#3

17 2 0
                                    

Симон и Лийз седяха пред Симон и се смееха и пушеха, но какво? Симон не пуши? Или поне не пушеше...
-Ооо, Мел, кво става?- каза идиотски Симон.
-ъъ, "кво става?" Как кво? Нали щяхме да ходим до мола, да пазаруваме за партито на Кайл, а после щяхме да седим у вас?
-оо, извинявай, съвсем изключихх, Бети ме разсея.
-"Бети"?
-Лийз.
-ахам, ами стой си тук с Бети ,а аз отивам сама на пазар, благодаря ти ,че ми върза тенекия.
-ей, чакай ,аз ще дойда с теб! -каза Лийз.
-Предпочитам да се хвърля от осмият етаж, не, благодаря и Мон, от кога пушиш?
-от преди малко-каза Симон.
Аз тръгнах ядосана и забързана, а Лийз ме последва по този повод Мон си влезе вътре.
-Какво искаш? -попитах раздразнено.
-и аз ще бъда на партито на Кайл, хайде, тъкмо може да си помогнем.
-оф ,хайде.
Вървяхме и стигнахме до мола. Влизахме ,излизахме, пробвахме дрехи, обувки, ризи и тем подобни. След околко 2 часа си харесах нещо: рокля, черна къса рокля (къса, къса до колената,няма да се излагаме) и черни обувки, роклята беше абсолютно изчистена ,а обувките бяха също изчистени с леки блясъчета. Лийз си избра бели тесни дънки и бяла риза. Оказа се ,че с нея ,можем да се понясяме и започвах да я харесвам.
- Ела у нас, ако не си заета. Няма никой , само аз съм си, татко и мама са на работа ,а аз съм единствено дете.
-Ами добре- реших да приема.
Взехме такси, и след около 15 минути пристигнахме пред един блок. Влязохме навътре и се качихме на 3-тия етаж. Влядохме вътре, беше приятно, като съвсем обикновенна къща.
-Гладна ли си?
-Ами не съвсем. -Лийз отвори шкафа и извади един буркан Нутела.
-Изскаш ли?
-Нее! Мразя Нутела!
-Окей, нечовешко същество.
Седяхме и гледахме "Harry Potter 4" обооожавах този филм и винаги го гледах с удовоуствие ,въпреки вече да знам всяка дума наизуст. И тя също ги харесваше..

*Събота вечер подготовка за партито 22:20*
Партито започваше в 00:00 , аз влязох в душ кабинката и набързо се изкъпах, след което излязох и се облякох, застанах пред огледалото и наистина се харесвах, седнах на тоалетката и извадих принадлежностите си за грим, започнах да "се гримирам" срожиш малко сенки, очна линия, спирала, фон дьо тен, коректор, хайлайтър и завърших с виненото си матово червило. Косата я пуснах. Беше 23:04 чудех се какво да правя, седнах на дивана и започнах да си пиша:

До: Кайл
Готова съмм, да ходя или да изчакам  да стане 00:00?
От: Кайл
Идвай, момичее!

Тъкмо да прибера телефона в джоба на коженото си яке телефона пак звънна.
От :Лийз
Мон няма да може да дойде , аз съм вече тук, идвай ,чакам те!
До :Лийз
Идвам!
Отидох да баща ми ,който беше в стаята си работейки нещо ,казвайки му:
-Татее, нали знаеш за партито? Аз излизам!
-До 04:00 да си вкъщи!
-Пич си тате, чао , обичам те! -казах целувайки го по бузата
-И аз те обичам, забавлявай се!
Всъщност той никога не ме е ограничавал от нищо. След около 20 минути вървене, вече бях пред въпросната къща. Влязох  вътре оглеждайки се за Лийз. Обикновенно тийн парти с много напушени тийнейджъри, едни се натискаха, други се смееха, трети пееха, четвътри пушеха..
-Хеей, момичее! Тенкс ,че дойде бейбе!
-Пхаха, изтрезней Кайл! -казах му аз вземайки чашата от ръцете му и слагайки я на плота. -случайно да си виждал Лийз?
-Нее.
-А къде ви е тоалетната?
Той ме напъти и аз започнах да я търся ,къщата беше огромна.
Видях Лийз да излиза от една от стаите.
-ЕЛИЗАБЕТ ВАЛЪНТАЙН!  Какво правиш?
-Боже Мел , стресна мее! Нищо, разглеждах хаха.
-Искам и аз!
-Ами хайде ,Влязохме в една голяма стая, с огромен телевизор и огромно легло.
С Лийз седнахме на леглото, Лийз започна да се приближава към мен.
-с тази рокля си много секси..
-Ъм.. м... Лийз, какво правиш??
-Просто.. Замълчи..
Каза тя притискайки устните ми с пръста си и целувайки ме...

Xxx
-Tiffy

My sexy girlWhere stories live. Discover now