#3

9 0 0
                                    

Scuzati de intarziere :DSper sa va placaaa!!

Capitolul 3:

Mergem,mergem si iar mergem.Pe drum oamenii alergau,se plimbau altii facand diferite treburi.Sasuke nu mai zicea nimic.Ma uit la el cu coada ochiului,si observ cat de frumos putea sa fie baiatul asta.Incep a rosi un pic in obraji...Zambesc foarte larg si-l iau dintr-o data in brate pe Sasuke.Acesta se uita mirat la mine de reactia mea,dar imediat imi raspunde imbratisarii.Ma simteam asa de bina in bratele lui.Ma simteam protesata si parca nu-mi este frica de nimic.Ne dam drumul din imbratisare si mergem inainte tinandu-ne de mana.Nu dupa multi timp pasim in curtea liceului.Si in secunda urmatoare toate privirile din scoala sunt tinta catre noi.Ma rusinez usor in obraji si ma dau in spatele lui Sasuke inca tinand-ul de mana.Acesta se uita la mine,imi zambeste si ma trage langa el si ma saruta pe frunte.Intram in institut...Traversam holurile albe cu lambriuri si termopane.Este o scoala foarte curata dupa cate vedeam nu dadusem prea multa importanta in prima zi ca sa fiu sincera.Intram in clasa si ne asezam amandoi in banca.Prima ora este cea de fizica urasc fizica!In clasa intra o profesoare in varsta de douazeci de ani cu parul roscat,ochii verzi spre caprui.Ea este imbracata cu o camasa alba,un scou negru in dungi si o fusta tot in dungi si pantofi negrii.Nici nu intra bine-n clasa ca tranteste catalogul pe catedra se prezinta spunand ca o cheama Alexandra nu mai stiu eu cum si incepe a preda.Dupa parerea mea este o persoana mai severa si aste nu-mi prea convine.Dar voi trece peste asta ca de fiecare data,nu asa faceam mereu?Simt o atingere de mana pe mana mea fina alba ca zapada.Ma uit la Sasuke intreband din priviri.Din cate observam nu vroia altceva decat sa ma priveasca si chiar imi placea...Blandetea si bunatatea lui este un baiat de nota zece nu l-as da pentru nimic in lume.Il iubesc atat de mult ii iubesc atingerile,mangaierile,vorbele dulci cum ma rasfata de fiecare data cand ma vede.Il vroiam,chiar il vroiam langa mine mereu.El este ca un inger picat din cer,trimis pe pamant ca sa ma faca pe mine fericita.Se indreapta cu capul spre al meu,si-mi da un sarut dulce pe obraz.Ah,ce scump putea fi.Dar,gata cu dragostea si sa ma concentrez si eu in clasa ca nu prea vreau sa-i fac lui tata o surpriza cand ajung acasa,si ma refer ca surpriza vreun trei sau mai rau un doi in carnet.Nu vreau sa-mi dezamagesc tatal.Nu vreau sa-l fac sa-i fie rusine cu mine pe strada...Ma trezeste din visare clopotelul care ne anunta ca este pauza.Profesoara pleaca si ea din clasa.Ma ridic si ies din clasa,ma indrept spre baie pentru a-mi face si eu nevoile.Intru-n baie imi fac treburile ma spal un pic pe maini si-mi dau cu putina apa pe fata.Ma usuc dupa care vreau sa ies din baie.Dar,domnul Uchiha care bine-nteles ca nu putea sa stea fara mine ca poate cadeam in veceau si nu mai dadea de mine...Ma impinge usor inapoi inchizand usa de la baie dupa el.Ma dau in spate pana ajung cu spatele langa perete si cu Sasuke langa corpul meu.Ma masoara din cap pana-n picioare...Imi zambeste si incepe a ma imbratisa strans...Imi ia barbia in mana lui catifelata si-mi da un sarut dulce,dulce si tot o data pasional.Sunt in al noualea cer.Ma simteam asa de bine,asa de iubita nu vroiam sa ma despart de el niciodata simt ca el este printul visurilor mele...
Imi da drumul,dar nu inainte de a-mi mai da inca un sarut pe buze.Ah!!Imi venea sa-l mananc nu alta.Sa nu va speriati a fost doar o expresie nebuna dea mea.Pur si simplu il vreau!!!!
Iesim impreuna din baie si ne indreptam spre clasa.Sasuke deschide usa lasandu-ma sa intru prima,dupa care ma urmeaza si el.Ma asez in banca si incep a privii mama natura care incepe deja sa capete culori maronii.Frunzele din pomi cadeau sau sunt purtate de vant prin intreaga curte.Este un peisaji asa de trist...Un peisaji care te facea sa te intistrezi si tu.Dintr-o data incepe a cadea din ceri stropi mari de ploaie.Ploua foarte,foarte tare...Se auzeau si traznetele care pe mine ma infricosau mereu.Dar,trebuia sa ma abtin nu aveam ce face sunt la scoala si trebuie sa ma comport ca atare.Nu?Razele soarelui sunt din ce in ce mai palide.
Marea de verdeata se ingalbeneste .Florile se apleaca sarutand pamantul.Frunze multicolore se leagana in vant ca niste barcute pe apa.A venit toamna. Un lung rastimp vremea ramane egala cu ea nsasi: senina si calda , blanda si dulce . Sunt noile zile de neuitat.. cand razele soarelui par filtrate prin miere.
Ultimele raze ale soarelui imi mangaie obrazul. Pe cer "pata" rotunda, aurie se ascunde printre norii cenusii ca plumbul.
Tresar dintr-o data,deoarece incepea sa-mi fie frig...Caloriferele nu sunt pornite asa ca este foarte,foarte frig in clasa...Incep a tremura din ce in ce mai rau.Simt cum Sasuke ma ia in bratele lui calde si puternice.Este asa de cald incat nici frig nu-mi mai este.Este asa un miracol,dar este si ciudat de obicei vampirii au pielea rece ca ghiata la el nu...Interesant,foarte interesant ce puteam sa zic.
Trec inca doua ore in care am lenevit,si in care a privit pe geam non stop...Se aude clopotelul care este ultimul pe ziua de azi...Imi iau geanta si-mi iau la revedere de la colegi.Ies pe din clasa si din scoala.Merg,merg si iar merg,la jumatate de drum dau peste doi betivi sau mai bine zis drogati care incep a se da la mine.Unul dintre ei este in jur de douazeci de ani dupa parerea mea,este blond,cu ochii negrii imbracat intr-un trening albatru.Celalalt este roscat,ochii verzi si are in jur de nouasprezece ani.Panicata de acei doi drogati o iau la sanatuasa,fara sa-mi dau seama pe unde merg.Din pacate acestia ma prind si incep a-si batea joc de corpul meu...Cel blond isi baga mana lui murdara pe sub tricou,iar celalalt ma pipaia pe picior...Imi dau drumul lacrimilor care curg ne-ncetat pe fata mea.Si dintr-o data imi aduc aminte de vorbele lui Sasuke "Cand ai nevoie de mine sa ma strigi ori cu voce tare,ori in gand"...Si cu lacrimi din ce in ce mai multe strig in gand."Saukeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!Ajuta-ma!!!"Spun eu in gand.
Si dintr-o data se aud pasi,semn ca cineva vine in directia aceasta.Este chiar Sasuke.
-Ce faceti nenorocitilor?Spune el.
-Ce te bagi ma mucosule!Spune cel roscat.
-Lasa-ti fata in pace acum!!Spune Sasuke nervos...
-Stai la rand baiete,deocamdata e a noastra papusica.Spune cel blond care-mi pune mana pe unul dintre sani.
Ma uit la Sasuke,care deja avea ochii precum sangele.
-V-am afertizat!Nu a-ti vrut sa ascultati!!Nimeni nu se atinge de ea!!!Clar?!Spune Sasuke si incepe a alerga foarte foarte repede spre ei.Incepe a se lupta cu cei doi drogati.
Sasuke iese invingator...Ochii lui revin ca inainte,adica negrii.Se indrepta spre mine si ma ia in brate ma strange puternic si-mi spune ca totul o sa fie bine...
Acesta ma conduce pana acasa,cand ajungem in fata casei incep a fii trista.
-Ce s-a intamplat Sakura?ma intreba el.
-Nu ma lasa singura!Spun eu.Tata e plecat si dupa ce mi s-a intamplat adineauri ...
-Bine,bine.Orice pentru tine.Spune Sasuke si ma imbratiseaza.
Intram in casa,ne descaltam.Mergem in bucatarie si-l intreb ce vrea sa manance...El ma intreba daca am carne proaspata,dau din cap in semn ca da.Scot niste carne care mi-o cumparase tata inainte sa plece.Ii arat carnea si ce credeti ca a facut cu ea?
Imi cere un pahar si strange carnea desupra paharului.Din aceasta curgea sange.Eu nu ma miram de loc,deoarece sunt constienta de ce face acest gest.Bea din pahar sangele...Si-mi multumeste.Eu am mancat o salata de varza...Urcam amandoi in camera mea.Ii zic ca merg sa-mi fac baie.Intru in baie umplu jacuzzi cu apa si pun spuma cu aroma de trandafiri.Imi dau hainele jos de pe mine,aruncandu-le direct in cosul cu rufe.Ma bag in jacuzzi si incep a ma relaxa.Stau eu ce stau si simt o mana calda care ma mangaie pe gat.Ma uit la faptasi,acela fiind Sasuke care are un zambet de toata frumusetea.Acesta incepe sa se dezbrace de haine in fata mea...Eu ma rosesc si-mi intorc capul in cealalta parte.Nu dupa mult timp il vad pe Sasuke ca se baga langa mine...In jacuzzi mai exact.Ma uit la el cu mirare si rosie toata.Nu mai stiam ce sa zic...Acesta ia un burete de pe un suport si incepe a ma spala pe sapte,maini,gat...Dupa ma clateste de spuma.Imi da buretele in mana si ma roaga sa-l fac si eu.Il spal si eu pe spate,pe pectorali,umeri,brate.Dupa ce termin ma ia dintr-o data de inchieietura mainii in care tineam burtele,si ma saruta cu foarta multa blandete,caldura si afectiune...Terminam cu baia ies din jacuzzi in fata lui Sasuke care se uita ca la felul paisprezece,deoarce sunt goala fara pic de haina pe mine.Ii zambesc si-mi iau un prosop ma sterg si mi-l infasor in jurul corpului...Iau alt prosop care-l intand lui Sasuke.Acesta iese si el din jacuzzi se sterge si-si infasoara prosopul in jurul abdomenului.Eu sunt foarte,foarte rosie la fata...Acesta-mi observa roseata din obrajori.Zambeste pervers si ma ia in brate,ma saruta pe gat,obraz,buze...Ma simt asa de bine..Iesim pana la urma din baie...Imi iau o camasa mov si ma bag in pat alaturi de Sasuke.Adormim amandoi pe loc imbratisati...

Astept comuri

sasusaku#2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum