Si cam așa mi se intâmpla in fiecare dimineață.
Mă trezesc cu zâmbetul pe buze si ma duc la baie sa imi fac un duș.
Dupa câteva minute sunt gata. Imi aleg hainele iar eu ma voi imbrăca asa....După merg jos și văd ca toată gașca statea in pat.
Eu:-neața!
Alex:-neața iubito. Cum ai dormit?
Eu:- bine.... ma duc până in mall sa imi iau câteva haine. Lorena vrei sa vii cu mine?
Lorena:-sigur! Dar nu am incredere in baieti...
Andrei:- adica?
Lorena:-pai sunt sigura ca atunci când ne vom intoarce vom găsi casa invers...
Eu:-ei haide.... nu cred ca sunt așa iresponsabili.
Lorena:-eu cred...
Alex:-dati-ne o șansă
Lorena:-bine.... dar daca vom găsi casa nearanjata, voi face-ți curat!
Ei:-bine șefa! Spun si incepem sa râdem.
Peste jumatate de ora ajungem in mall. Si mergem la magazinul nostru preferat.
Ne luam amandoua...Eu am luat maieul negru si blugii albi, iar ea si-a luat maieul alb si blugii albastri.
Dupa mergem la magazinul cu încălțăminte.
Eu imi iau...Iar ea iși ia.....
Lorena:-imi este foame...
Eu:-și mie hai acasă.
Lorena:-m-am gândit la ceva... ce ai zice daca am luat toat ingredientele pentru a face o pizza.
Eu:-o idee geniala. Haide.
Dupa 3 ore petrecute in mall, mergem acasa.
Prima noastra vedere este intreptata spre casa noastra. Deoarece... nici eu nu prea am incredere in ei...
Cand am intrta am vazut totul in ordine. Eram șocate. Ultima oară cand i-am lasat si singuri nu a ieșit prea bine....
Lorena:- se pare ca totul este in regulă
Alex:-v-am spus eu ca nu aveti de ce sa va faceti griji...
Eu:-ok. Am luat ingrediente pentru a face o pizza. Daca vreti sa mancati ne veti ajuta...
Ei:- da, să traiti! Si incepem sa radem cu totii
Dupa o ora punem pizza la cuptor pentru a se coace. Iar apoi mâncăm cu toții.
Alex:-acum hai la somn.
Eu:-bine... noapte buna gașca
Ei:-noapte buna.
Ajunși in camera ma schimb in pijamale si ma pun in pat lânga iubitul meu.
Alex:-iubito ce e? Te vad cam imgrijorată.
Eu:-pot sa te intreb ceva? Dar te rog nu te supara..
Alex:-sigur..
Eu:-alex tu o mai placi le roxy? (Roxy este fosta lui)
Alex:-ce intrebare e asta?
Eu:- tu răspunde-mi la intrebare....
Alex:- layla eu te iubesc pe tine. Și ar trebui sa stii ca nu o mai plac. Acum sunt cu tine! Si te iubesc enorm!
Eu:- si eu te iubesc!Hey. Spuneți-mi cum a fost acest capitol in comentarii si daca mai vreti sa continui aceasta carte. Va pup 💖