I can't take it anymore!

874 45 9
                                    

Jungkook pov:

Ik doe de deur voorzichtig open en ik loop naar binnen, ik doe mijn schoenen uit en ik loop naar boven naar de badkamer. Ik hoor stemmen in de kamer van taehyung. Ik denk dat ze allemaal daar zitten. Ik loop heel voorzichtig naar de badkamer toe en doe de deur op slot.

Ik zucht en ik kijk in de spiegel. Mijn ogen zijn helemaal rood door het huilen. Mijn trui zit onder het bloed. Ik trek mijn trui uit en gooi hem in de was mand. Daarna gaan mijn ogen richting naar mijn linker arm. "Sorry" lees ik. En ik ga met mijn vingers over mijn sneetjes. Het prikt nog wel erg. Ik was mijn gezicht. En als ik klaar ben pak ik een handdoek en maak mijn gezicht droog.

Ik draai de deur open en loop voorzichtig naar mijn kamer. Ik doe de deur van mijn kamer achter me dicht. En ik loop naar Mn bed toe. Ik trek mijn broek uit en ik ga in bed met alleen mijn boxer liggen. Ik pak mijn telefoon en ik kijk hoelaat het is etenstijd. 'Ik ben zo moe Ik ga maar slapen ik heb toch geen honger' denk ik.

Jimin pov:

Na de ruzie met jungkook stond ik daar alleen in de kamer. Ik probeerde niet te huilen maar er kwamen toch  wat tranen. Ik leun tegen de muur aan. En ik zak naar beneden, ik leg mijn hoofd tussen mijn knieën.

Ik huil.. 'jimin die huilt'. Denk ik. Dat had niemand verwacht. Ik ben niet de persoon die snel huilt. Alleen om mensen die ik echt als familie zie, waar ik echt close mee ben. Dus jungkook.. mijn ogen voelen zwaar. En dan val ik in slaap. In de kamer van jungkook, op de grond..

"Jimin..chim-chim..wakker worden.."
ik open mijn ogen. Het is namjoon. Ik probeer op te staan maar mijn rug. "Auw!" Roep ik als ik wil opstaan. "Hey rustig ik zal je even optillen" zegt namjoon. Ik knik. Hij tilt me op en legt me op jungkook zijn bed. "Hoe laat is het?" Vraag ik. "Kwart over 5" zegt namjoon. "Huh hoe lang sliep ik dan?" Vraag ik. "Uhm ff denken, na het gesprek met jungkook wat niet echt goed af liep was het ongeveer 2 uur ofzo en toen liep jungkook boos weg na het gesprek van jullie" zegt hij snel.

Ik knik alleen maar. "Dus ik heb ongeveer 3 uur lang geslapen hier?" En ik wijs naar de grond. Namjoon knikt. "Ow" zei ik alleen maar. Namjoon kijkt me diep aan. "Namjoon wat is er?" Vraag ik. "Heb je gehuilt?" Vraagt hij. Ik zucht en knik. "Maar wat is er eigenlijk gebeurd?" Vraagt hij. Ik zucht weer diep. 'Zal ik het gewoon zeggen? Wat jungkook tegen mij zei? Over zijn ouders en..en'.

Ik krijg tranen.. ik huil weer. "Awhh kom hier" zei namjoon en hij trok me in een knuffel. Ik leg mijn hoofd in zijn nek en huil alles uit. "Als je het nu niet wilt vertellen kan dat ik heb geduld" zegt hij. Ik snik. "Ik..ik wil h-het wel z-zeggen.."stotter ik. "Maar met iedereen erbij" zeg ik. Ik zie hem knikken.

Ik probeer op te staan maar mijn rug doet alweer pijn. "Auww k*t rug!" Roep ik boos. "Heyy rustig hier ik help wel" zegt namjoon en hij pakt mijn arm en legt hij om zijn nek en we lopen rustig. "Kom naar de kamer van taehyung" zegt namjoon. Ik knik. En we lopen naar de kamer van tae. Als ik de deur open doe zie ik iedereen daar zitten. Om taehyung heen. Op zijn bed.

"Wat is er?" Vraag ik en ik kijk naar de jongens. Ze draaien zich allemaal om. Ik zie taehyung midden Op zijn bed zitten. Iedereen kijkt me aan behalve tae. "Uhm taehyung voelt zich niet goed hij zegt dat het zijn schuld is dat jungkook boos is maar we proberen juist te zeggen dat dat niet zo is!" Zegt Jin. "Owh" zeg ik alleen.

Ik loop met moeite naar het bed toe. "Wat is er met jou?" Vraagt j-hope. "Ow ik was in slaap gevallen op de grond na het gesprek met jungkook" zeg ik met 1 toon. Zodat ze niet te hoeven horen dat ik een brok in mijn kil heb. "Jimin?" Vraagt suga. "Jha?" Zeg ik terug. "Heb je gehuilt?" Vraagt hij. "Ugh jhaa ik heb gehuilt mensen" zeg ik geïrriteerd. "Nou sorry hoor ik wist niet dat je boos zou worden" zegt suga terug. "Ugh laat ook maar ik wil ook geen ruzie met jou" zeg ik. Hij knikt. "Oke nou vertel het ons" zegt namjoon. "Ja Oke kom allemaal even voor mij zitten" zeg ik iedereen doet dat.

Nou kijk..
ik hoor iets. Ik stop met mijn zin en luister goed wat ik hoor. Ik zet mijn wijs vinger op mijn lippen
Op als teken dat de jongens stil moeten zijn. Er gaat een deur open en iemand loopt naar boven naar de badkamer. "Het is jungkook" fluister ik naar de jongens. En later horen we de badkamer deur open gaan en jungkook loopt naar zijn kamer toe. "Kan ik het een andere keer zeggen?" Zeg ik. De jongens knikken. Ik loop uit de kamer (wat wel makkelijk gaat)van tae en loop naar mijn kamer. En doe de deur dicht en loop naar mijn bed toe en val in slaap.

Taehyung pov:

Iedereen is naar beneden gegaan om te eten maar jungkook is in zijn kamer jimin is in zijn kamer en ik in mijn kamer. Ik zucht. 'Het is jungkook zijn verjaardag zo moet het niet gaan, hij viert zijn verjaardag al 2jaar niet' denk ik. 'Ik moest niet zo reageren' waarom moest ik nou gaan lachen?' Ik haat me zelf echt. 'Ik ga maar even douchen' bedenk ik me. Ik sta op en loop richting de badkamer.

Als ik binnen ben gaan mijn ogen al gelijk naar een shirt met bloed erop. "Wtf" zeg ik zacht. Ik pak het shirt en kijk erna. "Omg het is die van jungkook" zeg ik zacht. Ik loop naar de kamer van jungkook met het shirt in mijn hand. Ik klop, geen geluid. Ik doe de deur open. Ik zie jungkook daar liggen op zijn bed. Zonder een shirt!. Ik bijt op mijn lip. En ik geniet van hem. Ik loop rustig naar hem toe. Toen ik voor hem stond zag ik op zijn arm een snee. Ik pakte zijn arm en ik draaide het een klein stukje om.

Mijn ogen werden groot. "Sorry" las ik voor. Ik schrik want jungkook beweegt. 'K*t' denk ik. Hij wordt wakker! Ik ren zachtjes naar zijn kast toe en sluit me zelf daar op. Ik hoor hem eerst kreunen. Ik zie een gat door de kast dus ik kijk erdoorheen. Ik zie hem wakker worden. Hij kijkt naar zijn arm. En h-hij begint t-te h-huilen. "Het spijt me mam en pap" hoor ik hem zeggen. Ik krijg ook tranen. "Ik kom binnenkort naar jullie toe" zegt hij.

Mijn ogen worden groot en ik begin te huilen, ik probeer geen geluid te maken. 'Mam en pap?' 'Ik kom binnenkort naar jullie toe?' 'W-wat bedoelt hij daarmee?' Denk ik. Ik zie dat jungkook hopeloos opstaat en in de spiegel kijkt. Ik bijt weer op mijn lip. 'Waarom is hij zo lek-' wacht wat! Dacht ik dat nou serieus? Waarom dacht ik daar aan? Miss vind ik hem wel leuk-? Nee! Ik vind jungkook niet leuk never! Ik zie dat jungkook zijn tranen weg haalt en 1 keer zucht en uit zijn kamer loopt. En daar sta ik dan met betraande ogen in de kast van jungkook. Ik open de deur van de kast. Ik stap naar buiten. Maar dan! De deur gaat open. Ik schrik het is...

Oehhh wie denken jullie?? Jungkook ? Miss jimin? Namjoon? Jin? Suga? J-hope? Het kan iedereen zijn 😏😏

Sorry dat het zo lang duurde. School moest me weer 300 huiswerk opdrachten geven😴 maar jha ik hoop dat dit je wat opvrolijkt

 School moest me weer 300 huiswerk opdrachten geven😴 maar jha ik hoop dat dit je wat opvrolijkt

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Nou doeiii!! Zet in de comment nog wat ideeën en wie weet komt dat in mijn verhaal!  ❤️❤️

A baby?? (Vkook. Dutch) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu