chapter 9

96 3 0
                                    

Taya jaan or chacha jaan janay k baad Maryam phuppo NY offer ki thy....
            Tum log phir Kal shopping k liay chal rhy ho na?
Saba nay foran na mein sar hilaya or Zoha or Hamra NY ham mein sar hilaya to unhy hairat hoi..
     Ye Kia baat hoi bhalla?
Tumhy Kia takleef hay?......... iklotay Bhai ki shadi ki shopping nai kerni kia?Zoha NY usay ghoora....
June ki tapty dopeher mein mujhy sarnay ka koi shoq nai...abhi tumhari birthday per Jo suit silwaya tha wo bilkul Naya hay wohi pehan loungi...usny baithay baithay hi program bana lia...
Subhan Allah ye khiyalat hein dulha ki behan k...Zoha NY to sir hi peet Lia tha...jis qadar wo shopping or hilay gullay ki shoqin thy Saba usi qadar un say elergic thy...
Dulha nai mangaiter.....Amaad nay usay toka tha..
Dulha bhi bun hi jaounga Anas kay hoslay buland thay...
Han Kon jeeta hy Teri zulf k sar honay tuk...Amad nay Ah bhari..
Mein jee lounga....Ana's nay usay tasali di thy.....
Ana's Bhai AP engagement k din Kia pehan rahay hein?...
Kapray pehan rha houn or Kia?
Oho Mera matlab hy kaisay kapray bunwa rhay hein function k liay....?wo junjhla gay thy.....
Ye sochnay k liay humnay do adad khadim rakhay hein....Anas nay shahana Andaz mein kehtay hoay Amad or Mueed ki taraf ishara Kia...
Khadim number ek tum batao tumny hamari dressing k liay Kia Socha hay...Amad Jo andar say tilmala Raha tha baray hi pur sukoun Andaz mein bola...very unique sir! Dhoty kurta pairoun mein khussa ek hath mein huqqa ab ye AP per depend kerat hay k khussa simple ho ya tillay Wala...?
Sub Kay hansnay per Anas khafeef sa ho ker Amaad ko ghooranay laga...
Pata nai ye log kub sanjeedah hongay...chachi jaan sakht na umeed thien....
In mein sub say maqool mein houn..Hamra tafakur say boli to saba usay ghornay lagi....
Han agar apna moun bund hi rakho...
Anas ab tum kuch samajhdar hi ho jao...apny susraal mein mujhy sharminda na kerwa Dayna...tumharay Abu to pehlay hi is mangni ko Meri jaldbazi keh rhay hein...tayi jaan bari ghabrai hoi thien...
Kamazkam is mangni k liay to bhar poor Dil say sanjeedah houn...AP Bismillah kijyay Ami hazoor!....Ana's NY unhy tasali di.....jis per Amad NY bar hasta kaha.....
Han Mami churi ain gardan k nichay phairiyay ga....Maryam phuppo NY baitay ko ghortay hoay tayi jaan ko tasali di thy...
Koi jadbazi nai hy bari bhabhi! Yahi asal umer hy shadi ki...
Bas dosroun ko mashwaray dayty raheingi....khud k baytay ki umer nikalty ja rhy hy us ka kuch khiyal nai .....Amad NY mutasafana Andaz mein kaha tou un sub ko hansi agay...
Tumhari shadi ka to meinay abhi nam bhi nai laynay wali....sakht Ghar zimaydarana kisim k insan ho tum...or mujhy kisi baicharibki bad duaien samitnay ka koi shoq nai hay...unho NY safa chat Andaz mein kaha to work moun basor ker bola...koi zimaidari daleingi to ye ghair zimaidari khattam hogi na..
Uski ikathay char ker dein ziada zimadariyan houngi to ziada zimaidar hoga...Anas ka ye mashwara usay bay had pasand Aya tubhi baqaida kharay honker usay hath Milaya gaya tha...
Is favour ka bay had shukriya...
Ye log maskhara pan dikha saktay hein or inhay kuch  ata nahin...tayi jaan zich ho gaien thien...
In Dino unhy Anas ki ghair sanjeedgi bari khatak rhy thy bilkul anjan logoun mein rishta ho rha tha....ab Kia pata Kon kaisy tabiyat ka Malik ho.....idhar sub ek say barh ker ek shagofa thay...bin soch samajh ker bolnay walay....had to ye thy bolnay k baad bhi souchnay ki zehmat nai kertay thay k bolna Kia hay...Zara iski shadi hojanay dein bilkul theek ho jay ga...Mueed NY unhy tasali di thy jiska Amad NY sakhty say notice Kia tha...
Mera bhi kuch khiyal kero mein bhi theek hona chahta houn...Amad ki duhai NY subko muskaray per majboor ker dia tha....Anas Bhai ki shadi walay din AP bhi apnay liay koi larki pasand ker lijyay ga...Hamra NY idea paish Kia Amad NY toaifi Andaz mein uska Shana thptapaya...magar Anas NY usko ankhein dikaien thien...
Abhi to ye Ghar ki pehli Khushi hy..khair say nipat jaye to phir baqi subka bhi bandobast kerein gay...Maryam phuppo NY kaha to Amad luqma Dayna na bhola....
Agar ye tajarba kamyab ho gaya to?
Maryam phuppo ka jhampar uskay kndhay per para tha...yahan konsay mizael tiyar ho rhay hein...
Bahu ko Alainay dein wo bhi tiyar ho jaiengay...wo apna Shana sehlata hoa Zara door khiska...zaban dekho unki majal hy Jo Mueed ka asar pera ho...wo chir ker bolein....
Ye sirf ghunna or meesna hay....
Anas NY inkashaf Kia....
Tum logoun ki bak Bak say to acha hay.....kabhi Jo kisi ko shikaayat ka moqa dia ho...wo saaf going say bolein....
Apna Yar Jo hoa Amad NY uska Shana thapak ker is Andaz mein kaha k uski tamam khubiyan uski marhon e minat houn...phuppo tasuf say dekh ker reh gaien or unko samjhana fazool jaan ker Zoha say mukhatib hoien
Tum log chal k dekho kis cheese ki zarorat hay takay abhi list bana li Jaye...Nageen k liay bhi shopping kerni hay....
Maidan Khali patay hi Anas NY Amad ko ghaira tum batao ajkal kin hawaoun mein ur rahy ho? MacDonalds say nikaltay hoay dekha tha.... MacDonalds Jana kub say jaraim mein shamil ho gaya hay?uskay hontoun per bhi halki si muskarahat phail gay...
Jubaay tumny pariwashoun k sath ghomna shuru Kia hay...Mueed NY tukra laga ker ye achy say wazih Kia k wo bhi situation say pori tarah waqif hay...
An batao gay ya Maryam phuppo say pouchna peray ga...?Anas wazih Tor per dhamka Raha tha...jub tuk wo log Sharjah mein thay phuppo NY kabhi Amad ko larkioun say dosty say nai roka tha...laikin jub say wo Pkaistan mein shift hoay thay tub say phuppo NY us per Kari Nazar rakhi hoi thy...
Kia bakwas hay yaar Admi ka kuch personal bhi hota hay...
Laikin jub Admi apny personal khud apnay baghal mein liay phirta hay to uska koi personal ni rehta...Mueed NY usay risaniyat say jitaya...to wo sharam dilanay walay Andaz mein bola....
Waisay Mueed mein tumhy itna khabees nai samajhta tha...Anas ki suhbat ka kafi bura asar dal gay hy tujh per...
Mueed hi nai balkay dithay k sath Anas nay bhi kehqa lagaya tha...
Sharam kero tum log dost hay wo meri...wo chir gaya tha..
Agar sanjeedah ho to shadi kiun nai ker layaty?..youn liay liay phirnay ka maqsad Kia hay?Mueed ko uskay is tarah k chakkar pasand nai thay...to seedha sada sa mashwara dia tha...abhi say shadi?........abhi to hum ek dosray ko jantay bhi nai hein...wo hansa tha...
Ye Kia logic hay?agar abhi say ek dosray ko Jan logay samajh logay to shadi k baad Kia kerogay...Mueed ko tajub hoa tha...
Meri jaan! Jub pehlay say janch parakh hogi tubhi to happy life guzray gi na.....wo mutmain hoa...or phir farz kero us larki say tumhari zehni mutaqbat na hoi to?...
Tou phir good bye...wo abhi bhi usi tamaniyat o laperwai ka izhar keraty hoay bola.....
Isi zehni mutaqbat ki wajjah say tum kitni larkioun ko reject kero gay...us say behter hay k araam say ek larki k sath shadi ker lo...Mueed ko uslay Aram say koft ho rhy thy...
Khamkaha hi ek anjan larki ko ghar lay aoun...Bhai pehlay ek dosray k sath jaan pehchaan honi chahyay...Amad NY kaha...
Bakwas hy ye sub..........Mueed NY sar jhatka tha....phir usay qail kernay walay Andaz mein bola....zarori nai hy janch parakh k baad hi kisi larki ko apni Zindagi ka hissa banana chahyay...muhabbat k sath ek anjan ko bhi apni zehni satah tuk laya ja sakta hay...
Itna tyme zaya Kon keray ga...wo hansa tha...or Jo ye tum itnay dino tuk ek larki per tum apnay jazbaat lutatay ho uskay sath apni feelings share kertay ho ye sub waste of tyme nai hy Kia?...
Younhi ek din mujhy first lady mil jayegi...wo itminan k sath bola to Ana's ko hansi choot Gaye......wo first lady Kahan say hogi number Kia hoga bay Chari ka....
Any ways Amad you are totally wrong....hamaray Han ye Surat e Hal nai....ab Anas ko hi dekh lo...sirf tasweer hi dekhi hay or mangni kerwa rha hay......tum kiun itny lambay chakroun mein per rhay ho?....
Apni apni fitrat ki baat hay yaar! Anasny uskay shanay per hath mara tha....phir mazay say bola...mein bhi apni mangaiter ko phone Kia keroun ga.....wo dosra mamla hy ye....
Ye to har larki ko check ker rha hay youn to zehni mutaqbat nai hoty na... Mueed usay samjhana chah Raha tha...to phir kaisy hoty hay.....Amad NY zich ho ker poucha.....
Bahmi rishta mein bhandnay k baad ek dosray per aitmad or muhabbat Kay saharay jub apki muhabbat,apna khiyal,dosray k Dil o dimagh per hawi ho Jaye to phir zehni mutaqbat hotay fair nai lagty...wo itminan say keh Raha tha....
Kia tum muhabbat ki shadi nai kero gay? To wo lamha bhar tawaquf k baad bola k muhabbat ki shadi keroun na keroun magar Kia say shadi kerounga us say muhabbat zaror kerounga....
Kiunkay tumharay paas koi choice hi ni hogi ye to sarasar majbori ka soda hoa na...wo behas kernay laga...majbori kiun...ek dosray k sath  reh ker ahista ahista muhabbat mein giriftar hona hi paidar muhabbat ki bunyad hay....agar tum donon mein zehni mutaqbat na hoi to?Anas ko is behas mein lutf araha tha kuhni k neechay cushion rakhtay hoay wo dilchaspi say Mueed ki taraf mutawajja hoa tha...tou.....
Usny gehri sans andar khenchnay thy or phir muskera dia tha...lagan honi chahyay...iraday mein pukhtagi honi chahyay...har Shay apky kadmoun mein dhair ho sakty hay....insan to phir asar pazair makhlooq hay...usay apnay qalib mein dhaltay kitni fair lagty hay...achi theory hay....
Achi theory hay....magar uskay liay sabarvo bardasht hona chahyay Jo k sirf tum hi ker saktay ho...ab ki baar Amad NY bhi usay saraha tha....
Tum apnay afkar mat badalna....Mueed NY usay ghoora to wo mazay say bola....
Hum Azad fizaoun k Pancho hein...abhi koi aisa pinjra bana hi nai Jo humein qaid ker sakay.....
Jis Roz phuppo ko Bata Diya na us Roz tumharay par kutarnay ki zarorat hi nai peray gi....kiunkay unhy khud hi jhar Jana hay....uski dhamki per Mueed bhi Hans Diya ..
Amaad NY dono ko ghooranay laga.....



It's a long chapter.....hope u like it....plz vote and cmnt....and I will try to update regularly.....I was busy in my examz

Have a nice day
Take care
Stay safe

muhabbat dil per dasatakWhere stories live. Discover now