Prolog

25 6 0
                                    

Gdy czwórka najlepszych przyjaciółek z czasów szkolnych przypadkiem spotyka się po latach, nic nie zapowiada powrotu do dawnej znajomości. W tym przypadku było inaczej.

Alison, nieuleczalna romantyczka, której jedynymi aspiracjami są malowanie paznokci czerwonym lakierem z drogerii za rogiem i codzienne wizyty w salonie kosmetycznym u Hanny, w końcu na swojej drodze spotyka idealnego mężczyznę. Między planowaniem imion ich dzieci, a wybieraniem najdroższej sukni ślubnej, odkrywa jego sekret, który nigdy nie miał ujrzeć światła dziennego.

Dominica, rudowłosa trzydziestolatka, która jest matką dwójki rozwrzeszczanych dzieciaków i nieszczęśliwą żoną Jacka, który uwielbia wszystko to czego ona nienawidzi. Dominica od pewnego czasu spotyka się z Tobym, którego spotkała w klubie. Nie mogą być jednak razem, przez coś co od lat było przed nią ukrywane.

Sheila, charyzmatyczna właścicielka jednej z większych firm w Los Angeles. Jej marzeniem od podstawówki było zostanie szefem wszystkich. Cóż, marzenia się spełniły, ale gdy nad jej firmą pojawiają się kłopoty finansowe Sheila dzwoni do wszystkich znajomych chcąc pożyczyć pieniądze. Bo przecież nikt nie może dowiedzieć się o tym, że coś jej nie wyszło.

Lauren, szara myszka, zawsze była we wszystkim najgorsza. Pracuje w domu, bo nawet na ulicy wytykają ją palcami za to, że wszystkiego się boi i jest beznadziejna. Pewnego dnia, Lauren w poczekalni do psychologa poznaje chorobliwie bojaźliwego Sama. W nadziei, że nowa miłość pozwoli przezwyciężyć jej lęki, Lauren umawia się z chłopakiem. Jednak kobieta posiada sekret, bardzo zły sekret.

Czy stara przyjaźń pomoże im odnaleźć się na nowo? Czy sekrety dziewczyn ujrzą światło dzienne?


Little SecretsWhere stories live. Discover now