H1: Link

135 6 0
                                    

Note: De POV staat altijd in de titel van het hoofdstuk!

"Wat een drukte zeg," hoor ik Don zeggen. "Ik had niet verwacht dat zoveel mensen op zo'n mooie dag in een snikhete zaal zouden gaan staan voor een paar handtekeningen." Ik staar naar de wolken en zoek ondertussen in mijn tas naar een keelsnoepje. Dan gaat Jeremy's telefoon af. "Hey Joost, waar ben je? Straks ben je te laat man!" Het is een paar seconden stil en dan maakt de lach op Jeremy's gezicht plaats voor een serieuze blik. "Shit, dat is echt vervelend... Is goed Joost... Ja.... Doei!" Jeremy tikt het gesprek met Joost weg en stopt zijn telefoon weg. "Link..." Ik draai mijn hoofd naar Jeremy toe terwijl ik het flesje water naar binnen giet.  "Joost gaat te laat komen voor jullie act." Ik proest het water bijna uit. "Dat meen je niet! Hoe laat is het?" Jeremy werpt een snelle blik op zijn horloge. "Het is kwart voor twee. Hij kan nog op tijd komen maar hij moet wel echt voor twee uur hier zijn." Op dat moment staat Don op. "Sorry jongens, maar ik denk dat het weer tijd is om wat handtekeningen uit te delen." Jeremy knikt en staat ook op. "Ik ga met je mee. Succes Link, ik hoop dat Joost op tijd komt zodat jullie de act gewoon kunnen doen."

Vijf minuten later komt er een wit busje het plein op gereden. Dat moet Joost zijn. Ik loop richting het busje en klop op het zwart getinte raam. Aan de andere kant van het busje gaat een deur open, maar ik kan niet zien of er iemand uitstapt. Dan is het even stil. "Joost? We hebben niet echt tijd voor grapjes, we moeten zo op!" Ineens voel ik twee handen op mijn schouders.

Jealous - Dutch YouTube FanfictionWhere stories live. Discover now