1.

78 12 0
                                    

    Intram in biroul meu in momentul in care am văzut pe fotolii noii mei clienți.
    —Buna ziua.am zâmbit analizând persoanele cu care aveam sa lucrez.
   —Buna ziua.mi-a zâmbit satenul la rândul sau.
  Am dat mana cu amândoi și m-am Așezat pe scaunul meu,luând dosarul ce le conținea cazul.
—Ma numesc Elizabeth Stone,am 26 de ani și de astazi ma voi ocupa de cazul dumneavoastră.Speciaizarea mea este criminalistica.In principiu ,am inteles ca Mătușa dumneavoastră a fost găsită moarta in sufrageria dumneaei.
—Da.Noua ni s-a spus ca a fost sinucidere dar vrem sa fim siguri.Matusa noastră avea o stare materială foarte buna și mulți ii vânau averea.Verisorii noștrii aveau un conflict de ceva timp pe aceasta tema.Cand au auzit de cele întâmplate nu au fost așa de afectați.
—Credeți ca aceștia și-au putut omorî propria mama?
—De ce crezi ca am mai fi venit aici?mi-a spus cel cu ochii verzi pe un ton răutăcios.
Am încercat sa nu imi ies din fire și am continuat Conversația cu fratele acestuia.
—Bun,as vrea sa imi dați un act de identitate și sa imi semnați câteva fise.
—Nu m-am prezentat.spune cel saten.Ma numesc Oliver Evans.Acesta este fratele meu Blake Evans.
—Incantata.
După ce le-am întins fisele și le-au semnat am mai discutat putin pana ce aceștia au plecat.
Am continuat sa citesc cu atenție cazul dar o bătaie in usa m-a intrerupt.
—Buna.Pot sa intru?mi-a spus Sara,prietena mea cea mai buna.
—Desigur ca poți.
Am lăsat fisele pe birou și i-am zâmbit.
—Cei doi care au ieșit sunt noii tai clienți?
—Da.Matusa lor a fost găsită moarta și ei vor sa se asigure ca nu a fost omorâtă.
—Cum ii cheamă?
—Evans.Nu le-am reținut încă prenumele,dar le am scrise pe niște fise de aici.
—Siii crezi ca pot sa mai vin pe aici când sunt și ei?
—Sara,știi ca nu îmi încurc munca cu sentimentele.Oricat de mult șantaj emotional ai încerca,nu o sa îți iasă .
—Dar arătau așa de bine..Mai ales cel înalt,cu haine negre.
—E un arogant,sincer.
—Dar arată foarte bine.
—Nu totul se rezuma la aspect.
—Nu îl Cunoști deci nu îți poți da cu părerea deocamdată.
—Cunosc tipul lui.
—Elizabeth,nu Toți băieții sunt ca Derek
—Mersi ca îl aduci in discuție,ce sa zic .
—A fost parte din viața ta,a fost o experiența.
—Dacă el se numește o experiența,sper sa nu mai am parte de niciuna.
—Nu aveai de unde sa știi cine era defapt...
—Sara,chiar nu am nevoie sa îmi amintesc de el.
Mi-am masat fruntea care imi transmitea o durere groaznica.Voiam sa stau relaxata măcar 5 minute.Aseara nu am dormit foarte bine și astăzi trebuie sa caut informații.
—Te las atunci.
Spune ușor dezamăgită ca nu vreau sa vorbesc.
Derek este un capitol încheiat.Trebuia sa scap de el de foarte mult timp.Se pare ca a făcut-o el înaintea mea.
                                      *

  
Am plecat spre morgă,unde corpul neînsuflețit al doamnei Amy Martinez,aștepta să fie cercetat.Era o femeie blonda de 1,75.Primul punct la care m-am uitat a fost gâtul.Câteva zgărieturi adânci.Aceleași zgârieturi le-am observat și pe brațe,claviculă,piciorul stâng și stomac.În nici un caz nu a fost sinucidere.I-am deschis ochii.Verzi,un verde murdar.I-am privit mai de aproape.Cu siguranța a murit speriată de ceva.Zgarieturile puteau proveni de la un cuțit dar în nici un caz nu aveau cum să o omoare.
  În dosarul copiilor ei,scria că aceștia au fost adoptați.Soțul ei a părăsit-o acum 7 ani.Multe dovezi ascunse.Casa o pot vizita abea mâine ceea ce ma enerva la culme.Care a fost motivul cauzei?Alexander Harris,iubitul ,,minunat" al lui Sara.
  Buzele lui Amy erau crăpate.Normal,pentru ca era moartă însă lichidul ce s-a scurs acum câteva minute din gura ei,mi-a dovedit imediat care a fost cauza morții ei.Otrava.Și nu una obișnuita,una dintre cele mai letale otrăvi.Bacteria Bacillus anthracis pătrunde în corpul uman prin contact cu pielea,înghițire sau inhalare.Forma pulmonară este mai gravă și se manifesta prin frisoane,febra mare și insuficiență respiratorie.Moartea survine din cauza septicemiei,între 3 și 6 zile de la infectare.În cazul lui Amy,3.
  Când a fost găsită,era transpirată.Asta îmi dovedește că a avut frisoane iar declarația medicilor că plămânii ei nu funcționau cum trebuie mi-a dovedit că a fost din cauza insuficientei respiratorii.
  Aveam în vedere 3 Suspecți.Soțul ei,Bill Martinez care era un om de afacere important,fiul ei mai mic,Ivan Martinez care comducea o bancă și fiul său mai mare,Joe Martinez,proprietarul unui mall.
Îi voi contacta,dacă vor venii de buna voie nu va fi nevoie să aplic forța.

*
Domnul Bill Martinez,a venit fără vreo obiecție,asta îmi oferă doua posibilități.Este nevinovat și a venit să dovedească asta sau este vinovat și a venit să încerce să ma fraierească.
—Bună ziua.
—Bună ziua.s-a Așezat pe scaunul din fața mea.
—Ați venit aici pentru declarația morții fostei dumneavoastră soții.
—Domnișoară Stone,eu nu am mai discutat cu fosta mea soție de aproximativ,6 ani.Ea avea niște probleme cu băutura,mă gandesc că a băut în exces și asta a omorât-o.
Frumoasă scuză domnule,dar și eu am un As în mânecă.
—Și nu v-a deranjat deloc când casa de 100.000 de dolari i-a fost data ei la divorț?Sau restul banilor le care i-ați plătit ca să o faceti să accepte actele de divorț.
Îl pusesem intr-o situație urâtă.
—Domnișoară,era o nebună.Mi-aș fi vândut și hainele de pe mine ca să scap de ea.Banii vin și pleacă.
Părea destul de sigur de ce spunea.
—Și nu v-a fost dor de copii dumneavostră?
—Baietii mei veneau și ma vizitau.Am menținut relația cu ei și în plus unul avea 17 ani și unul 19,va dați și dumneavostră seama că au înțeles situația.
—Bun.Un ultim lucru.Dumneavostră Știați că soția dumneavostră a fost găsită moartă acum 3 zile,la ora 3:40 dimineața,în casa dumneaei.I-am cercetat corpul și un lichid ciudat s-a scurs din gura ei.
—Da stiu toate astea...lichidul acela era Bacteria Bacillus anthracis...
Înainte să mai spună ceva l-am întrerupt.
—Eu nu am menționat nimic despre Bacteria Bacillus anthracis.
Și-a dat seama că era prins așa că a fugit imediat pe ușă,a lovit cei doi paznici însă aparatul meu cu electroșocuri l-a făcut să nu se mai miște.

   Amy Martinez,cazul meu 377 a fost terminat.

Cazul 378.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum