Jungkook pov
Ik schrik wakker als ik harde muziek hoor naast me LETTERLIJK NAAST ME ik kijk Op en ik zie iedereen naast elkaar staan en taehyung heeft een grote box voor zich staan waar ~happy birthday~ word gezongen. "AHH JONGENSS STOPPP" schreeuw ik want anders horen ze me niet. "Nee!" Schreeuwt taehyung en hij komt richting mij. Ze hebben de box toch uitgezet ik knik dankbaar naar namjoon. "Laat me nu slapen plss" zeg ik. Maar taehyung trekt mijn deken weg en tilt me op. Het voelt goed dat tae me optilt, want ik heb soort van gevoelens voor hem en niemand weet dat.maar jah ik zie het wel.
"Nee ik laat je niet slapen het is je verjaardag je wordt 18!! zegt hij en lacht. Ik kijk een beetje sip. Maar hij en de rest ziet het niet. Hij tilt me op en brengt me naar beneden. Hij laat me vallen op de bank. Ik lig nog half naakt zonder t-shirt, maar wel met een korte broek.
"Tae wat doe-" ik kon mijn zin niet afmaken en iedereen komt rennend achter ons aan en roepen HAPPY BIRTHDAYY JUNGKOOKIE! "Ik krijg een lach op mijn gezicht en krijg bijna tranen.
Ik denk aan mijn ouders ik vier mijn verjaardag al 2 jaar niet , want 2 jaar terug kregen mijn ouders een auto ongeluk toen ik voor mijn verjaardag met Mn pa en ma naar een restaurant wouden gaan, ik zat er ook in maar mijn ouders hebben het niet gered ik wel want ik zat achterin. En vorige jaar had ik geen zin om het te vieren omdat ik dacht aan mijn ouders.'
"Omg jongens dit hoefde echt niet" zeg ik. "Uhh jawel je viert je verjaardag al 2jaar niet" zegt tae. "Dat had allebei een reden hoor" kijk ik hem boos aan. Niemand weet waarom ze denken dat ik ben weg gegaan uit huis omdat ik problemen had met mijn ouders, ze denken dat het 4 jaar geleden is gebeurd, maar dat is niet zo want ze zijn overleden, en ja ze hebben mijn ouders nooit gezien maar ze kennen me al 6 jaar lang.
Ik wou nooit dat ze mijn huis in kwamen omdat mijn ouders wel altijd ruzieden over alles en nog wat. "Haha wat is de reden dan" kijkt tae lachend. Ik krijg tranen. En ik ren weg.
Ik liet ze allemaal achter terwijl Jin met de taart in zijn handen nog had. Ik ren naar mijn kamer en duw de deur keihard achter me dicht. En ik ga op mijn bed liggen en begin te huilen. 'Leuk huilen op mijn verjaardag zoals elk jaar' denk ik. Ik hoor geklop op de deur en ik kijk er niet naar. Iemand komt binnen gelopen. En hij komt naast me op bed zitten.
"Heyy uhm jungkook" begint er iemand en ik weet al wie het is het is jimin. Ik kijk op. En ik zie aan zijn gezicht bezorgdheid zie. "W-wow jungkook wat is er? waarom huil je? Gaat het?" Vraagt hij.
Ik kijk hem aan en begin hem te knuffelen en mijn hoofd in zijn nek stoppen terwijl ik begin te huilen. "Ik haat mijn leven" zeg ik. "Shhtt dat moet je niet zeggen jungkookie" zegt jimin. Hij legt zijn handen op mijn rug en begint te wrijven. Ik word rustiger en ik laat hem los. "Hey gaat het" vraagt hij. "Nee het gaat niet waarom moest tae lachen waarom.." vraag ik hard op.
"Hey hij is zo dat weet je hij neemt dingen vaak niet serieus en het is je verjaardag dus sta op en loop naar beneden" zegt jimin. "Omg jullie weten het nog niet" fluister ik. En iets te hard want jimin hoorde het. "Wat weten we nog niet?" Vraagt hij.
Ik kijk hem geschrokken aan. "Uhm niks hoor" zeg ik snel. "Jungkook wat weten we nog niet?" Vraagt hij nog eens. "Ugh ik kan het niet vertellen" zeg ik geïrriteerd. "Hz niet zeg het gewoon" zegt jimin. "N..nou kijk" stotter ik. "Ja ik kijk" zegt jimin. "ik weet niet hoe ik het moet zeggen dus ik zeg het gelijk" "mijn ouders zijn 2 jaar geleden dood gegaan door een auto ongeluk en vorig jaar wou ik het niet vieren eigenlijk nooit want mijn ouders zijn precies op mijn verjaardag gestorven" zeg ik in een adem door.
Jimin krijgt grote en rode ogen. "W..wat z..zeg je?" Zegt jimin stotterend. "Het spijt me dat ik het niet eerder heb verteld en tegen de andere jongens" zeg ik half huilend. " Wtff gast ik ken je al 6 jaar lang ofzo en je verteld niet eens dat je ouders dood zijn gegaan aan een auto ongeluk en PRECIES op je verjaardag!?" Schreeuwt jimin. "J..jha" zeg ik verlegen en ik kijk naar de grond om mijn tranen binnen te houden maar lukt niet echt. "Wtf denk jij!" Roept hij.
"Ja weetje hoe moeilijk het is!" Schreeuw ik terug. Jimin staat op en ik ook. "Wtf je houd het al 2 jaar verborgen!" Schreeuwt hij. Hij huilt. Ik opende mijn mond om iets te zeggen maar er kwam niks uit. "Ik heb rust nodig ik ga" zeg ik huilend en ren naar beneden.
Ik laat jimin achter. Ik trek mijn schoenen aan en ren de deur uit zonder mijn jas te pakken en pak mijn telefoon en oordopjes. "Kut het is koud" zeg ik zacht. Ik draai me om naar het huis. 'Nehh ik ga echt niet terug hoor' denk ik. En ik loop weg. Ik weet niet waar maar loop gewoon. Ik begin te huilen en huilen. "Elk jaar op mijn verjaardag moet ik altijd huilen" zeg ik. Ik pak mijn telefoon en mijn oordopjes en ik zet muziek aan en stop ze in mijn oren. Ik zing met het liedje zachtjes mee. (Save me)
Ik denk aan elke zin wat er gezegd word..
Ik zie een bankje en ik ga daar heen en ik ga zitten. Ik denk na wat er allemaal gebeurd is. Ik begin alweer te huilen. "Ik haat mijn leven ik wil zo graag dood nu" zeg ik. En het blijft maar door mijn hoofd spoken. Ik voel in mijn zak iets en ik haal het eruit. Er komt een kleine mes tevoorschijn. Ik denk na moet ik dit doen?Ja ik ga het doen. Ik vouw mijn mouw op en kijk naar mijn arm. 'Wat zal ik doen' Denk ik. Ik snij (sorry) op. Dat is de enige woord wat ik kan zeggen tegen iedereen. Ik veeg het bloed af aan mijn trui. En ik sta op. 'Ik moet weer naar huis. Ik kan het niet meer aan het is te koud' denk ik. Ik loop naar huis. 'Ik ben bang van wat er gaat gebeuren als ik naar binnen loop' denk ik weer. Ik kijk op mijn tel en ~5 gemiste oproepen van taebae~ ik kijg een lach op mijn gezicht. Ik pak de huissleutels en maak de deur voorzichtig open zodat ze me niet horen...
Oh My godd wat gaat er gebeuren denken jullie??
Heyyy ik ben Hazal en dit is niet mijn eerste boek die ik schrijf maar mijn 3e geloof ik maar omdat ik al heel lang niet meer op Wattpad ben geweest zijn ze weg FOETSIEE!! das echt jammer maar maakt niet uit ik schrijf natuurlijk wel nieuwe boeken. Ohja en I love bts!!! Hahah maar ja dat was het tot de volgende hoofdstuk? Hahaha ❤️❤️
JE LEEST
A baby?? (Vkook. Dutch)
RandomZwanger?? Ik?? Ohmygod maar hoe? Ik ben een jongen... #drama Heyyy mensen dit is mijn eerste boek over BTS ik had al eerder boeken geschreven maar omdat ik zooo lang niet meer op Wattpad ben geweest zijn ze gone? maar Okee succes met lezen en laat...