Era... Mădălin cel care mi-a făcut rău toată viata.
M: Ale... Ascultă-mă măcar acum...(spune cu fata trista)
A: De ce sa ma ranesti din nou. Nu ți-a a ajuns 5 ani la rand cât te-am iertat. Srry dar nu mai cred nici un cuvânt de la tine.
M: Doar ascultă-mă...
A: Bine hai odată am treaba! (spun puțin iritata și nervoasa)
M: Eram.. Eram..drogat ok. Delia a făcut asta și ea ma iubească dar te-am ales pe tine și data mai prins... (spune puțin rușinat uitându-se la mine și la Andrei)
A: Și acum ce... Ai vrea sa sar la tine în brate și sa te sărut? Nu Mădălin nu o sa o fac ești un cretin, imbecil și f***t de viata. Asta ești! (spun țipând și încruntata la el)
M: Dar Ale eu încă te iubesc!
A: Țineți iubirea pentru c***a de Delia și du-te și lingete în continuare. ( spun țipând)
M: Ale, stai iubire..
A: Cum mi-ai zis? IUBIRE! NU ÎȚI E PUTIN RUȘINE CRETINULE! DU-TE LA DELIA ȘI ȘI LASĂ-MĂ D*Q ODATĂ ÎN PACE! (spun țipând și dându-i o palma peste fata)Ma liniștesc și ii zic
A: Acum te rog pleacă sa nu îmi strici mai rău ziua! (spun puțin răgușita și un pic dezamăgită)
M: Bine... Pa(spune trist și lăsând capul în pământ)
A plecat în sfârșit...
An: Cine er..
Nu apuca sa termine ca îl intrerup
A: Era fostul prieten care ma dezamăgit complet iar eu ca o proasta îl iubea pe când el se f***a cu c***a aia de Delia..
An: Stai liniștită nu o sa îți fac asta niciodată, pisoiașul meu!
Ma luat în brate și ne-am sărutat pana când nu mai aveam oxigen.
A: Hai înăuntru îmi e frig( spun foarte răgușita fără pic de voce)
An: Vocea ta e pe ducă pui mine mergem la doctor!
Eu am dat din cap în semn de NU!
AN:Ba da o sa mergem!
M-am lăsat păgubaș...
A doua zi
M-am trezit în bratele lui Andrei. Era atât de confortabil lângă inima lui mica și firava în cât nu mai vroiam sa ma trezesc niciodată.
An: Neața, somnoroasa.!!(spune sărutându-ma cu buzele lui moi și fine. Ah Doamne le ador)
A: Neața, pisoiul meu! (spun și ii răspund la sărut)
An: Azi mergem la doctor.
A: Da știu.
An: Fugi și îmbrăcate! ( și ma săruta din nou)A da am uitat sa va spun aseară am primit un IPhone 7 plus de la mama.
M-am îmbrăcat asa:
Și am plecat la Andrei.
El era îmbrăcat asa ca am plecat cu mama la doctor.Mi-am dat drumul la muzica în căști la maxim și nu auzeam pe nimeni.
Mama: Am ajuns!
Se aude mama pe fundal.
Am ajuns în cabinetul doctorului.
D: Ia loc Domnita.
A: Multumesc(spun foarte răgușit)
D: Se pare ca ești cam răgușitaAm dat din cap în semn ca da.
D: Deschide gura mare!
Am deschis-o și doctorul era uimit.
Mama: Ce sa întâmplat domnule doctor?
D: Ce a făcut aseară?
An: A țipăt la un băiat.
D: Ahamm....
Cât noroc dacă mai tipa un pic drept ca își rupă corzile vocale.Eu, mama și Andrei am rămas șocați.
D: Ufff...
Doctorul ne-a explicat ce trebuie sa facem si cum sa procedam.
Și am plecat acasă. Nu am făcut nimic interesant am stat în sufragerie pe Andrei și ne-am uitat la Games Of Thrones.
Gata va ajunge.. Srry pentru ca nu am mai postat dar am avut o mica mare problema cu telefonul. Paaa👑💜💜💜
CITEȘTI
O VIATA SI O MIE CU TINE VOI AVEA (F.F SELLY) 《FINALIZATA》VOL 1
FanfictionO poveste de dragoste distrusă de mulți.... IN CURS DE EDITARE