"Jungkook!"

943 41 20
                                    

Jimin pov:

Droom:
"Nee.. nee.. jungkook..j-jungkook!.. nee!.."
en ik word wakker. Ik zweet helemaal. Als ik voor me kijk zie ik jungkook op mijn bureau liggen. En hij houd mijn hand vast. Mijn hoofd doet pijn. Ik kijk naar jungkook. 'Echt cute als hij slaapt'. Ik wil hem niet los laten maar ik moet jungkook op mijn bed leggen. Ik laat zijn hand los en sta op. Ik til hem als een bruid op en leg hem in mijn bed en goed bedekt. Ik kijk nog 1 keer naar hem en loop mijn kamer uit.

Jungkook pov:

Ik word wakker van een stem naast mijn kamer. En dat is de kamer van jimin. Ik sta op en ik pak mijn telefoon en zet de flits aan want het is donker en loop richting zijn kamer toe. Als ik bij de deur opening sta hoor ik wat hij zegt. "Nee..nee..jungkook..j-jungkook!..nee!" Hoor ik hem. Ik loop zijn kamer in en doe de deur achter me dicht. Ik zie dat jimin met zijn hoofd op zijn bureau ligt te slapen. Ik loop naar hem toe. Ik hoor hem nog wat zeggen. Ik zie dat hij huilt.

'Hij huilt in zijn slaap, maar waar droomt hij over, over mij maar wat gebeurd er?' Denk ik. Ik veeg zijn traan weg en ik ga naast hem op zijn bureau zitten ik doe mijn flits uit en leg hem op de bureau en Ik kijk hem aan. 'Echt cute als hij slaapt' wacht wat! Wat dacht ik daarnet? Wjww.. oke das raar. "Nee..jungkook..nee.." hoor ik hem zacht. Ik ben moe dus ik lig voor hem op zijn bureau. Ik zie zijn hand liggen zonder te twijfelen pak ik zijn hand. Hij houd mij ook vast en zo doe ik mijn ogen dicht en ik val in slaap..

Ik word wakker. Ik doe mijn ogen open maar als ik me besef dat dit niet mijn kamer is schrik ik overeind. Ik kijk goed en besef me dat ik in de kamer ben van jimin. 'Kut!'Ik bedenk me ineens dat als taehyung me hier ziet liggen dat het niet goed komt. Ik sta heel snel maar stil op. Ik loop uit de kamer van jimin en loop mijn kamer in. Ik zie taehyung daar liggen. Ik wil net mijn bed in kruipen als ik zie dat taehyung zijn ogen open doet. "Waar was je?" Vraagt taehyung. "H-huh hoe bedoel je?" "Nou ik werd 3 uur s'nachts wakker maar je lag niet naar me" zegt tae. 'Fuck wat moet ik zeggen' denk ik. "Ik was beneden" zeg ik snel. "Wat doen?" Vraag hij. "Water drinken! Ja water ik had heel erg dorst dus ja" zeg ik. "Uhm Oke dan" kijkt tae een beetje raar. Ik ga liggen in bed. Maar ik besef me dat mijn telefoon nog in de kamer is van jimin. Ik sta weer op en zucht. Ik loop de kamer in. Maar ik zie jimin liggen op zijn bed met zijn telefoon in zijn hand. 'O dit gaan awkwart worden' denk ik. Hij kijkt op en staat gelijk op. "Uhm jungkook wat doe je hier?" Vraagt hij. "Ik Uhm kom mijn telefoon halen" zeg ik. "O euh Oke hier" en hij pakt mijn telefoon van tafel en loopt naar me toe. Ik neem mijn telefoon aan. Onze handen raken elkaar aan. Ik kijk naar beneden en wil me omdraaien maar jimin houd me tegen. Ik kijk hem aan. "Jungkook waarom was je bij me?" Vraagt hij. "Nou Uhm ik werd wakker omdat ik je hoorde praten dus u-uhm ik kwam naar je toe en ik hoorde dat je praatte in je droom, en je zei h-Uhm je zei mijn naam." Zegt ik en ik kijk naar benden. "Had je een nachtmerrie over mij?" Zeg ik. "Ja dat had ik" zegt jimin terug. "Waarover dan?" Vraag ik. "O dat is niet belangrijk" zegt jimin. "O Oke dan" zeg ik en ik draai me snel om en loop weg. 'Ohmygod dat was zo awkwart' denk ik. Ik loop mijn kamer in en ik zie dat taehyung nog slaapt. Ik zucht. Ik ben niet meer moe. Ik loop naar mijn bureau toe en teken een gebroken spiegel meet een oog erin

 Ik loop naar mijn bureau toe en teken een gebroken spiegel meet een oog erin

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik weet niet waarom maar ik tekende het gewoon, zomaar. Ik kijk erna. Totdat ik hoor dat taehyung opstaat. "Hey jungkook wat doe je" vraagt taehyung met zijn schorre ochtend stem. "Uhm niks hoor ik wou net gaan douchen". Zeg ik terwijl ik opsta en mijn tekening laat liggen. Ik loop naar taehyung toe en geef hem een kus op zijn voorhoofd. En ik krijg een schuld gevoel. Waarvan? 'Omdat ik met jimin hand in hand sliep?' "Hey jungkook gaat het? Je ziet er bleek uit" zegt tae. "J-ja het gaat hoor" zeg ik met een glimlach ik draai me om en mijn glimlach is snel weer weg. En ik loop naar de badkamer. Ik kijk me zelf aan in de spiegel. Ik krijg woede echt heel veel woede. 'Jimin wat doe je waarom gedraag ik me zo naast je' denk ik. Ik ga snel onder de douch voordat ik wat doe waar ik misschien spijt van krijg. Ik ga onder de douch en was me zelf.
~15~ min later
Ik droog me zelf af. Als ik naar buiten loop ruik ik lekker eten. Ik loop snel naar mijn kamer en trek een makkelijk t-shirt aan en een spijkerbroek met gaten. En ik loop naar beneden.

Als ik beneden ben loop ik de woonkamer binnen en ik zie iedereen al aan tafel zitten. Er is een plek naast taehyung vrij en ik ga naast hem zitten. Ik kijk jimin een paar sec aan maar Waneer hij mij aankijkt kijk ik snel weg en ga eten. Iedereen praat veel echt veel behalve jimin en ik. Opeens is mijn glas met sinaasappelsap heel interessant geworden. Ik staar er maar naar. Opeens is het stil. Ik kijk op en ik zie iedereen naar me kijken. Behalve jimin.

"Jungkook gaat het wel?" Vraagt suga. "Uh jawel hoor hoezo dan" vraag ik terug. "Nou je staart naar je glas en je praat niet" zegt suga terug. "O nou weet ik veel" zeg ik. En ik sta op. "Ik zit vol ik ga naar boven" zeg ik terwijl ik op mijn telefoon zit en loop weg. "Ja ik zit ook vol ik ga ook" hoor ik iemand zeggen. En de deur gaat open en taehyung komt. Hij houd me tegen. We staan voor onze kamer. "Hey jungkookie gaat het echt wel?" Vraagt hij. "Jaa waarom vraagt iedereen dat Jezus" zeg ik en ik rol met mijn ogen. Hij houd mijn gezicht vast en geeft me een zoen. Ik ga er kort in mee maar ik stop. Ik zie in mijn oog hoek dat jimin daar staat. Ik kijk hem aan en taehyung ook. Tae laat me los en ik ga naar mijn kamer. Tae komt ook binnen. "Ik ga naar buiten even een frisse lucht halen" zeg ik en ik zie dat tae maar knikt. Ik loop de voor deur en ik pak mijn telefoon uit mijn zak. Ik open WhatsApp en open het gesprek van jimin en mij.

Me: jimin kom even naar buiten ik moet met je praten.

Jimin online..

Jimin: Uhm ja hoor isg ik kom er aan.

Offline

Ik trek mijn schoenen aan en ik ga naar buiten. Ik hoor achter me dat de deur dicht gaat en ik zie dat jimin eraan komt. Ik kijk hem aan en hij mij. "Wat wil je zeggen jungkook?" Zegt hij terwijl hij naar beneden kijkt. "Ik Uhm.."

Eindeeeeeeeeeeeeee

Volgende hoofdstuk komt eraan!!

A baby?? (Vkook. Dutch) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu