Aleg sa ies si eu un pic din cameră. Totuși nu pot sta la nesfârșit acolo .Absorbit de gândurile mele nu-mi dau seama ca am calcat pe lângă pe scară si am căzut de pe acestea. Am auzit câteva chicoteli apoi liniște. Nu ma ridicam de jos.Aratam mai ridicol .Doar stăteam acolo si vroiam sa ma dezintegrez .
-Hmm..Nai de gând să te ridici ?*spune Alice*
Eu doar dau negativ din cap .
-Vei rămâne acolo ?*spune si eu aprob *
-Bine atunci .Ben !*strigă*
Hā?De ce Dumnezeu îl chemă ?Adică na ce poate rezolva...Ba stai ma va face de cācat !
-Ce dracu vrei Ali...Matty ce tot faci ?*spune el ridicanduma *
Luatear dracu...Wow ce ochi are.Vreau si io .Stai !Ce tot zic ?Sunt nebun !
-Iara ai căzut ?Off off pisoi .*spune mângâinduma pe cap *
Aud chicote din spate .Încerc sa îl împing dar are mai multă forță .
-Ai făcut buba ?Da sa pup .
Deja erau râsete în toată fierea.Nu !Nu vreau sa mai fiu de râsul lumii !
-Ben gata!*spun si reușesc sal împing*
Acesta nu cade doar se dă în spate.Când își ridica privirea spre mine îi pot vedea ura în ochi .
-Nu trebuia sa faci asta!*țipă acesta spre mine *
Eu mă dau câțiva pași mai în spate dar acesta ma prinde brutal și ma trage până în camera sa.Doamne ce dezastru.Cum poate..Stai un pic Matt !Ce tot faci?Te gândești la curățenie în momentul ăsta?!
Ben mă arunca pe pat scoțând dintr-un sertar niște cătușe.Mă pune pe podea și îmi prinde mâinile cu ajutor cătușpăsa. de bara de la pat.
-C-ce v-vrei s-sa f-faci ?*spun speriat*
Acesta nu îmi răspunde și începe sa mă sarute pe gât.Încercam sa nui dau statisfacție .
-Dacă te sarut răspunzi la sarut?*spune acesta *
-Normal ca nu!*spun eu *
-Bine atunci!*spune și îsi uneste buzele de ale mele*
Avea niște buze moi,catifelate.Roșisem.Sunt timid si rușinos.Mai ales ca sunt si homofob..iar acesta..nu-mi vine sa cred! Primul meu sarut e cu un băiat criminal!Când observă că nu răspund la sărut mă strânge tare de partea intimă eu gemând de durere lăsândul în lăcașul meu.
De ce își bate joc de mine?Credeam ca e altfel .Credeam ca ma iubeste.Asta nu e iubire.E ca ceilati .Doar altcineva care își bate joc de mine.De ce ma doare așa de tare?De ce îmi pasă?Sunt confuz.Nu ar trebuii sa-mi pese căși bate joc de mine .Dar totuși..mă doare ...Lacrimile încep sa curga pe obrajii mei .De ce ai apărut în viața mea nenorocitule?De ce ?Mă doare ca mă forțeaza dar parcă iubesc sarutul ăsta...Asta nu e iubire.Nu !Îl urăsc !Și așa va rămâne!
Sărutul se termină din cauza lipsei de aer.Acesta mă privește oarecum cu părere de rău și începe să-mi steargă lacrimile.
-Pleaca!*țip eu la el*
-Matt eu...*dă să spună el*
-Am zis sa pleci!*țip iar*
Acesta pleaca trist eu dândumi drumul la lacrimi.Încă eram legat.Dar nu-mi păsa.
CITEȘTI
O prietenie sau o iubire virtuală?
RomanceUn mesaj mi-a schimbat viața.O persoană ce ma iubește apare în viața mea.Dar eu nu o fac.Nu pot.Sunt un homofob dar totuși...Ben Drowend criminalul în serie ma făcut săl..