Modificat

72 6 1
                                    

~Prolog~

 #In urma cu cateva ore ...

   Lacrimile calde siruiau pe obrajii incinsi ai lui Eve. Intinsa pe bancheta din spate a Jeepului rosu sangeriu, isi strangea la piept micul beagle botezat Ranger, primit cu nu mult timp in urma de la Anne, prietena sa la implinirea varstei de 16 ani. 

   Se simtea singura, speriata. Nu era in stare sa se ridice si sa priveasca pe geamul fumuriu al masinii, pentru ca stia ce avea sa vada: casa in care a copilarit, inghitita de flacari, segmente arzatoare cazand pe gazonul proaspat tuns. Ieri era o adolescenta normala, care-si traia viata la maximum, iar acum nefericirea a umbrit-o. 

   -Mami, grabeste-te!

   Atunci usa de la masina se deschise cu un trosnet si mama ei intra asezandu-se pe scaunul soferului cu obrajii umezi. A asejat pe scaunul din dreapta mai multe plase cu ultimele lucruri salvate din ghearele focului. Printre ele, Eve, recunoscu vechiul album de familie deschis la prima paginia unde coltul pozei de sus era putin ars. Observa chipurile celor dragi : familia, Anne si Iohan, iar in spate se inalta frumoasa casa, acum distrusa. 

   Se ridica de pe bancheta si o intreba pe mama sa: 

   - Ce vom face acum?

   - Mergem la bunica, raspunse ea scurt.

Aceasta este prima noastra poveste si speram ca va fi pe placul vostru.

 Nu uitati V.C.F. ! (voteaza, comenteaza, follow) :*

 In poza de la media este Eveline :)

ModificatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum