chapter 2

94 2 2
                                    

Junaid khan as mueed hassan

assalamualikum.....usi waqt mueed ny lounge mein qadam rakha tha......walaikumsalam....bhth zor o shor say jawab diya gaya to wo dheemi muskarahat liyay sofay mein dhuns gaya...

aj office ni gay tum?

anas ko ghar mein waqt say pehlay mojood pa ker wo bola to wo gehri sans laytay hoay bola...wohi yarr lawn ki decoration ka masla....

kia?

wo chonk ker pori tarah mutawajjah hoa tha...

amad or zoha mamlay ki waqfiat ki bana per hans rhay thay....walid sahb ka irshad hy ye funvtion bhi isi lawn mein ho....han to is mein qabahat hi kia hay....wo samjha ni tha...

khiyal hy k ab ye mangaiter jaisay ala darjay per faiz honay ja rha hayto us say lawn ki safai suthray ka kam laynay ka socha bhi na jay....amad ny explain kia..to wo anas ko disapointed nazron say dekhtay hoay bola...

itna khobsurat lawn hy hamara tumhy kis baat per aitraaz hy?

mein kuch or ni kerounga siway anghothy pehnny kay....uskay andaaz per mueed muskaraya....

to theek hay phir baqi mein sambhaal lounga...usny anas ki tention door kerna chahy thy....zoha ny uskay pur sukoon chehray ko ek nazar dekha or cup tray mein rakhny lagi...

or walid sahb ko kon samjhay ga....wo jis kadar atal pan dikha rha tha ander say utna hi muztarib tha...

wo kuch nhin kaheingay...mein unsay baat ker lounga.....mueed us say tasali daytay hoay uth gaya....humph jaisay sari dunya iski muthy mein bund hay....zoha ny sar jhatka tha...

saba kahn hay?

mueed ny poucha...to amad ny jawab diya saba or hamra ko ami ny bulwaya tha drawiroom ki setting change kerni thy....

kal sham tuk chor jaounga....

abhi mei shower lounga....das mint tuk cup chay meray kamray mein day jana...ab ki baar usny ye hukam zoha kay liay jari kiya tha....jo baqi sub ko to ni per zoha ko zaroor mehsoos hoa tha...

yahin ajao na gup shup rahay gi amad ny offer ki...to wo mazrat kertay hoay bola...

raat ko sitting hogi yaar abhi mein bhth thakka hoa houn....

han jee court to jaisay inkay sar per chal rha hay....kitchen ki taraf berhty zoha sirf souchb hi saki thi.....tay jaan kitchen mein hi thien...usay dobara chay banatay hoay dekh ker bolien..ab kiskay liay bana rhy ho...mueed k liay....

usny mukhtasar jawab diya...sath mein kuch khanay k liay bhi day daayna fridge mein cake bhi rakha hay...unho ny sirf chay ka kaha hay..zoha ko ye duty zara bhi ni bhay,,....

phir bhi......thakha hoa aya hay....ho sakta hay bhook lagi ho....tay jaan ny kaha to wo na chahtay hoay bhi muskara di....tay jaan ap to bilkul kisi nanhay bachay ki tarah uska khiyal rakhty hein...

mueed ka zikar atay hi unka chehra shafkat say chamakny laga....

Plz vote and coment

muhabbat dil per dasatakWhere stories live. Discover now