Hiii,guyss. Dit boek gaat over een meisje van 16 jaar. Ze heet Diva. Ze zit op een hele grote school waar veel populaire mensen zijn..
Maar Diva is niet populair en word ook gepest..
Maar wat als ze met de grootste pestkop en de aller populairste jongen in de oerwoud worden gedropt?
*********
*triiiiiiiiinnngggg
'Kut wekker' mompel ik in mezelf,ik heb dus echt geen zin in school he..
Gister heeft jason ja,de aller populairste en knapste maar wel mijn aller grootste vijand mijn dag verkloot..
Hij heeft mijn banden lek geprikt.. Zo erg was dat niet maar het was wel erg dat ze een emmer met koud water over me heen hebben gegooid.
Ik snap hun niet ze lopen allemaal als hondjes achter Jason aan.
Maar goed.. Ze hebben gezegd dat dit nog maar het begin is.
We zien het wel..
Ik pak snel mijn schooltas stop er een koekje in en ranja,en neem één euro mee voor een broodje gezond.
Ik pak mijn gymtas want we hebben gym ben benieuwd wat ze dit keer uithalen bij me..
Ik eet een broodje op de fiets en fiets naar school.
Ik heb mijn oortjes in en luister het liedje nobody's perfect-jessie j.
Ik zie het school gebouw al.
Ik fiets het plein op en zet mijn fiets in de fietsenstalling. 'Goedemorgen diva' ik schrok me dood en draai me met een ruk om..
Jason..
'Wat moet je?' Snauw ik.
'Ho ho dametje,rustig aan' hij grijnst.
'Jason ga gewoon weg'
'Waarom zou ik?'
'O-omd-dat...' Stotter ik niet wetend wat te zeggen. Er komt een rode blosh op mijn wangen,ik voel het gewoon branden,ogoshhh,wat schaam ik me..
Point of vieuw jason.
Eigenlijk als ik super eerlijk ben is ze best schattig als ze bloost..
Okeeej.. Wtf,, denk dat nooit meer jason ze is je vijand niet je vriendin..
Ze staat nog steeds voor me best logisch als ze niet langs mij kan. Waarom doe ik dit eigenlijk? Voor me reputatie?
Ik wou dat ze wist hoe ik echt was.. Maar ja..
Het is nou eenmaal zo.
'Mag ik er nou langs?' Vraagt ze pissig.
'Jasoon' hoor ik opeens een stukje achter ons geroepen.
Ik draai me om en zie daar mijn vrienden clubje aan gelopen.
Ze grijnzen als ze diva zien.
'Zo zo daar hebben we onze diva'
Ze laat een diepe zucht uit..
Best sneu.. Nee niet sneu..
Jorick geeft haar een klap in haar gezicht. Waar ze heel erg van schrikt en op de grond valt,waarschijnlijk op een verkeerd plekje geslagen vervolgens krijgt ze nog een trap in haar maag..
Je ziet aan haar gezicht dat ze pijn heeft..
'Laten we maar naar binnen gaan' zegt Core.
'Jason?! Kom!' Zegt Core.
En ik loop met een schuldgevoel met hun mee naar binnen..
We zitten in de les wiskunde en ik heb diva nog steeds niet gezien.
******
Eerste hoofdstukjeeee!!💕
Wat vonden jullie er van? Vertel het me!
Gaat dit een leuk verhaal worden? Moet ik er mee verder gaan?
Vertel het me in de comments!
Kisses,,Lily 💞
******
JE LEEST
Diva.
Teen FictionHiii,guyss. Dit boek gaat over een meisje van 16 jaar. Ze heet Diva. Ze zit op een hele grote school waar veel populaire mensen zijn.. Maar Diva is niet populair en word ook gepest.. Maar wat als ze met de grootste pestkop en de aller populairste jo...