Capitolul 4

28 3 0
                                    

A doua zi la amiază, pe când stăteam toți în bucătărie și mâncăm, am auzit o bătaie în ușă de la intrare in Cabana, am deschidă ușa iar pe prag am găsit o hârtia A4 pe care scria cu Sânge:

Dacă vă vreți prietenul înapoi
Veniți să îl luați!

-Să mergem după el! A spus Ilinca.
-Dacă e mort?a întrebat George.
-Si dacă e o capcană...a spus George.
-Trebuie să îl găsim, e prietenul nostru, a spus Stanca.
-Haideti dupa el, cu cât ajungem mai redepe cu atât sunt șansele mai mari să îl găsim, am spus eu.
-Pai atunci sa plecăm, a spus Bianca.
-Sper că încă e in viața, a spus Yasmina.

După 1 ora de căutat în pădure am găsit o mică cocioabă, destul de veche, dar am intrat în ea că poate acolo o să îl găsim pe Paul.
-Nu cred! A strigat Ilinca.
-Ce e? A întrebat George.
-E Paul! A spus Stanca.
-E plin de sânge, și e legat și cred că e mort...a spus Bianca.
-Nu pot sa cred că s-a intamplat asta, am spus eu.
-Sa plecăm la cabana, până nu ne prinde și pe noi...a spus Denis.
-Sa plecăm de aici...acum, am spus eu.

Dupa 15 minute am ajuns la cabana, ușa era deschisă iar înăuntru se afla acel om pe care l-am văzut și un băiat cu un cuțit în mână, avea o gluga maro iar când și-a dat-o jos am observat că era chiar Jeff the Killer!
-Go to sllep!
Apoi am auzit un râset malefic, apoi mam trezit eu cu George și Denis legați de scaune în living, iar pe covor se afla Paul mort.
-Unde sunt fetele? a întrebat Denis.
-M-am ocupat eu de ele, zise Jeff.
-Ce ai făcut cu ele? Am întrebat.
-Ce fac cu toate fetele, a spus Jeff.
-Nu pot sa cred că ai făcut asta, a spus George.
-Ba da, am făcut-o, iar acuma trebuie sa fac și ceva cu voi, spuse Jeff.
-Baieti, am o idee că sa scăpăm, incercati sa va dezlegați iar când zic eu :,, fugiti'', fugiți către pădure, ok? Am spus eu încet.
-Ok, au spus ei.
-Si ce facem cu fetele? A întrebat Denis.
-O să chemăm ajutorare, bun, v-ați dezlegat.
-Da
-Ok, fugiți!
Atunci am ieșit toți din cabana și am alergat carte pădure, și am fugit până când ne-am dat seama că nu ne vor găsi.
-Bun, acum trebuie sa mergem pe marginea pârâului până la drumul forestier apoi o să mergem pe el până ajungem la statia de salvamont, acolo putem cere ajutor.
-ok, sa plecam...
După 30 de minute de mers am ajuns la stație, dar ea nu mai era funcțională, antena de semnal era distrusă, telefonul care atârnă pe perete care mergea odată acum era stricat, și nimeni nu se mai afla aici.
-Baieti, ce ne facem? Am spus eu. Nu avem ajutoare, nici semnal, cum putem să chemăm ajutorare?
-Nu știu, a spus George.
-Langa cabana nu era cumva un mic depozit? A spus Denis.
-Da, dar ce legătură are asta cu ajutoarele? A întrebat George.
-Pai acolo putem găsi niste chestii și i-am putea bate, a spus Denis.
-Tu chiar crezi că îl putem bate pe Jeff The Killer, știi câte persoane a violat și a omorât?! Și în plus mai e și celălalt criminal, de care nu știm nimic de el...
-Hai să mergem și să vedem ce putem face, ok? Am spus eu.
-Bine, dar daca nu găsim nimic de folos atunci nu mă mai duc in Cabana...
-Bine, lasă că o să găsim noi ceva, și facem noi cumva sa îl batem... Am spus eu.
-Cred că o să reușim... A spus Denis.
-Crezi?și dacă nu ne omoară el primul? Zise George.
-Eu zic sa te liniștești, am spus eu.
-Bine bine, hai să mă mergem mai repede că deja mă enervati, a spus George.
Am ajuns in spatele cabanei unde se afla depozitul, in el am găsit un topor, o lopata și o lanterna cu raze ultraviolete, așa că ne-am făcut un plan că sa ii putem bate: eu vin cu lanterna și le dau cu ea in ochii, apoi va veni Denis cu lopata și le va da de la spate in cap cu ea, iar apoi George le va da cu topurul, planul suna bine și nu părea prea complicat dar când trebuia să îl aplicii era mai greu...
Am intrat în cabana iar cei doi stăteau acolo, iar când ne-a văzut Jeff ne-a zis:
-V-ați întors?
-Acum! Am zis eu.
-Ce? A zis el.
Atunci le-am dat în ochi cu lanterna (trebuia să îi orbeasca pentru 5 secunde) iar apoi Denis Și George și-au făcut treabă bine, Jeff și celălalt criminal stăteau întinși pe jos.
-Ce facem cu ei? A spus Denis.
-Ii ducem în Pădure in cocioaba aia veche, am spus eu.
După 10 minute ne-am întors în cabana și l-am luat pe Paul și l-am îngropat în apropiere, apoi ne-am întors că sa vedem ce au pățit fetele.
Toate erau în aceeași cameră, erau pline de lovituri și aveau lacrimi în ochi, iar când ne-au văzut că am intrat in camera s-au bucurat să ne vădă.
-Jeff și celălalt criminal sunt morți, i-am omorât noi.
-Ce bine, că sunt morți!
-Acum cred că ar trebui sa va liniștiți și ar trebui sa ne bucuram că am scăpat de ei și să ne petrecem ultimele zile la munte fericiți...
-Cu Paul ce ați făcut?
-L-am îngropată în apropiere de cabană. Noi coboram să pregătim cina și să punem niste lemne pe foc că să se încălzească unpic cabana.
Urmatoarea zi a decurs destul de bine, nu s-a mai întâmplat nimic ciudat, nimeni nu a mai pățiți nimic și nici nu a mai apărut un criminal așa că restul zile a fost ok, iar următoarea zi era ultima zi.

Cabana din Padure[Terminată]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum