3. Bölüm

320 35 9
                                    

Hikaye mutlu sonlamı bitsin mutsuzmu cevap size kalmış şimdi hikayemize geçelim

Gene yazardan

Jimin sabah uyandığında gene bilmediği bir nedenden dolayı KakaoTalk a girip mesaj varmı yokmu diye kontrol etti ama hala yoktu bu sefer dayanamayı bilinmeyene bastı ve mesaj attı.

Park Jimin: hey! Selam jennie

Park Jimin: oh! Galiba uyuyorsun ama bu saattede uyunmazki

Bilinmeyen: şey merhaba siz jennie hanımın bir tanıdığımısınız?

Park Jimin: ah şey evet yakın arkadaşıyım.

Bilinmeyen: şey jennie hanım banyoda bilekleri kesik va baygın şekilde yatıyordu çok kan kaybetmiş ancak durumu iyi.

Park Jimin: ne ne ne! Pardon hastanenin adı

Bilinmeyen: ...... hastanesi

Park Jimin: hemen geliyorum.

Jimin duyduklarıyla ah pardon okuduklarıyla şoka girmişti şoktan çıkmasıyla birlikte (Migros'a girdi) yola koyulduhastaneye girince genç kızın adını soy adını verip oda numarasını öğrendi odaya girdiğinde jennienin güzelliğiyle tüm vücudu titredi küçük ama dolgun dudakları az tombul yanakları ve tatlı gözleriyle insanı büyüleyen bir özelliği vardı kızın yanına yaklaştı ve koluna baktı kocaman bir faça izi vardı ve üstü beyaz bir bezle kapanmıştı birbirlerine o kadar yakınlardı ki nefeslerini hissediyorlardı jimin dayanamayıp fanının dudağına bir öpücük kondurduğu sırada kız gözlerini açtı ve kocaman bir çığlık atıp ağlamaya başladı...

Arkadaşlar oy falan verin 193 kelime yazdım bu benim için çoooook fazla yani lütfen neyse görüşürüz seviliyorsunuz!

KakaoTalk - JenminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin