Capitolul VII

478 32 15
                                    

Nu sunt atat de multumita de capitol,dar nah...Vara bate la usa si energiile sunt consumate deja.Va multumesc celor care isi fac timp sa citeasca totusi!

Tinandu-se de mana, mergeau pe strada intreband vanzatorii ambulanti unde se afla clubul “Underground”.Sofia se simtea coplesita de emotii,o liniste sufleteasca o cuprinse numaidecat.Se simtea in siguranta si iubea sentimentul asta.Iar Robert era si el cuprins de o bunadispozitie neobisnuita.Dupa ce au coborat in faimosul club a durat vreo 10 minute sa-i gaseasca pe ceilalti deoarece erau imprastiati.Robert o zari pe Maria care dansa lasciv cu un strain.La cativa metri Alina ii vede si le face semne disperate sa vina la masa la care erau ei.Indata ce apar tinandu-se de mana,ceilalti au scos un prelung “Heeei”cu Razvan in frunte.Chicoteau toti,iar Alina o rapi numaidecat pe Sofia pana la toaleta,deoarece nu se auzea prea bine din cauza muzicii.

-Ce s-a intamplat? Sunteti impreuna?Povesteste-mi tot,rosti Alina grabita.

-Usureeel.Da,suntem impreuna.Asta s-a intamplat.Am stat la hotel,a fost foarte dragut si atent cu mine si pot spune ca il plac foarte foarte mult.

-Ce ma bucur pentru voi! Razvan  mi-a spus ca asta se va intampla,dar eu am insistat ca nu poate fi adevarat pentru ca te stiu pe tine mai rezervata.

-Asa e,Alina,dar pe el il plac foarte mult.Pare diferit.Cel putin pe moment.

-Foarte bine.Ce grozav e ca amandoua avem pe cineva,si nu oriunde,ci in Grecia!!!

Sofia radea de entuziasmul comic al prietenei ei.Isi aduse aminte de Maria pe care nu o vazuse intro lumina tocmai buna atunci cand intra in club.

-Maria ce face?Cu cine e?intreba un pic ingrijorata Sofia.

-E foarte beata.A tot dat shot-uri de tequila si l-a gasit pe tipul ala pe care l-a adus la noi la masa si ni l-a prezentat.Il cheama Vitali si e din Ungaria din cate am inteles.

-Trebuie sa fim cu ochii pe ea.

-Da,exact.Daca pateste ceva pe mine ma va trage profa la raspundere,Sofi.

-Stai linistita.Hai sa vedem ce face.

Cele doua fete ies de la toaleta si o cauta cu privirea pe Maria.In zadar.In locul ei apare Robert care o apuca pe Sofia de mijloc si o intreaba pe ureche:

-Ce este cu fetele astea plouate pe voi?

- O cautam pe Maria.Ai vazut-o?

-Nu.Dar am vazut cand am intrat atunci.E pe val tipa.

-Robert,nu glumi.Nu e intro stare prea buna si noi trebuie sa o gasim,spuse Sofia impacientandu-se.

Cei trei se duc la masa si ii anunta si pe ceilalti doi baieti.S-au impartit si toti au plecat in cautarea Mariei.Alina era atat de agitate incat nici macar glumele lui Razvan nu le mai gusta.Dar pentru a o linisti,el o imbratisa constant.Si terapia asta parea sa functioneze.Alin cu Razvan fusesera desemnati sa se duca in toaleta baietilor,Alina avea sa cerceteze toate mesele si barul,iar Sofia si Robert s-au dus afara.Mergand cativa metri ,dupa cateva pubele,Sofia o zareste pe Maria cu capul aplecat in jos.Dandu-i drumul lui Robert care se speriase de smucitura,Sofia fugi la Maria,strigand-o pe nume.

-Ce faci aici,Maria?!

Maria isi intoarse privirea spre ea,iar privirile lor se intalnira.Ii era foarte rau ,avea greturi si ameteli din cauza alcoolului existent in corpul ei de adolescent.Ii cere o sticla de apa si Sofia il trimite pe Robert sa o procure si intre timp sa ii anunte si pe ceilalti.Cele doua s-au asezat pe o banca din apropiere,iar Maria statea cu capul in sus respirand si expirand des.Sofia incerca s-o linisteasca,dar ea tot repeta ca se invarte totul cu ea,bolborosind si alte cuvinte necunoscute.In scurt timp ceilalti venisera si ea fiind uimiti de starea jalnica a Mariei.Doar Alina izbucnise plina de nervi:

-Ce naiba faci ,fato aici in starea asta?De ce nu ai venit la noi la masa?Tu esti inconstienta?

Maria o privea confuza,iar Sofia se uita in pamant.

-Ai plecat fara sa anunti.Tu stii ca ai fi putut sa patesti orice fiind in starea asta?Si ca eu eram responsabila pentru tine? continua enervata  Alina.

-Termina,Alina,gata,spuse Razvan scurt.

-Poftim?! Ti se pare ca nu am dreptate?riposta  Alina  indignata.

-Ba da ai,dar las-o in pace.E un copil.Bine ca am gasit-o.

-Un copil?!

Fara sa mai scoata un sunet,Alina se uita pentru cateva secunde la Razvan care o privea pe Maria si pleca imediat.Sofia o striga,dar in zadar.Robert i se adresa prietenului sau:

-Du-te dupa ea,frate!

Gandindu-se cateva minute,Razvan o lua la goana cand vazu ca Alina trece de un colt.Simtea ca iubita lui este intro stare tensionata, asa ca lasa orgoliul la o parte.Sofia,Alin si Robert au luat-o pe Maria si au adus-o la hotel,acolo unde aceasta a “ eliminat” alcoolul din sange.Au fost atenti ca nimeni din hotel sa nu observe starea de ebrietate in care se afla.In scurt timp s-au intors si cei doi indragostiti proaspat impacati si obositi peste masura.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 15, 2012 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Iubire de-o vara sau...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum