A Plecat#8

548 14 2
                                    

A doua zi

M-am trezit iar Andrei nu era. M-am dus în bucătărie și am văzut un bilet de la mama.

'' Draga mea sunt plecata. L-am dus acasă pe Andrei pentru ca noi o sa ne mutam în București peste o săptămână. Îmi pare rău dar tatăl tău sa mutat în Craiova și vrea sa ne ia apartamentul și o sa locuim la o vila cumpărată de mine. O sa vin pe la 21! Pa! Te iubesc! "

Dupa ce am citit am început sa plâng... Tatăl meu nea părăsit pentru o C***a și acum mai vrea sa ne ia si apartamentul. Ce om! În pana mea serios sa ma despart din nou de prieteni și de iubitul meu. Ohhh... Eu niciodată nu am ținut o relație la distanta. Am decis sa ma duc la el.

M-am îmbrăcat în niște blugi negri rupți la genunchi un tricou alb simplu și hanoracul meu vișiniu larg.

Mi-am luat Bmx-ul și am plecat spre Andrei.

Am ajuns. Am întrat în bloc. Am bătut la ușa și mi-am răspuns mama lui.

Ale- Bună ziua, Andrei este acasă?
Mama lui- Da, desigur întra.
Ale- Mulțumesc!

Am întrat și m-am dus în camera lui. Am întrat iar el s-s-se lingea cu curva de Delia.

Ale- Serios! Și tu! Credeam ca ma iubești! Ești un cretin, imbecil. (spun și plângeam mai tare și mai tare cu fiecare cuvânt)

Andrei- Îți pot explica, Ale!

Ale- Venisem sa îți spun că o să mă mut în București! Dar vad ca ești ocupat! EȘTI UN CRETIN! DE CE FIX CU DELIA E O C***A CARE SE F**E CU TOȚI BĂDĂRANI CA ȘI TINE! PAAAAA!

(PS SRRY PENTRU CUVINTELE OBSCENE)

Am fugit spre BMX și am fugit către casa.

______________________________________

Am ajuns de o ora acasă am plâns pana când ma suna cineva pe Skype.

Era Deny, Loly, Gami, EXPLOIT și Dia. Le-am răspuns și le-am povestit tot absolut tot.

După 6 ore de vorbit cu retarzi mei. L-am uitat pe Andrei.

Ma uit la ultimul sezon din Games Of Thrones. Mda după adorm.

Sall lume e un nou capitol srry pentru greșeli.

Sunt 370 de cuvinte! Paaaa💜👌👑😈

O VIATA SI O MIE CU TINE VOI AVEA (F.F SELLY) 《FINALIZATA》VOL 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum