4.

101 8 10
                                    

Pohled Ester
Šli jsme k Tinusovi,bylo to tam moc.krásne.Po tom jsme šli k Tinusovi do pokoje.Řekla jsem:Máš to tady moc krásne.Tinus:Děkuji.A usmal se.Ja mu usměv oplatila.

Pohled Tinuse
Když jsme vešly do meho pokoje.Tak my řekla Ester že tů mam moc hezke.Jaji poděkoval.Nemáš hlas zeptal jsem se.Ester:Ani ne!Tak dobře, seděla na postely a ja jsem si šel kni sednout.Víš ja ti musím něco řict.A co?

Tinus:No..ja tě miluju.
Ester:Ja tebe taky.
Přibliž jsem se kni a polibil jsem ji.Ona hned zpolupracovala.Pak nám došel dech.

Pohled Ester
Když jsem seděla na postely tal jsi ke mně Tinus přisedl a řekl:No...viš ja tě miluju.
Já jsem řekla:Já tebe taky.
Pak jse přibližival,a pak mněl polibil,ja hned spolupracovala.Když nám došel dech.Tak my řekl:Budeš moji princeznou?
Ano.Hned jak jsem řekla Ano,tak mně začal libi a ja spolupracovala.Nechtěla bys u mně zítra přespat?Nikdo nebude doma.To bylo moc super.Tak jo,zítra si tě v 10 ráno vyzvednu,a mužeme spolu ztravýt celý den.
Tak ja už budu muset jít,za tim ahoj puso.Ahoj.

Ester
Když Tinus odešel,tak jsem si šla dat horkou vanu.Jak mi voda vychladla,šla jsem si lehnou.Podivala jsem se na mobil,napsal mi Tinus.

Tinus:Ahoj princezno moje.
Já:Ahoj😘
Tinus:Tak nezapomeň že tě v 10 vyzvednu.
Já:Na to bych nezapomněla.
Timus:Jo a vem si na sebe plavky.Klidně pod oblečeni nebo mužeš si jo oblect potom.
Já:Tak jo.
Tinus:Ten den si určitě moc užiješ.
Já:Tak určitě ano.Moc se na tebe těšim.
Tinus:Ja na tebe víc.Tak zítra,Ahoj.
Já:Ahoj.
Pak mi už neodepsal.Po 5 minutach jsem se uložila do říše mích snů.

Ráno
Bylo 8:45.Šla jsem vykonat ranní higienu.Oblekla jsem si tyhle plavky

A na ty jsem si oblekla tohle:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

A na ty jsem si oblekla tohle:

A na ty jsem si oblekla tohle:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Bylo kolem desate hodiny.
Asi po 5 minutach,jsem slyšela zvonek.
Šla jsem dolů otevřit.Byl tam Tinus.
,,Ahoj,tak jsem tady"Oba jsme se zasmaly.,,Tak mužeme jit?,,Jojo"

Pohled Tinuse
U

ž jsme byly před mím domeme.,,Tak pojď"Vystoupyla z auta a šla rovnou zamnou.Byly jsem ve vnitř,Ester otevřela pusu.,,Libi?"Ano moc".Usmál jsem se,ona mi usměv oplatila.,,Máš ty plavky?"Jo mám."Pojď za mnou".
Šli jsme k bazénu,který mame za domem.Bež se převlect.,,Už jsem tady."Otočil jsem se,moc ji to slušelo.Byla v tich plavkach moc krásna.,,Moc ti to sluší." ,,Děkuji."

Pohled Ester
Když jsem byla v plavkach,šla jsem za Tinusem.,,Dival se na mě"Moc ti to sluší".,,Děkuji".Šla jsem k ně mu blíž.Ale to jsem asi dělat nemněla.Schodil mně do vody,ale ja ho hydla za ruku a stahla ho sebou do vody.Když jsme se vynořily,začali jsme se smát.,,Tohle už nedělej."
,,A co když jo?"
,,Tak tě asi utopím."
,,Ale no tak."
Přišel ke mně blíž a polib mně,já hned spolupracovala.
,,A tohle dělat mužu?"
,,Tohle jo"
,,Tak ok".
Začala jsem po něm cakat vodu.On mně vzal na ramena,pak mně vyhodil.

Bylo asi 11:10.,,Pojď za jdeme si někam na oběd."Tak jo,ale jdu se převlect."

****
Obědnaly jsme si ňaky ten obět.

Tak tady je po dost dlouhé době kapitola😅❤Snad se vám libi😏😂❤Promiňte za ty chiby😅🙏❤

Věnovano:
SweetLazy
ElizLoveMacandTinus
Tlapinka111

Miluju vás😍❤

-Naty

I Love You MarcusandMartinus!.Kde žijí příběhy. Začni objevovat