Capitolul 5

11 3 0
                                    

Astazi era ultima zi la cabană, o zi frumoasa in care ningea cu fulgi mari de zăpadă, așa că toți am ieșit afară și am început să ne distram in zăpadă cum știam noi mai bine, după două ore am decis sa mă duc singur in pădure că sa mă plimb unpic dar după 10 minute de mers am ajuns la coliba in care i-am dus pe Jeff și celălalt criminal, dar ceva ciudat foarte am observat, ușa la colibă era deschisă și cu curaj am intrat înăuntru, cei doi nu mai erau acolo, apoi din spate am auzit o voce ciudată care a râs, apoi m-a inpsins înăuntru iar apoi au blocat ușă că sa nu mai pot ieși, mi-am dat seama că nu era decat Jeff, dar pe langa el am mai auzit inca o voce îmi era foarte cunoscută, cred că era a lui George, dar ce putea el sa vorbească cu Jeff???
-Vlad? Vrei sa mai ieși de aici? m-a intrebat George.
-George, tu iesti? L-am întrebat eu.
-Nu, pe mine nu mă cheamă George, mă cheamă Alex, și sunt criminal iar Jeff e ajutorul meu, de când am ajuns aici, am știut că în pădurea asta se afla Jeff și prietenul sau, așa că m-am decis să îmi pun planul in aplicare...a spus el.
-Ce plan?
-Vlad...Vlad, planul și tu îl ști prea bine, e că sa te omorâm, așa cum ți-am omorât și celălalt prieten...a spus el.
-Nu pot sa cred că îmi faci așa ceva...te credeam prieten, și tu îmi faci asta....
-Haha! Auzi cică prieten, oricum nu mai conteza pentru că vei fi mort.
Atunci intră în coliba, își scoase cuțitul și mi-l infipse in spate, apoi dintr-o dată am căzut la pământ, atunci mi-am dat seama că viața mia luase sfârșit...

To be contenued:)

Nota de la Autor

Sper că va plăcut capitolul chiar daca a fost unul mai scurt, acesta nu a fost ultimul capitol și vor mai urma și alte capitole...
George mi-a dat inspirație că sa scriu acesta carte așa că îi sunt recunoscător, asa că vă rog să începeți să îl urmăriți și pe el AlexTheAlphaWolf15

Scz pentru greșelile de ortografie

Cabana din Padure[Terminată]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum