Hi! Daar was ik finally met het eerste hoofdstuk! Ik had niet het al te beste moment uitgekozen om te beginnen aan een nieuw verhaal, want zoals ik volgens mij? Al heb verteld was dat ik mn examens had (ben geslaagd btw!! ^.^), een week naar Taizé in Frankrijk ging, daarna zelf 2weken op vakantie.. en paar weken terug zat ik midden in de Sneekweek (jaarlijks muziekfestival? Ja muziekfestival in Sneek) en nu ben ik druk bezig met mijn nieuwe opleiding dus ik hoop er iets leuks van te maken vandaag ;)
Bij voorbaat sorry hehe.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
De dag begon net zoals elke andere dag. Om 7uur ging de wekker en sleurde ik Aiden uit zijn bed, want hij weet vreemd genoeg nog steeds niet op 17 jarige leeftijd hoe een wekker werkt. Ik maakte ontbijt klaar voor ons beide en bekeek mijn tumblr voor eventuele berichtjes en nieuwtjes over mijn favoriete boekenserie Supernatural. Ik heb meerdere fanfics en fan accounts die daaraan zijn toegeweid en ben continu bezig om ze up to date te houden. Een echt social life heb ik dus eigenlijk niet, maar ik heb er om eerlijk te zijn totaal geen problemen mee. mijn vrienden zitten op het internet.
Mijn beste internet vriend is Becky Rosen. Ze is een beetje gek maar dat is juist zo leuk aan haar. Ik lach me altijd rot als ik met d'r skype en ze weer een nieuwe theorie verteld over dat de Winchesters echt bestaan. Persoonlijk geloof ik daar dus helemaal niks van. Want er is nooit een teken geweest van een apocalypse, naja er zijn veel stormen en aardbevingen geweest, maar nee dat is gewoon de natuur! ja, ja de natuur! right? Oke Joy move on.
om kwart over 8 stapten we in de aurto richting school, Aiden stapte uit bij zijn school en ik hoefte nog maar 5 minuten te rijden tot mijn school. En omdat ik alleen was zette ik keihard mijn AC/DC muziek op. Want wat is er nou beter dan naar Classic Rock luisteren om 8uur s'ochtends? Ik zou het niet weten. Toen ik eenmaal op school was ging de tijd heel snel. 4 uren kunst, 2 uren photoshop, wiskunde en aan het eind Scheikunde.
Voordat ik het schooljaar begon wou ik helemaal geen scheikunde maar door een fout in het systeem ben ik daarbij gekomen. Ik kon ook niet meer naar het vak waar ik wou want die zat tot de nok toe vol. Maar vandaag, vandaag zou ik blij zijn met het feit dat ik weer bij een saaie les zat die uitkeek op de parkeerplaats.
"miss Joyanne? let je ook nog even op in de les?" Ik schrok op uit mijn gedachten en zag dat de hele klas mij geirriteerd aankeek. "Ja, ja sorry" zei ik terwijl ik beschaamd mijn gezicht verstopte achter mijn lange haar. Meneer smith keek me nog even aan en ging toen weer verder met de les. Voor een zekere 5 minuten lette ik op totdat ik weer afdwaalde naar het raam. Er reden wat auto's weg, er kwamen wat bij. Niks bijzonders voor een parkeerplaats. Maar toen een zekere '67 Chevy Impala het terrein op reed, ging ik toen wel even wat rechterop zitten om te kijken. Dat is namelijk mijn droom auto, deels door Supernatural dat ik de auto ken maar man wat is het een mooie auto.
De auto stond nu al 5 minuten geparkeerd en er was nog niemand uitgestapt. ik werd met de seconde nieuwsgieriger en had het gevoel dat ik ondertussen met mijn gezicht aan het raam geplakt was.
En daar was eindelijk het moment de twee voorste deuren gingen open en er kwamen 2 mannen in pak uit. De man die achter het stuur vandaan kwam had kort bruin achtig haar en de andere man was even wat langer met ook nog lang bruin haar erbij. Ik had ze nog niet helemaal gezien of ik stak mijn hand al op om te vragen of ik naar de wc mocht. Ik rende de gang over naar beneden en daar zag ik ze. Nee dat kon toch niet? Het zijn de Fricking Winchesters! Dat is toch gewoon onmogelijk right? ik zal wel aan het hallicuneren zijn, want dit kan niet.
Maar door mijn verlegenheid had ik niet het lef om naar ze toe te gaan en te vragen. En ineens liepen ze mijn kant op 'oh my god. rustig aan rustig aan Joy keep yourself together" fluisterde ik in mijzelf. Ze kwamen langs mij en Dean, tenminste daar ga ik op dit moment van uit, begroette me. En ik ging dood van binnen, want my God wat was hij knap!
helemaal in een waas van wat dit nou allemaal was liep ik terug naar scheikunde. al denkend over hoe dit mogelijk zou kunnen zijn, en als het wel echt is! wat is hier dan gebeurd? Ik heb niks over vreemde doden gehoord de laatste tijd. en ik moet toegeven dat ik daar toch wel een beetje op let. Na scheikunde was ik uit en was de impala ook weg. Ik pikte aiden weer op en we samen gingen we wat eten bij het lokale eettentje.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
dus hier was die eindelijk.. ik hoop dat het wat leuk is want ik had niet echt veel concentratie door alle drukte hier in mijn huisje haha dus VOTE en COMMENT ^.^ thanks
JE LEEST
This is.. Unnatural? (Supernatural Fanfic NL)
FanfictionStel je eens voor, je bent helemaal weg van de boekenserie 'Supernatural' van Carver Edlund. En op een doodnormale schooldag hoor je ineens wel een heel bekend geluid van een auto. Je kijkt uit het raam en je kan bijna wel van je stoel afvallen want...