Cap 15

117 14 2
                                    

   Când mă trezesc observ că sunt singur .Ma îmbrac si cobor.Dar nimeni.Unde au dispărut toți ?Ies afară și când să dau colțul o gramadă de făină îmi pică în cap și sunt bombardat cu ouă și hârtie igienică.La un moment dat se opresc.Toți erau acolo ..Iar eu sunt plin de hârtie,făină și ouă.Îi omor!
    -Moor cum arată.*râde Jane*
    -Ce dracu va apucat ?*spun nervos*
    -Eh...Ne plictiseam *Spune Jeff *
     -Luavar dracu cu plictiseala voastră!*spun nervos*
    -Sunteti gata pentru ba...ie*vine Slenderman si ramâne șocat când mă vede *
     -Ce dracu iați făcut?!*spune Ben nervos*
      -I-am făcut o farsă*spune Sally*
     -Ben lasa oricum acum mergem la lac si se poate spăla acolo .*spune Slender*
     -Bine dar daca se mai atinge cineva de el îl omor.*spune si ma ia de mână mergand la lac *
     -Bomba !*spune E.J sărind în lac*
  Toți se baga în lac înfara de Ben. El de ce nu se duce .
    -Nu vii?*spun confuz*
   -Dute tu n-am chef acum .
   -Okey *spun si fug aruncândumă în apă*
  Râdeam și stropeam cu ceilalți .Dar când mi-am îndreaptat privirea spre Ben mia pierit zâmbetul.Statea trist alături de Slenderman pe marginea lacului .Ies din lac și mă așez lângă el.
    -Hai și tu și înoată*spun*
   -Nu merci .*spune Ben*
   -Ei haide e distractiv.*spun eu*
   -Am zis Nu!*spune nervos*
   Eu îi întid mâna iar el se uita confuz la ea.
   -Nu trebuie să-ți fie frică.Te vei ține de mine.
   Ben se uita uimit la mine.Se ridică si ne luam unul de altul de mâini
   Păsim ușuror în apă si când Ben vede ca începe sa fie mai adâncă se dă înapoi speriat.
    -E înregulă .Ai încredere în mine*îi zâmbesc cald *
  Acesta mă asculta si păsește în continuare până apa a ajuns până la gât.Acesta statea prins de mine speriat .
     -Da din picioare si mâini *spun *
Acesta începe sa deie din picioare și mâini și zâmbeste cald.Lumina soarelui bătea fix pe el .Ma uitam la el uimit e atât de....Criminal !Asta e clar !E un criminal !
    -Mulțumesc Matty*spune zâmbind si dândui lacrimile de fericire*
    -Pentru nimic.
Apoi am observat ceva ce ma surprins rău.Ochii aceia de monstru..acum sunt ochi normali de un albastru mirific.
    Îi pun mâna pe obraz și îl mângâi încet .Corpul actioneaza fără voia mea.Pentru prima data nu-mi pot controla trupul...si dorința..Îmi aproprii buzele de ale lui și îl sărut .Acesta îmi răspunde la sarut .Era un sărut pasional si plin de dragoste.Îl urăsc.Îl urăsc pe nenorocitul ăsta.Iar fluturii din stomacul meu aproba asta .Așa de tare ma irită de mia crescut tensiunea la cemi bate inima de rapid .
        Sărutul se rupe din cauza lipsei de aer .Eram rosu la față.
   -B-Ben eu...*dau să spun dar acesta îmi pune un deget deal lui pe buze*
    -Nu e nimic .A fost cel mai dulce sărut dar nu ca asta *spune el *
    -La ce te...
   Dar nu apuc sa termin că acesta mă trage sub apă si mă săruta.Ramasesem uimit .
    Revin din trasa în care m-am băgat apoi îl împing .Ies la suprafață si plec de acolo .Chiar îmi plăcea ...Matt!Revinoți !Tu nul iubești !Intru în conac si urc la etaj vrând sa merg în camera mea dar o mână mă trage în alta camera.Eram pe jos .Când îmi ridic privirea dau de Red .
   -Ce vrei?!*spun nervos *
   -Ahh nu mare chestie. Pe tine .*spune acesta*
    -Niciodata !*spun *
   Acesta scoate de la spate o pereche de cătușe .Eu ma ridic si mă dau mai în spate .Acesta mă prinde de talie si îmi încătușeaza mâinile la spate.
     Stăteam într-o pozitie incomoda si prea perversă.Acesta începe să-mi mângâie buzele.
      -Ascultă aici curvo .Vreau sa-mi raspunzi la comenzi .
     -Dar ces io ?Sclav?
    -Mai ai curajul să comentezi ?
    -Poate .
  Acesta îmi bagă mâna în pantaloni frecândumi partea intimă.
    Strâng din ochi și dinți înroșinduma forțandumă sa nu scot nici cel mai mic geamăt .
     -Știu că-ți place .*spune Red *
    -Dăte dracu !*spun eu nervos *
   Acesta mă muscă brutal de gât făcânduma să-mi dau drumul la gura si să încep sa gem .Acesta ma pune în genunchi. Își desface cureaua.
    -Io nici deal dracu nu-ti fac ce vrei tu .*Spune eu *
    -Bine atunci .Ori îmi faci un blowjob ori 10 lovituri de bici peste spate.
    -Nici una .
    -Daca nu alegi una te fortez eu sa le faci pe ambele.
    -Oh bine...10 lovituri de bici..*Spun cu capul în podea*
Acesta mă ia si îmi leagă mâinile cu ajutorul unei sfori de tavan începand sa ma lovească cu biciul peste spate .La prima lovitura deja mi sa luat respiratia.Cu greu am reușit să fac față .Aceasta mă dezleagă.
    -Sa stii ca daca spui cuiva Ben o sa te pedepseasca si pe mine si pe tine deci daca vrei sa mergi normal si nu crăcanat îți sugerez să-ți ții gura.Înteles?
     -Da...
   Ies din camera lui si ma duc în camera mea si ma arunc direct în pat adormind

O prietenie sau o iubire virtuală?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum