#2

28 3 2
                                    

След около минута втренчено гледане с оная, аз и казах:
-Виж ,нова си. Не искам да ти скапвам първия ден и ентусиазмът за новото училище, така ,че можеш просто да ми станеш от мястото, без да бъдем груби.
-Ти ли ще ми го скапеш бе? Боже мой. -каза онази и Стана от мястото ми, аз седнах с широока усмивка.
-Абе, ква е тази? -попитах Симон.
-Елизабет Валънтайн. Новата.
-Ужасна ее!
-Е не чак толкова.
Настанихме се всички по местата си и влезе класната.
-Ученици, имаме нова ученичка. Запознайте се с Елизабет Валънтайн, искаш ли да кажеш нещо за себе си?
-Ами да, благодаря Ви, може да ми казвате Лийз или Бети. Също така , аз къде ще седна?
-Да, ами сега ще наредя класа. Ти имаш ли предпочитания с кого да седнеш?
-Да, Ами с онова момиче там. -Каза оная сочейки към мен, ъ ,чакай какво? Неее!!-Тя.
-Амелия, ела!
-Ъм госпожо, аз ще си седя със Симон ,Както всяка година!
-АМЕЛИЯ!-И аз отидох.
-На пред последния чин седнете двете, хайде. -Елизабет се подсмихна самодоволно , а аз вече знаех какво ще правя междучасието. Часът свърши. Аз започнах да викам на Елизабет:
-Абе, ей, ти нормолна ли си?
-Аз ли, даа! Съвсем нормална! -Аз излязох ядосано от стаята , тъй като имахме ФВС ,а баща ми беше капитан на момичешкия отбор по волейбол в училище, имахме при него. Не знаете какво е баща ти да е учител и то в твоето училище.
-Мел! Ела!
-Да баща ми какво има?
-Защо пак си с сдухано настроение бе?
-Не питай, филми.
-След училище ще те закарам вкъщи.
-Не, имам планове за след училище! Ще излизаме със Симон.
-Ами добре, намери брат ти и му кажи ,че ще го чакам след часовете пред училище.
-Тате ,аз довечера може и малко да закъснея!
-Не стой до много късно. -каза той, слагайки си ръката на главата ми. Е все пак той си беше пич.
След часа , тръгнах да търся брат ми, по коридора ходех чатейки си и изобщо не гледах къде вървя. Блъснах се в Лийз. Тя ме уля с вода, слава богу не беше много.
-Леко, гледай къде вървиш. -каза ми тя, а аз не се ядосах ,защото знаех ,че вината си е моя. Влязох в мъжката тоалетна, защото видях брат ми там.
-Татко каза ,че ще те чака пред даскалото след часовете, чаоо!
-Чао, Систър! -Свършихме всички часове и аз тръгнах пеша към домът на Симон, защото тя си бе тръгнала. А аз няма как.  След около 10 минути стигнах, и що да видя...

Xxx
-Tiffy

My sexy girlWhere stories live. Discover now