Intro

23 0 0
                                    

Intro

For det første fortryder jeg intet.
Ikke at jeg overhovedet kom, jeg fortryder ikke jeg drak så meget, jeg fortryder ikke væddemålet, jeg fortryder ikke at det næsten har kostet mig livet utallige gange.
Okay måske fortryder jeg det lidt.
Meget.
Jeg ville ønske jeg aldrig havde lavet det væddemål.
Jeg fortryder alt.

Jeg fortrød det lige siden jeg satte foden her. Lige siden musikken ramte mig som en missil mod mine trommehinder. Jeg fortrød det lige siden jeg så den stive Liam komme svansende mod mig. Jeg fortrød det så lidt mindre da jeg så alle de lækre piger der var her. Men så fortrød jeg det igen da den velkendte smag af alkohol mødte min mund. Lidt mindre da jeg smagte den for femte gang. Jeg tænkte ikke mere over det niende gang. Tolvte gang grinede jeg af alle jokes Liam fyrede af. Liam som allerede var stangstiv da jeg ankom og normalt lavede de dårligste vitser. Men alligevel flækkede jeg af grin hver gang han sagde noget. Mit blik var efterhånden blevet svømmende. Liam havde to hoveder og jeg havde 4 hænder, 20 fingre i alt. Et tåbeligt grin var plastret på mit ansigt, hvor der normalt skulle havde være, et charmerende smil. Jeg kan ikke huske hvordan det skete men vi kom ind på emnet: 'hvem der var bedst til at score'. Vi begyndte at skændes stadig fulde og vi ville nok havde begyndt at slås hvis det ikke var for hende. En pigestemme i en sløret flok. Et ansigt. Det kunne havde været hvem som helst. Jeg har ingen idé. Hendes sorte hår og mandelformede øjne var det eneste jeg kunne huske fra hende. Det er ikke engang sikkert hun selv kan huske hvad hun lavede. I hvertfald kom hun med (dengang) en fantastisk idé der kunne løse problemet. Hun foreslog at vi lavede et væddemål. Et væddemål hvor den der først vinder Jasmina Løvhertz hjerte har bevidst at være den bedste til at score. Vi syntes selvfølgelig at det var en fantastisk idé og indgik straks i væddemålet. Det her, skulle nok blive let.

~•~

Hello ladies, gentlemen n alle in between :)
Dette var en intro... heh. Næste kapitel bliver nok først postet om noget tid siden jeg er forfærdelig til at opdatere hurtigt.
Anyways
Vi sessa?

Jeg sværger, det var hans idé! [langsomme opdateringer]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora