Nechte mě vám ze začatku říci o Kristýně, a. k. a. hlavní hrdince. Je jí sice 11, ale je na svůj věk menčí než ostatní. Má krátké hnědé husté roztřapené vlasy, modré oči a je šílená. Dnes byl den D, protože měla jít poprvé do Bradavic, školy čar a kouzel, ale to každý asi víte... potom to smažu. Za chvíli bylo jedenáct a ona stála s vozíkem plným prapidivnými knížkami a klecí s havranem na nástupičti devět a tři-čtvrtě. Pár stop od ní stála o trochu větší dívka také s krátkými, ale černými vlasy a zvláštním úšklebkem a okem sledovala Kristýnu. Ta se vybavovala s havranem, který nechápal nic, protože... no... JE TO HAVRAN. V tu chvíli kolem Kiki prošel on... kluk s blond vlasy a s dvěma těžšími kluky. Když si ta černovláska všimla Kristíninýho pohledu, její úšklebek se změnil v naštvaný obličej. Přišla kned za Kiki a ,,OMYLEM'' do ní strčila. ,,Drž se od něj dál! Je můj!'' řekla rázně a pousmála se se stále svraštěným obočím. Kristýna jí štědře darovala také naštvaný pohled. ,,Nemusíš si tu přivlastňovat všechno! A navíc ho ani nechci.'' řekla i když lhala. ,,No samozřejmě, že ho nechceš. Jak by tě mohl mít rád? Vždyť ty se hodíš leda tak do mrzimoru. Vsadím se, že tě ani nepříjmou. Určitě tě moudrý klobouk hned vyhodí! Zasmála se ta holka. ,,Dej si odchod Parkins.'' řekl nějaký hlas za dívkami. Obě se otočily a spatřily jednu dívku a dva kluky. Dívka měla dlouhé, lehce kudrnaté, hnědé vlasy a pihy. Jeden z chlapců měl zrzavé vlasy a též pihy. Druhý měl černé vlasy a kulaté brýle. ,,Grangerová.'' řekla dívka, která se nejspíše jmenovala Parkins. ,,Parkinsonová.'' obě dívky teď byly obličeji těsně od sebe a každá probodávala pohrdavým pohledem tu druhou. ,,Myslím si, že takhle si tu moc kamarádky neuděláš.'' řekla holka, kterou Parkins oslovil před chvílí Grangerová. ,,Já žádne nepotřebuji.'' namítla Parkins. ,,Až si obmotám Draca kolem prstu, budou všichni Zmijozelští mí přátelé.'' ,,Lidé jako ty se mi hnusí.'' řekla Grangerová. ,,Holky! Už musíme jít!'' řekl zrzavý kluk a společně všichni nastoupili do bradavického vlaky. Kristýna, oba kluci a Grangerová si sedli do jednoho kupé. ,,Děkuji za záchranu tam venku.'' usmála se Kristýna. ,,Jsem Kristýna Snapeová'' řekla. ,,Nemáž zač. Jsem Hermiona Grangerová.'' řekla druhá dívka. ,,Ron Weasly.'' řekl zrzek. ,,A já jsem Harry. Harry Potter.'' řekl černovlasý kluk. ,,Moc mě- ... Potter?'' zarazila se Kristýna. ,,Ten Potter?'' rozzářila se. ,,Jo.'' odpověděl Harry. ,,Páni. Jsem tak ráda, že jsem vás všechny našla. Vypadáte jako skupinka dobrých dětí.'' zasmála se Kiki. ,,Počkej. Říkala si, že jsi Snapeová? A tvůj táta je...'' vyvalil Ron oči. ,,Severus Snape. Ano.'' odpověděla Kristýna. ,,Já slyšel od bratrů, že je fakt...'' ,,Sobecký? Ignorant? Natvrdlý? Jo. Taky si myslím.'' znovu odpověděla.
ČTEŠ
Zakázaná aneb magická láska
FanfictionPOZOR! Obsahuje scénky které nemusí být pro mladší nebo měkké osoby. Tím myslím ty bábovky. .................. ok je mi jedenáct, ale who cares lol. (nejsem autor všech obrázků)