Βικτώρια Pov
Δυο μέρες, δυο μέρες ήμουν στο υπουργείο εκείνου του σπιτιού χωρίς να έχω δει την Σμαράγδα και δίχως να ξέρω τι θα μας συμβεί. Η πόρτα άνοιξε μπαίνοντας μέσα ένας μπράβος που φέρνει εδώ και δύο μέρες το φαγητό μου. Με πλησίασε βγάζοντας από την τσέπη του παντελονιού του ένα μικρό μαχαίρι. Η καρδιά μου χτυπούσε δυνατά νομίζοντας ότι έφτασε το τέλος μου και έκλεισα σφιχτά τα μάτια μου περιμένοντας αλλά το μόνο που ένιωσα ήταν τα σφιχτά σχοινιά γύρω από το σώμα μου να χαλαρώνουν και να πέφτουν κάτω στο έδαφος. Κοίταξα με έκπληξη τον μπράβο και με ανακούφιση.
''Έλα τα αφεντικά σε περιμένουν στο σαλόνι.''
Με έπιασε απο τον αγκώνα και με οδήγησε μέχρι το σαλόνι όπου εκεί είδα την Σμαράγδα να κάθεται σε έναν από τους καναπέδες ,μόλις είδαμε η μία την άλλη αγκαλιαστήκαμε με νοσταλγία.
''Δεν ξέρεις πόσο μου έλειψες''
'' Κι εμένα Σμαράγδα είσαι η μόνη που έχω.'' Tην αγκάλιασα σφιχτά, την στιγμή μας όμως μας την χάλασαν τα δύο αδέρφια που μπήκαν στο σαλόνι.
''Συγγνώμη όμορφες δεσποινιδες για την διακοπή αλλά ήρθε η ώρα για μια μικρή ομιλία αλλά πρώτα επιτρέψτε με να σας συστηθω με λένε Ερμή Αξιώτη και από εδώ είναι ο μεγάλος μου αδερφός Δανιήλ Αξιώτης και εσείς είστε η νέες μας σχέσης.''
''Με συγχωρείς; Τί είπες μόλις τώρα; '' ρωτησε άγρια η Σμαράγδα
''Αυτό που λέει ο αδερφός μου είναι ότι θα παριστανετε της μνηστες μας μπροστά στον κόσμο''
'' Μα γιατί να το κάνουμε αυτό;'' Δεν εχω καταλάβει γιατί πρέπει η Σμαράγδα κι εγω να παίξουμε αυτό το παιχνιδάκι!
'' Δεν χρειάζεται να ξέρετε πολλά το μόνο που χρειάζεται είναι να κάνετε της μνηστες μας και με αντάλλαγμα φυσικά είναι ότι δεν θα πεθάνετε... Τώρα ο Μάρβιν απο εδω θα σας συνοδέψει στα δωμάτια σας όπου όλα τα προσωπικά σας υπάρχοντα υπάρχουν μέσα εκεί.'' Τελείωσε
''Όλα μας τα υπάρχοντα; Μα πως ξέρεις που μένουμε; Δεν στο έχουμε πει αυτό αυτό '' ειπε η Σμαράγδα .
'' Κούκλα ο αδερφός μου δεν χρειάζεται να το πει κάποιος για να το ξέρει τώρα πήγαινε να κάνεις ένα ζεστό μπάνιο γιατί το χρειάζεσαι και τα λέμε στης οχτώ στο δείπνο.'' Είπε ο Ερμής
ESTÁS LEYENDO
Δολοφονικός Εραστής
RomanceΗ Σμαράγδα και η Βικτώρια είναι δύο φίλες η οποίες δουλεύουν μαζί σε ένα μαγαζί ως σερβιτόρες. Γνωρίζονται από μικρές λόγο του ότι και η δύο είναι ορφανές και μεγάλωσαν στο ορφανοτροφείο. Το όνειρο τους είναι να γνωρίσουν τον πρίγκιπα των ονείρων το...