Part 6.

1K 79 8
                                    

Haaaaaaiii iedereen,heeeel heeeel heeeeeel erg bedankt voor het lezen van mijn boek💋

Ik ben heeeeel erg blij met jullie allemaal!

Ik heb al een tijdje niet meer geschreven,sorry. Maar nu ga ik weer een nieuw hoofdstuk plaatsten.

---------

Point of view diva.

Ik word wakker van mijn wekker,dus ik zet mijn wekker uit..

Pfff,ik ben echt moe,maar dat is niet het enigste.. Ik ben ook nog is kots misselijk.

Ik voel me echt niet lekker,ik besluit te gaan douchen gewoon even helemaal fris. Ik loop mijn eigen badkamer binnen,ik leg alvast twee handdoeken klaar. Ik trek mijn onderbroek en een te groot roze shirt uit,dat is waar ik in slaap. Het staat ook best leuk. Niet dat ik het naar school aan zou doen ofso,maar het staat wel schattig. Ik doe douche aan,en ik wacht nog heel even tot het warm is,uiteindelijk is het warm en stap ik er onder. Heerlijke waarmee stralen glijden langs mijn lichaam,even denk ik helemaal nergens meer aan totdat ik word verstoord door een harde knal...

Ik stap snel uit de douche,ik droog me snel af en doe een onderbroek en een bh aan.

Ik trek mijn badjas aan en ren snel naar beneden..

Als ik beneden aan ben gekomen zie ik mijn moeder met glas gooien op mijn vader..

Mijn vader probeert haar te stoppen,maar ze is zo woedend dat het haar niet lukt...

'NU MIJN HUIS UIT!' Schreeuwt ze keihard in zijn gezicht.

'MAMA' roep ik hard zodat ze weer een beetje op de wereld komt,ze is zo woedend,maar waarom?

Ze draait zich in een ruk om,ze kijkt me aan,ik zie in haar ogen pure woede,verdriet en zelfs haat..

Ik wil haar eerst rustig krijgen voordat ik met haar ga praten,intussen is mijn vader keihard weggereden,dit ben ik niet van hem gewend,dat hij mijn moeder zo boos kan maken..

Ik begeleid mijn moeder naar de bank,ze gaat er opzitten en ze is helemaal buiten adem.

Ze legt haar hoofd in haar handen en ze snikt zachtjes,ze baalt ergens van..

Ik ren naar de keuken en pak wat papiertje voor haar tranen,en pak een glas water voor haar.

Ik loop terug naar de bank,ik glimlach zwak naar mama,ik geef haar de water en ze neemt er kleine slokjes van.. Ik droog haar tranen af.

Ze glimlacht naar me,en geeft me een knuffel.

'Ik hou van je' zegt ze zacht..

'Mama,wat is er gebeurt?,je weet dat wat er ook is gebeurt ik altijd voor jou zou kiezen mam!' Zeg ik rustig en op een bemoedigde toon.

'I-ik k-kan d-dit niett' zegt ze zacht en stotterend onder het snikken door.

'Wat kan je niet mam?'

'Oh diva ik moet je zoveel vertellen'

Diva.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu