introduction

155 12 8
                                    

mijn naam is Joyanne. maar eigenlijk weet niemand dat, ik stel mezelf ook altijd voor als gewoon Joy. ik weet niet precies waarom maar ik hou gewoon niet van mijn hele naam. Mischien komt het omdat mijn vader hem heeft uitgekozen.. oh ja dat moet ik maar even uitleggen, kijk ik heb niet een hele goede relatie met mijn vader. HIj heeft mij en mijn kleine broertje van 17 aardig in de steek gelaten toen mijn moeder ervandoor ging met een andere man. 

ik was toen 16 en Aiden, mijn broertje, was 11. zoals je nu wel zal gaan verwachten, zat ik dus op 15jarige leeftijd opgescheept met mijn broertje want mijn vader ging continu naar de kroeg en kwam dronken, of soms helemaal niet voor een heel weekend, thuis. Wanneer hij eindelijk thuis kwam had ik Aiden gelukkig altijd al in zijn bed gekregen zodat hij zijn vader niet zo hoefde mee te maken. Maar dat was niet iets positiefs voor mij.

Altijd wanneer hij thuis kwam ging hij naar Aiden zijn kamer om te kijken of hij al sliep (wat natuurlijk altijd zo was aangezien hij ergens 'snachts pas thuis kwam) dan kwam hij naar mij en kreeg ik een preek over dat ik wel goed om Aiden moest denken en dit en dat. En wanneer ik iets niet helemaal goed had gedaan volgens zijn dronken gedachte, kreeg ik zoals al te raden was, de volle lading plus blauwe plekken om te verbergen op school.

Naast al die negatieve jeugd heb ik toch iets goed voor elkaar gekregen! Ik ben gaan studeren in Amerika! Het was altijd al mijn droom om gewoon weg te gaan uit Nederland en die herinneringen, en het is me gewoon gelukt! 

oh en Aiden, hij was duidelijk dat hij mee wou toen hij erachter kwam wat onze vader wel niet allemaal deed. We wonen samen in een apartementje en hij gaat naar de school tegenover de mijne. Veel vrienden heb ik niet, ben niet zo goed in dat ding genaamd praten met onbekenden, maar op internet heb ik veel vrienden en een paar waarmee ik bijna dagelijks praat. 

wat oh wat kan ik je nog meer vertellen? Oja! I am in loveee met de boekenserie Supernatural van Carver Edlund. ik heb ze nu al zo vaak gelezen en ik weet alles over wie dan ook! Ik weet zelfs alles over de auto die een belangrijke rol speelt in het verhaal. Het is wel duidelijk dat ik een echte fangirl ben denk ik. Zou eigenlijk ook niks anders willen.

Het is daarom ook wel logisch dat ik bijna van mijn stoel viel toen ik onder scheikunde uit het raam keek en een 67 chevy impala de parkeerplaats op zag rijden waarin twee jonge mannen zaten..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Duss dit was een beetje de uhm Proloog I guess zodat je wat meer weet over de main character voordat het verhaal echt van start gaat en je er niks van snapt hihi. 

Zeg alsjeblieft wat je ervan vind en VOTE. I would appreciate it. alvast bedankt ;) ~ Megan

This is.. Unnatural? (Supernatural Fanfic NL)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu