4

10 0 0
                                    


Au trecurt doua luni de cand impreuna cu Sasuke,totul a decurs normal,aceleasi ore aceleasi drumuri in fiecare zi.Dar,azi este 23 decembrie si este ultima zi de scoala dupa aceea vom avea vacanta de Craciun.Ce bine abia astept!
Ma dau jos din patul cu asternuturi albastre,intreptandu-ma spre baie.Acolo imi fac un dus relaxant care sa ma bine dispuna pentru acesta noua zi.Dupa ce termin ies din baie,ma imbrac cu uniforma scolara,imi o geaca de iarna super moderna neagra si cu curea la misloc.Imi iau geanta ies din camera.Cobor scarile,intru in bucatarie unde este tata care de azi are si el in sfarsit liber.Ma bucuram ca-l vedeam si eu in dimineata acesta in bucatarie.Ma asez la masa,iar tata imi pune in fata o farfurie cu un ochi si rosii.Mananc micul de jun ma ridic de la masa,imi iau la revedere de la tata si plec spre scoala.
In drum spre acesta,incep a admira frumosul peisaj care se afiseaza in fata mea.Fulgii mari plutesc in prin intregul oras si se astern intr-un covor din ce in ce mai pufos. Zapada scanteietoare impodobeste copacii cu ghirlande si par ca niste figurine de zahar.
Desi iarna este cumplita si viscolul framanta lumea, derdelusul este plin de copii veseli cu obrajii aprinsi. Casele pitite sub caciuli mari si albe sunt inconjurate de un camp de cristal.
Este un peisaj mirific:covorul moale si pufos de zapada domina pamantul care pare mort.Singurele urme de viata le reprezinta copii zglobii,fumul care se ridica deasupra caselor si instalatiilor ce impodobesc strazile, vitrinele si copacii. Acestea simbolizeaza sarbatorile de iarna care aduc bucuria si iubirea in sufletele noastre. 
Pe drum se vedeau luminile masinilor care indicau de fiecare data ca se aproprie de tine.Fara sa-mi dau seama ajung in fata liceului.Intru in curte,traversand curtea scolii intrand in cladire.O data intrata inauntru simt caldura care-mi incalzeste sufletul... Intru in sala de clasa si ma asez direct in banca.Nici n-am dat importanta colegiilor,care se uitau la mine ca la felul 14.Ce sa le faci.Dar,ce sa-mi faci mie?!
-Buna frumoas-o!imi spune o voce cunoscuta si blanda.
Imi intorc capul spre faptas care este Sasuke,cum banuiam eu... Ii raspund si vorbim diverse lucruri... Gen ce am mai facut cat timp nu ne-am mai vazut sau daca ne-a fost dor unul de celalalt.Va intrebati de ce ne intrebam daca ne-a fost dor unul de celalalt nu?Pai raspunsul meu este foarte simplu... Sasuke a fost plecat timp de o saptamana cu un motiv vampiresc ca sa zic asa... Trebuia sa prinda nu stiu eu ce vampir rau,care bea sangele de la oameni in exces.Sasuke nu bea de la oameni,ci de la animale sau are niste pastile care se dizolfa in apa si au gust de sange... De unde stiu ca au gust de sange,pai am gustat personal din paharul lui,bine-nteles cu acordul lui.In fine,intra profesoara de matematica in clasa,ne saluta si-ncepe a preda.Ea preda,iar noi scriam... Trrr!!!"Salvata de clopotel!"imi spun in gand o data ce aud clopotelul.
Profesoara iese din clasa,iar colegii ies pe hol plimbandu-se,altii jucau fotbal pe teren etc.In clasa am mai ramas eu si Sasuke ... Acesta se uita la mine pervers... 
"O nu!"imi spun eu ridicandu-ma din banca si indepartandu-ma de el.
"Nu fugii Sakura,nu vreau sa-ti fac rau"spune el in gand... 
Ce??Am auzit ce a gandit chiar ca sunt o ciudata!
Sasuke cu o viteza uimitiare se pune in spatele meu.Ma ia in brate intorcandu-ma cu fata la el.Ma ridica,iar eu imi incolacesc picioarele in jurul abdumenului lui.
Ma saruta cu multa,multa pasiune si caldura... 
Ne despartim din acel sarut,deoarece eu nu mai aveam mai de loc aer... Imi ridic privirea si-l vad pe Sasuke,care-mi intinde doua bilete la un restaurant din Paris???!!!Ma uit mirata la el,iar acesta imi zambeste... 
-Sakura,stiu ca vine Craciunul si Revelionul... Si de aceea a-si dori foarte mult sa-mi petrec acesta vacanta,aceste sarbatori alaturi de tine.Te rog nu ma refuza.vorbesc eu personal cu tatal tau... Nu se va pune problema de asta... Te rog mult vin-o cu mine.Spune el si-i curge o lacrima pe obrazul lui fin.
 Ma uit la el si-l iau in brate.Il strang foarte tare la pieptul meu si-i zic:
-Sasuke,ingerasul meu... Nu mai plange Stii ca te iubesc si bine-nteles ca accept invitatia ta.Nu as rata aceasta ocazie pentru nimic in lume.Spun eu.
Imi zambeste si dupa aceea mai vorbim lucruri marunte despre orice pana cand se suna.In clasa intra colegii nostrii,se aseaza fiecare in banca.Mergem si noi adica eu si Sasuke in banca.El se aseaza pe scaun,dar cand sa ma asez eu vine Ino cea mai rasfata din clasa care se crede sefa si ca este cea mai frumoasa din intreaga lume.Mda... s-o creada ea.Se aseaza pe scaunul meu langa Sasuke si incepe a filtra cu el.Ma uit la ei zece secunde dupa care fara sa-mi dau seama imi curg lacrimi amare pe obrajii mei fini ca spuma laptelui.Sasuke observa acest lucru si o indeparteaza pe Ino.Acesta se rindica de pe scaun si se indrepta spre mine.Imi ia fata in mainile lui calde se uita la mine lung si-mi da un sarut de toata frumusetea in fata colegilor,lui Ino si chiar in fata profesoarei care intrase de doua secunde in clasa.Ino geloasa se ridica suparata de pe scaun si ma ia de par si ma ia din bratele lui Sasuke.Si incepe a tipa la mine ca de ce Sasuke m-a sarutat?Ca de ce nu-mi este frica de ea?Si ca de ce nu ascult ce spune ea si sa execut.Imi dau ochii peste cap si-i explic ca nu e treaba ei ce e intre mine si Sasuke si ca eu fac ceea ce vreau atunci cand vrea cum vreau si unde vreau.Ii mai spun ca n-are niciun drept sa-mi dea mie oridin.
Acesta in secunda urmatoare imi da o palma de toata frumusetea.Cad pe jos nepuntincioasa.Imediat ce ma vede pe jos Sasuke se enerveaza rau de tot.Se indrepta spre Ino si-i spune:
-Aculta!Dar asculta aici!Nu o sa ma repet.Tu nu ai niciun drept s-o lovesti,ea nu te-a jignit nu a dat in tine sa fie clar.In al doilea rand eu sunt cu Sakura ai inteles?Asa ca daca se mai intampla o data sa dai in ea vei face cunostinta cu spitalul.Spune el.
-Cum adica sunteti impreuna?Este imposibil!Tu cel mai popular baiat din scoala cu o urata ca aia!Cu o proasta si o idioata?Eu sunt mult mai frumoasa decat ea!Sa tii... Spune Ino.
In momentul acela Sasuke nu-si mai tinea controlul a supra puterilor lui si incepe sa-i curga transpiratie pe fata.Cand imi dau seama ce se intampla,merg la el si ma pun in fata lui.Ii spun ca acum este in regula ca sunt bine.Il sarut pe frunte,iar acesta se linisteste automat.Wow,chiar aveam controlul asupra lui.Il pot vindeca oricand cu iubirea mea."Cat de mult il iubesc pe acest baiat il vreau pentru totdeauna."gandeam eu.Sasuke se uita la mine si-mi zambeste... "Iti promit ca o sa ti se indeplineasca dorinta domnisoara Uchiha"spune Sasuke in gand.Ma uit la el cu mirare si zambesc larg pana la urechi.Profesoara cand vede ca s-au calmat lucrurile incepe a preda lectia.A da am uitat sa mentionez ca aveam ora de educatie plastica.Dupa treizeci de minute de scris in continuu se suna.Azi plancam mai repede asca deoarece este vacanta de iarna si nu vroia directoarea sa ne tina mult la scoala.Frumos din partea ei intradevar.
Imi iau geanta imi bag caietu si cartea in ea.Ma imbrac cu geaca si-mi iau la revedere de la colegi.Pe drum merg cu Sasuke tinandu-ne de mana.Ii multumesc pentru ca m-a aparat de Ino.El da din cap in semn ca afirma ceea ce i-am zis.Imi multumeste si el spre surprinderea mea.Eu intreb "De ce?",iar el imi spune ca l-am ajutat sa nu se transforme in vampir in fata celorlalti.
Zambesc si-i fur un sarut scurt pe gurita.
Ajungem in fata casei mele.Imi iau ramas bun de la Sasuke,dau sa intru in casa.Dar ma opreste tinandu-ma de mana ma saruta pasional si foarte bland.
-Nu uita,maine vin la tine pentru a discuta cu tatal tau in legatura cu invitatia mea.Spune el.
-Bine Sasuke.Te iubesc,pa pa.Spun eu si intru-n casa.
In bucatarie este tata care-l salut si urc scarile.Intru in camera mea ma dezbrac de hainele de scoala ramanand in sutien si-n chiloti.Dintr-o data aud in gandul meu o voce"Hmmm,ce frumoasa e!Chiar o vreau pe Sakura cat mai aproape de mine.E asa de inocenta mai ales acum cand eh e in sutien,nu ca as fi pervers doamne fereste nu-mi permit asta cu ea.Deoarece e ca soarele dimineata care-mi aduce zambetul pe buze.O iubesc foarte mult.Imi place la ea tot.Nu numai fizicul ca oricum arata foarte bine,ci si ca persoana."Vocea aceea este a lui Sasuke... Se pare ca ma urmarea.Eu tac din gura si fac un gest total pervers pentru a vedea ce reactie are domnul Uchiha... 
-Ah!Sutien prost!Spun eu nervoasa.
Se desfacu-se si este cat pece sa cada de pe sanii mei.Dar,cineva ia sutienul de burete tinandul cu ambele palme pe intreaga cupa.Imi pune sutienul cu mainile pe intreaga cupa.Ma uit la el rosie in obraji.Acesta imi zambeste si ma saruta pe frunte.Ii multumesc,si-l rog sa stea cu mine.Acesta da afirmativ din cap.Ma dezbrac in continuare.
-Stai ce faci?Spune Sasuke.
-Pai imi vreau sa-mi fac un dus.Si imi dau jos lenjeria de pe mine.Spun eu.
-Da,dar eu sunt baiat si nu-ti e rusine in fata mea?Spune el.
-Nu-mi este pentru ca am vazut ca nu-mi vrei raul.Spun eu sigura pe mine.
-Pai daca tu nu ai vreo problema atunci putem sa facem impreuna dus?Spune el uitandu-se la mine cu ochii ca de catelusi nevinovat.
Dau afirmativ din cap,dar ii spun sa nu faca galagie multa ca tata doarme.El imi zice un scurt "da"si se dezbraca ramanand doar in boxeri.Cand il vad ma inrosesc la fata.
Sasuke zambeste pervers,ma ia in brate deschide usa de la baie si intram inauntru.Ma lasa jos din brate.Intru sub dus dezbracata.Sasuke ma masoara din cap pana-n picioare.Observ acest lucru si ma dau in spatele cabinii de dus.El isi da jos boxerii iesid la iveala amicul.Intra in cabina de dus si ma ia in brate.Eu tremur de frica.Imi sopteste la urechie sa ma linistesc ca n-o sa-mi faca rau.Zambesc si ma linistesc imediat.In aproximativ douazeci de minute terminam cu dusul eu ma imbrac in camasa alba de noapte,iar Sasuke in capodul lui tata.Iesim din baie si ne asezam in pat,Adorm in bratele puternice ale lui.Visand la ziua ce va urma.

 Va urma !

sasusaku#2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum