na rty).Oblekla jsem si černe leginy a bíly krop-top,vlasy jsem si učesala do drdolu.Šla jsem dolu po schode přimo do kuchyně,nemňela jsem hlad tak jsem si uďelala menší snidani.Bylo 7:30 zazvonila na mňe Verča.Dala jsem přes sebe bundu a vyšla ven.Verča mňe povňe objala,jaji taky.,,Ahoj Veri".,,Ahoj Esterko",tak mužeme jit??Jo.

Škola
Vešli jsem do školy a šli ke skřiňkam.Ester pojď za chvili zvoni.Veri neboj už du ,,pousmala jsem se".
Ja se nebojim ty by ses mňela bat,začala se smát.Pojď nebo se tu počuraš smíchy.Ester počkej,zařvala na mňe když jsem byla dal.
Sedly jsme si do před posledni lavice jako vždy.Přišla učitelka,všichni jsme se postalavily ,na jeji povel jsme si sedly.Za ni šli dva blonďati kluci z hnědyma očima.
Hned jsme s Verčou poznaly kdo to je.

Tak třido tohle jsou nový žaci Marcus a Martinus Gunnarsenovi.S Verčou jsme se sebe otočily s usměvem na tváři.Mame je moc rádi a každy den po škole poslouchame jejich písničky.

Tak sedněte si do posledni lavice za Ester a Verču.Šli si sednout,amy se naně divaly.
Někdo mi zaklepal na rameno,s Verčou jsme se otočily.,,Ahoj,řekly s usměvem na tvaři".
Ahoj.
Tinus:Ktera je Ester a ktera Verča?
Já:,,Já jsem Ester a to je moje nejlepší kamaradka Verča".

Tinus:Já jsem Martinus,ale řikejte mi Tinus.To je můj bratr Marcus,řikejte mu Mac.

Já:Tak dobře.

Verča:No..My jsme vaše faninky,každy den poslouchame vaše písničky.
Oni se usmaly,tim roztomilym usměvem.

Mac:Tak to jsme rádi že mame tak krásne faninky.

Já jsem začala červenat a Verča pochvilce taky.

Já:Ďekujeme moc,amy jsme rádi že poslouchame tak moc krásne kluky.
Tinus chťel ňeco řict ale učitelka ho vyrušila a řekla:Marcusi,Martinusi,Ester,Veroniko,nechcete nám ňeco řict?
Ne moc se omlouvame,už nebudeme vyrušovat!.

Tak tady máte moji uplňe první kapitolu.Byla kratší ale ty další budou delší😇😇.Promiňte za chyby.Snad se vam kapitola libila.

Kdyby mňel ňekdo ňake otázky tak napište do komentu.💖❤

-Naty

I Love You MarcusandMartinus!.Kde žijí příběhy. Začni objevovat