#1 Dragoste neînțeleasă

144 8 4
                                    

Hey, eu sunt Bianca, am 16 ani și azi o să vă povestesc dragostea dintre mine și Selly.

Era o zi călduroasă de vară iar eu si Andreea(prietena mea) am decis să mergem în parc. Pe drum văd un băiat frumos dar era cu o fată. Când mă uitam la el uitam de probleme. Uitându-mă la el Andreea se îndepărtase de mine. Deodată aud telefonul cum sună.
*convorbire telefonica*
-Alo, Bianca unde ești?
-Nu știu cum se numește locul acesta...
*convorbire telefonica întreruptă*
Se auzi o voce de băiat.
-Vrei sa te ajut cu ceva?
Era el, ochii aceia mari, buzele acelea cărnoase și moi. Nu stau pe gânduri și răspund imediat.
-Da, m-am pierdut, cum se numește locul acesta?
-Strada aceasta este strada Nufărului.
-Mulțumesc!
-N-ai pentru ce!
*convorbire telefonica reluată*
-Alo, Andreea mai ești?
-Da, ai aflat?
-Da, sunt pe strada Nufărului.
-Bine vin imediat.
*convorbire telefonica încheiată*

După 10 minute de așteptat ajunge. După 2 ore de mers ajung în sfârșit acasă.
-Mamă am ajuns....
-Bine dragă.
-Sunt în camera mea.
-Bine .

DIMINEAȚA
După un somn odihnitor mă trezesc și mă gândesc să mă duc în parc..... Stau 15 minute în pat, îmi fac un duș, si plec spre parc.


Mergând liniștită mă întâlnesc cu același băiat, el se uită la mine, eu mă uit la el, el se apropie de mine șiiii.....
-Bună (spune el )
-Bună....
-Tu nu erai fata de ieri?
-Da .
-Eu sunt Selly.
-Eu sunt Bianca.
-Ce nume frumos . (Spuse el )
-Mersii!!
-Eu nu mai pot sta, dacă vrei îmi poți da numărul tău de telefon....
-Da, de ce nu , numărul meu este 07×××××××× ....
-Bine atunci pe altă dată. (Spune el)
-Bine, paa ! (Spun eu )

De atunci vorbim zilnic. Îl iubesc enorm dar nu știu cum să îi spun.

DUPĂ 2 LUNI
Stând pe telefon primi un mesaj. În el scria :
-Bună sunt Selly.
-Bună...
-Am ceva important să îți spun. Vrei să ne vedem ?
-Da, ne vedem în parc peste 20 de minute.
-Bine.

ÎN PARC
-Hey (spun eu )
-Hey....
-Ce s-a întâmplat? (Spun eu )
-Îmi era dor de tine.
- Ooo, ce drăguț, și mie.
-Uite, vreau să îți spun ceva. (Spune el)
-Ce?
-De când te-am văzut numai la tine mă gândesc. Așa că ..... Vrei să fii iubita mea?
-Daaaa.
Mă arunc în brațele lui iar el se apropie încet și buzele ni se lipesc. Plimbândune primesc un mesaj . Era mama.
Draga mea,

Eu și tatăl tău am plecat într-o mică vacanță. Ne vom întoarce într-o săptămână. Te iubim.
Mama și tata

-Selly vrei să stai la mine acasă o săptămână?
-Da, cum să nu vin iubire.
-Te iubesc!
-Și eu!
Ajunși la el acasă, așteptând mi se făcut foame.
-Iubire, ai și tu niște mâncare?
-Nu știu, uita-te prin frigider.
-Bine .
Frigiderul era gol, doar 4 ouă mai avea așa că mă gândi să fac 2 omletă.
-Iubi, vrei o omletă?
-Daa, mie o foame de mor!!!
După 5 minute.
-Haide la masă.
-Acum! Mmmm, e delicios!
-Mersi ! Ești gata?
-Da, terminăm de mâncat și plecăm.
-Bine.

AJUNȘI ACASĂ LA MINE .
Selly și-a aruncat bagajele și vine la mine, ma ia și mă lipește de peretele rece și mă sărută sălbatic. Buzele ni se atinseră, el avea niște buze cărnoase și moi, mă făcea să dansez de bucurie când le atingeam. Încet, încet ajungem în dormitor și tocmai când eram pe punctul de a ne dezbraca Selly mă întreabă dacă vreau să mă uit la un film . Nu puteam să refuz.
-Da, de ce nu .

DUPĂ FILM
Ora 22: 39 Selly dormea dus, eu puțin supărată stând pe telefon . De ce sunt supărată? Pentru că Selly a stricat al doilea cel mai frumos moment din viața mea dar într-un fel îl înțeleg. Îl iubesc și știu că nu a vrut.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 30, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Dragoste neînțeleseasă! SELLY SI BIANCAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum