Вътре в мен, изпитвах нещо, исках да се махна от целувката, но в същото време, изпитвах щастие. Усетих ръката на Бети по бедрата ми, а след което тя нежно качи ръката си нагоре и откопча ципа на роклята ми, след което я свали. После ме бутна на леглото събличайки бялата си блуза и събувайки дънките. Никога преди не бях се чувствала така. След около 15 минути време, Мак отвори рязко вратата, държейки чаша уиски в ръка до Мери, к*рвата на даскалото която ходи с всички и тя се беше напила здравата.
-Оо, Бейб, тука е заето, да си намерим друга стая.-каза пияно Мак докато затваряше вратата.
Аз се усъзнах и с паника станах и сложих роклята върху тялото ми.
-КАКВО ПРАВИШ?
-Аз, извинявай, не знаех..
-КАК НЕ ЗНАЕШЕ-Виках аз обличайки се, а Лийз стана и започна да се облича.
-Прости ми не знаех,че ще имаш против!
-АЗ НЕ СЪМ ЛЕСБИЙКА!!
-Добре, добре, ясно! Приятелки? -аз излязох бясна дори и без да я погледна. Отидох до банята вземайки чаша уиски и гълтайки я на екс, след което щях да я повърна, не бях свикнала да пия. Чух стъпките на Лийз по стълбите, но дори не можех да стоя вече на въпросното парти, взех си якето и хукнах ядосана към вкъщи, но все пак бях замислена за онова чувство, защо не се оттеглих още преди да разкопчае роклята ми? Бях объркана. Много объркана. Чух гласа на Бети вакащ ме да се върка обратно, но тъй като аз не се и обръщах тя влезе. Влязох вкъщи хвърляйки чантата и якето на дивана и качвайки се горе. Взех лап топа си, и си пуснах на Ed Sheeran "Perfect". След песента легнах и заспах.
На следващият ден се събудих към 09:30 (ще започна да говоря за това което съм правила след банята и след обличането и превеждането към нормален вид.) Станах направих си закуска, пуснах телевизора и седнах на дивана. Започнах да мисля за снощи. Какво съм чувствала тогава. Дали е било любов. Не. Не е възможно. Нали?..Здравейтее, завърнах сеее! Ето я новата глава, дано Ви харесва! Съжалявам, ако има грешки!
YOU ARE READING
My sexy girl
Teen FictionЖивотът на Мел не беше особено лесен. Трудно е да си в гимназията и да живееш само , със татко си и с брат си. Татко ,който те обича, и държи да си просто перфектна, и брат един от най - "популярните" дилъри в училище. Така накратко се описва живота...